haal dat gore logo weg man, kga toch ook niet lopen spammen hierquote:Op zondag 10 april 2005 12:11 schreef brighton het volgende:
Opstellingen:
[..]
[..]
Ik heb er zin in!
Hup Vites!
[afbeelding]
Ja daarom ook maarja ik had toch liever gezien dat NEC had gewonnen volgende week moet Twente zelf winnen van NEC en Heerenveen moet winnen van fietstas dan gaat het goedquote:Op zondag 10 april 2005 14:25 schreef Pistol_Pete het volgende:
Twente doet weer goede zaken dit weekend
quote:Op zondag 10 april 2005 14:28 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ja daarom ook maarja ik had toch liever gezien dat NEC had gewonnen volgende week moet Twente zelf winnen van NEC en Heerenveen moet winnen van fietstas dan gaat het goed
Ja ik snap het eerlijk gezegt ook niet het onderlinge resultaat van vitesse is ook beterquote:Op zondag 10 april 2005 14:28 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Waarom staan we onder Twente met hetzelfde aantal punten en een gelijk doelsaldo? We hebben meer gescoord dus zou je er boven moeten staan.
Het is inmiddels aangepast op teletekst, we staan weer 5e. Neemt niet weg, dat het nog erg spannend gaat worden de laatste weken.quote:Op zondag 10 april 2005 15:25 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ja ik snap het eerlijk gezegt ook niet het onderlinge resultaat van vitesse is ook beter
Dat geklooi was van 2 zijden in de 2e helft, daarom denk ik dat de uitlag terecht is.quote:Op zondag 10 april 2005 20:34 schreef rubbereend het volgende:
Wisgerhof was goed bezig vanmiddag, in de 2e helft had de overwinning voor NEC er nog wel ingezeten jammer dat er veel geklooid werd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |