nou, hilarisch.quote:op donderdag 7 april 2005 22:55 schreef ki_ki het volgende:
het was mij te doen om jouw signature,
die ik ontzéttend grappig vond in de context van dit onderwerp.
jij wilde 'm graag van toepassing hebben op je geloof. ik ben nooit te beroerd om wat service te verlenen.quote:dat jij dat nou 180 graden gaat verdraaien (je eigen signature,.)
gelukkig maar, ik was al bang dat je me wilde bekeren. brrr.quote:en als die bij een andere user had gestaan, had ik daarop gereageerd... don't flatter yourself.
ach kom op zeg,..quote:op donderdag 7 april 2005 22:57 schreef lupa_solitaria het volgende:
[..]
nou, hilarisch.![]()
[..]
jij wilde 'm graag van toepassing hebben op je geloof. ik ben nooit te beroerd om wat service te verlenen.
[..]
gelukkig maar, ik was al bang dat je me wilde bekeren. brrr.
dit valt me van je tegen ki_ki_. zwaktebod.quote:op donderdag 7 april 2005 23:02 schreef ki_ki het volgende:
ach kom op zeg,..
ik vond jouw signature grappig, ik vroeg niet naar jouw mening
dat je die geeft, dat mag hoor. het is een open forum.
hoe ik denk, heb ik zelf geleerd. daar had ik mijn geloof niet voor nodig.quote:op donderdag 7 april 2005 23:02 schreef lupa_solitaria het volgende:
nog een quootje van schopenhauer, speciaal voor ki_ki_:
"religion is the masterpiece of the art of animal training, for it trains people as to how they shall think."
(arthur schopenhauer / 1788-1860 / studies in pessimism / 1851)
hij had het dus niet over religie met zijn uitspraak zoals die in mijn ondertitel staat. logisch ook, want de uitspraak is totaal niet van toepassing op religie.
lol ik heb nog nooit iets van schopenhauer gelezen.quote:op donderdag 7 april 2005 23:17 schreef ki_ki het volgende:
hoe ik denk, heb ik zelf geleerd. daar had ik mijn geloof niet voor nodig.
schopenhauer was een onverbeterlijke pessimist. en dat jij hem zo tof vindt, zegt alleen maar des te meer over de manier waarop jij tegen de wereld aankijkt.
ik hoop dat je nog eens opvrolijkt!![]()
zwaktebod.. aan m'n hoelaquote:op donderdag 7 april 2005 23:05 schreef lupa_solitaria het volgende:
[..]
dit valt me van je tegen ki_ki_. zwaktebod.
okeee, gelukkig maarquote:op donderdag 7 april 2005 23:28 schreef lupa_solitaria het volgende:
[..]
lol ik heb nog nooit iets van schopenhauer gelezen.
ik ben een uitermate vrolijk en gelukkig persoon.
het eerste fantasy boek wat ooit geschreven is.quote:op dinsdag 5 april 2005 10:32 schreef feessie het volgende:
ik vind het wel typerend dat al die informatie klopt wat er in de bijbel staat .
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |