Ik kondig bij deze aan dat dit topic op slot gaat.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:43 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
HTL #42 - Over costa's, communisten en stalinistische mods
Dat dacht ik ook.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 01:31 schreef Vogue het volgende:
![]()
Yeah! Als stalinistische mod heb je daar natuurlijk recht op, anders doe je je naam geen eer aan![]()
Je bent niet de enige. Het hoeft nou ook geen 'appeltaart yeah'-topic te zijn, maar elke keer hetzelfde gezeik begint nu wel irritant te worden.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 01:32 schreef Vogue het volgende:
Maar ff serieus, ik ben dat gezeur ook spuugzat. Heb me tot nog toe weten in te houden, maar ik erger me dood als ik HTL doorlees.
Dan hoeft de titel nog niet te worden veranderd in deze debiele topictitel.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 01:36 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Je bent niet de enige. Het hoeft nou ook geen 'appeltaart yeah'-topic te zijn, maar elke keer hetzelfde gezeik begint nu wel irritant te worden.
Ja hoor!quote:
Volgende HTL topictitel: HTL #43 Niet voor appelige taartenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 12:28 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
En dat gezeik over die appeltaarten?
uiteraard.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 12:34 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Beschuldigingen over imaginaire reizen en een balletje dat naar aanleiding daarvan wordt teruggekaatst heeft wel met reizen en TRV te maken natuurlijk.
Tjongejonge, wat ben jij een huilie opeens.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 10:10 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dan hoeft de titel nog niet te worden veranderd in deze debiele topictitel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |