quote:Op woensdag 6 april 2005 08:24 schreef hicham het volgende:
BReeenng denngg dennngg denng
[afbeelding]
En dat gebaar wat hij maakt is wel moslim verantwoordquote:
Details, details, detailsquote:Op woensdag 6 april 2005 08:43 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Alleen die voorvorkdacht altijd dat de buizen in de poten veerden
nu schuift hij langs het wiel.
![]()
En ik dacht aan af en toe een bewegingkje.![]()
Maar goed het is Ralf zijn avatar.![]()
En hij is verder heel mooi gemaakt.[afbeelding]
Ken dat gebaar verder nietquote:Op woensdag 6 april 2005 08:57 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En dat gebaar wat hij maakt is wel moslim verantwoordjullie kennen geloof ik geen duivel he.
quote:Op woensdag 6 april 2005 09:02 schreef hicham het volgende:
En bij deze neem ik alvast mijn afscheid, Fok!MC deeltje 200 moet mijn laatste zijn want ik doe echt geen ene flikker sinds ik bij dit clubje zit![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 april 2005 09:06 schreef hicham het volgende:
[..]
Geef maar toe, het is best gezellig elke dag even een lekker potje te flamen![]()
Het topic begint weer een beetje te lopen, dat kan maar 1 ding betekenen: de 'arbeiders' zijn weer op hun 'werk' gearriveerdquote:
Idd, dat had hij vast niet gezien.quote:Op woensdag 6 april 2005 09:01 schreef hicham het volgende:
Details, details, details
Het zou RB waarschijnlijk geen eens opgevallen zijn![]()
Hier dan 1 met geavanceerde schokdempingssyteem
[[url=http://img.photobucket.com/albums/v631/whihihi/64d98fdc.gif]afbeelding[/url
Hoeveel horens heeft de duivel, en hoeveel vingers steekt comic Riet op?quote:Ken dat gebaar verder niet![]()
En de duivel die kennen we wel![]()
quote:Op woensdag 6 april 2005 09:11 schreef hicham het volgende:
[..]
Het topic begint weer een beetje te lopen, dat kan maar 1 ding betekenen: de 'arbeiders' zijn weer op hun 'werk' gearriveerd![]()
![]()
Uhh. ik heb die tekening niet gemaaktquote:Op woensdag 6 april 2005 09:11 schreef Patrick281 het volgende:
Hoeveel horens heeft de duivel, en hoeveel vingers steekt comic Riet op?![]()
Jij leest zeker expres over dat stukje van m'n tentamen heen?quote:Op woensdag 6 april 2005 09:11 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Idd, dat had hij vast niet gezien.![]()
Nu nog 1 met een licht knikje af en toe van zijn helm.![]()
![]()
Ik weet niet hoeveel horens de duivel heb, ben 'em nog niet tegengekomenquote:Hoeveel horens heeft de duivel, en hoeveel vingers steekt comic Riet op?![]()
Ik wist ergens wel dat de duivel bestond, er zijn enorm veel gelijkenissen met het christendom.
En erg veel verschillen, maar voor een buitenstaander vooral gelijkenissen.![]()
Ben jij er ook zo eentje die zijn behoefte thuis ophoudt en vervolgens "in de baas zn tijd" gaat schijtenquote:Op woensdag 6 april 2005 09:14 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
nog niet echt wakker maar wel al aanwezig
![]()
Nou, toevallig wel jaquote:Op woensdag 6 april 2005 09:17 schreef Rietvaerder het volgende:
Enne, het is maar een gebaar.... zelfde als dat gezeik met Lonsdale kleding, alsof je gelijk racistisch zou zijn als je die kleding draagt....
quote:Op woensdag 6 april 2005 09:18 schreef hicham het volgende:
Ben jij er ook zo eentje die zijn behoefte thuis ophoudt en vervolgens "in de baas zn tijd" gaat schijten
aan de andere kant...het is idd een vooroordeel geworden (wat ik niet goed praat) en dat weet je dus als je het nu draagt doe je dat niet zonder reden...dus bewust.quote:Op woensdag 6 april 2005 09:17 schreef Rietvaerder het volgende:
Enne, het is maar een gebaar.... zelfde als dat gezeik met Lonsdale kleding, alsof je gelijk racistisch zou zijn als je die kleding draagt....
Bij ons werkt er sinds een paar maanden een jongen die ook alleen maar Lonsdale draagtquote:Op woensdag 6 april 2005 09:17 schreef Rietvaerder het volgende:
quote:
Ik heb een leren jas, geen textielquote:Op woensdag 6 april 2005 09:28 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
Die man rechts had Riet kunnen wezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |