Hehe dankje maar het gaat niet vanzelf hoor. Werk nu sinds een maand 50 uur per week en moet dit nog 5 maaden doen. Verder is het veel sparen maar het resultaat wordt het zeker waard. Ik heb zo zin!quote:Op zondag 25 september 2005 20:58 schreef cptmarco het volgende:
*jaloers is op zo'n vakantie....
Waarom wil je in Vietnam en Cambodja georganiseerd reizen. Je kunt door deze twee landen perfect reizen ongeorganiseerd met een strakke planning. Vietnam is geweldig mooi en Cambodja is erg indrukwekkend. Ik ben er net van terug, heb veel gezien in een korte tijd, drie weken, door zelf individueel te reizen. Jij hebt meer tijd en kan meer zien zonder te haasten. Ga zelf zeg ik, een veel mooiere ervaring denk ik dan georganiseerd door deze landen! Veel plezier...quote:Op donderdag 15 september 2005 18:19 schreef versteegrob het volgende:
Even weer een update.
Dit is de planning nu.
China 4 Weken
Vietnam 2 Weken
Cambodja 2 Weken
Thailand 4 Weken
Nu gaan we in Vietnam en Cambodja georganiseerd reizen, dus dat het voor je wordt geregeld. We zijn er maar kort en we willen veel zien. Nu is mijn vraag, wat is een goeie organisatie om mee te reizen en wat ook leuk voor jongeren is.
Wat is ene goeie prijs.
Ik zat te denken aan rond de 1500 euro voor 4 weken, ik heb namelijk geen ticket nodidg.
Ik heb alleen nog een prijs gehoord van djoser.
Dat is 1145 euro voor 27 dagen, 25dagen netto reizen.
Syphop
De prijzen vallen meequote:Op maandag 26 september 2005 11:15 schreef Coelho het volgende:
Bij elke georganiseerde reis heb je jongeren en ouderen. Persoonlijk heb ik hele goede ervaringen met Summum, afgelopen november mee naar Vietnam geweest. Geweldig land overigens. Ook Shoestring ken ik. Onderweg ook regelmatig Djosergroepen gezien, maar díe groepen waren juist wat ouder, en ook wat aanweziger (erg luid, af en toe tegen het respectloze aan). Dat kan echter ook aan de groep hebben gelegen, het lijkt me sterk dat dit een Djoser-fenomeen is.
Ik denk dat je mag verwachten dat je voor zo'n 500 euro minder dan de katalogus prijs mee kunt, omdat een ticket ca. 500 euro kost. Bel gewoon eens rond...
Veel plezier!
Vietnam is toch redelijk groot en aangezien we maar 2 weken hebben voor dit land lijkt ons dit een goeie oplossing maar super wordt het zeker.quote:Op zondag 25 september 2005 23:50 schreef niwreh het volgende:
[..]
Waarom wil je in Vietnam en Cambodja georganiseerd reizen. Je kunt door deze twee landen perfect reizen ongeorganiseerd met een strakke planning. Vietnam is geweldig mooi en Cambodja is erg indrukwekkend. Ik ben er net van terug, heb veel gezien in een korte tijd, drie weken, door zelf individueel te reizen. Jij hebt meer tijd en kan meer zien zonder te haasten. Ga zelf zeg ik, een veel mooiere ervaring denk ik dan georganiseerd door deze landen! Veel plezier...
Hong Kong hoort toch bij China tegenwoordig?quote:Op donderdag 24 november 2005 10:44 schreef CleeJee het volgende:
En over je visum: als je van China naar Hong Kong gaat, en weer terug naar China, heb je een double-entry visum voor China nodig!
In Nanning is niet veel te beleven. Je kan de bus naar Guilin nemen (ca. 4 uur) en dan door naar Yangshuo (1 uur) om lekker te relaxen. Leuk plaatsje in een schitterende omgeving. Ik ben er zelf in maart geweest, zie http://daveopreis.nl/zoazie/verslag.php?id=30.quote:Op zondag 25 september 2005 17:51 schreef versteegrob het volgende:
Nanning 2 April Maart aankomst
8 dagen vrij, weet jij wat ik kan doen tussen deze 8 dagen.
Exclusief alles? wat is die 7000 euro dan? Zakgeld?quote:Op dinsdag 5 april 2005 17:09 schreef versteegrob het volgende:
Het budget is rond de 7000-8000, dat is wel exclusief alles.
Dat dachten we, het is minder gewordenquote:Op woensdag 21 december 2005 12:57 schreef Tiger_Woods het volgende:
[..]
Exclusief alles? wat is die 7000 euro dan? Zakgeld?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |