Ze zei dat omdat het een nieuwe kinderwagen is er teveel mankementen aan zitten. Hij is niet stevig genoeg, als je de buggy gebruikt is je kind er al snel te groot voor. En ook met buggy werd ie te zwaar om lekker mee te lopen. En ze zei ook nog dat ie naar 2 jaar gewoon op was en dus voor een eventueel volgende niet te gebruiken was!quote:Op woensdag 6 juli 2005 10:41 schreef Wennie het volgende:
Waarom werd ie afgeraden?
Wij hebben hem ook!! Maar dan Deep Purple Reflectionquote:Op woensdag 6 juli 2005 10:11 schreef Wennie het volgende:
Wij hebben ook de Quinny Buzz (Blue Mist Reflection) besteld. Wordt eind augustus geleverd.
[afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
Wij hebben ook de MacLaren gekocht (Quest). Ik vind hem zeer licht en behendig rijden. Toppertjequote:Op woensdag 6 juli 2005 10:40 schreef renzell het volgende:
Joepie!!!Wij hebben van mijn vader een wagen gekregen voor als Julius ietsje groter is. Het is een maclaren en volgens de prenatal een hele goeie. Hij is zeer makkelijk inklapbaar en ik heb er ook zo'n fietsbeugel bij gekregen zodat ik straks gewoon op de fiets met Julius naar de stad kan! Echt super. Heeft iemand ervaring met deze wagen?
Het ziet er mooi uit maar of het ook handig is. Zo te zien steekt het stoeltje verder uit dan het handvat en dan loop je er toch steeds tegenaan denk ik. Waar moet het kindje zich aan vasthouden als de zitting op de wagen zit ipv de reiswieg?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:18 schreef poemojn het volgende:
Nee, nog geen tweede kind op komst hier, maar
Ik zie net dit op een ander forum staan.. wat denken jullie, moeders-van-twee-kinderen? Is dit handig?
[afbeelding]
origineel topic
Misschien ook handig als tip voor Bugaboo-bezitters die zich afvragen of ze nu een nieuwe moeten kopen als ze een 2e kind willen: er wordt blijkbaar al een oplossing ontwikkeld.
Bij mij doet het plaatje het nietquote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:18 schreef poemojn het volgende:
Nee, nog geen tweede kind op komst hier, maar
Ik zie net dit op een ander forum staan.. wat denken jullie, moeders-van-twee-kinderen? Is dit handig?
[afbeelding]
origineel topic
Misschien ook handig als tip voor Bugaboo-bezitters die zich afvragen of ze nu een nieuwe moeten kopen als ze een 2e kind willen: er wordt blijkbaar al een oplossing ontwikkeld.
quote:
vandaar ook mijn twijfels..quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:18 schreef bixister het volgende:
ET, saskia is al 2 als de kleine komt he. ik zou dan denk ik hooguit zo'n (goedkoop) achter-elkaar ding voor tijdelijk aanschaffen. of dat je er een huurt bij baby-rent. voor een paar maanden is dat goed te doen. ze loopt ook al een tijdje best goed toch? en ze kan tegen die tijd vast wel op zo'n meerijplankje. of dat je voor haar een soort loopfietsje regelt waarop zij mee kan bij de iets grotere afstanden. dat gaat heel goed bij een vriendin van me (haar zoontje werd ook 2 rond de geboorte van nr. 2).
boodschappen jaquote:Op donderdag 7 juli 2005 09:50 schreef moussy het volgende:
Maar Belana, jullie deden toch bijna alles met de auto en zo?
LOLquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:31 schreef jessie het volgende:
Ze heeft nu ook nog maar 1 handje Spuuglokje of had ik dat niet verteld
Alleen handig voor mensen met armen van 2 meter langquote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:03 schreef Rottdog het volgende:
Vond deze ook wel lollig maar of het handig is vraag ik me af
http://www.marktplaats.nl(...)/diversen/369035.htm
als je kinderwagen een meter breed isquote:Op zaterdag 9 juli 2005 15:45 schreef texelonia het volgende:
Maar hij zit aan de zijkant van de kinderwagen vast toch, dus dan kun je er makkelijker naast lopen misschien...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |