Als Ajax van AZ wint, dan zal ik daar echt geen problemen mee hebben, maar Ajax zal volstrekt kansloos zijn tegen AZ. PSV wandelde met 0-4 over Ajax heen, dus AZ zal wel met 0-2 of 0-3 winnen.quote:Op vrijdag 8 april 2005 01:13 schreef Da_Sandman het volgende:
Mag ik je glazen bol eens een keer lenen?
quote:Op vrijdag 8 april 2005 01:14 schreef cultheld het volgende:
[..]
PSV wandelde met 0-4 over Ajax heen, dus AZ zal wel met 0-2 of 0-3 winnen.
Uit was het ook 0-0 dus dat zegt ook niks.quote:Op vrijdag 8 april 2005 01:14 schreef cultheld het volgende:
[..]
Als Ajax van AZ wint, dan zal ik daar echt geen problemen mee hebben, maar Ajax zal volstrekt kansloos zijn tegen AZ. PSV wandelde met 0-4 over Ajax heen, dus AZ zal wel met 0-2 of 0-3 winnen.
Je theorie klopt niet.quote:Op vrijdag 8 april 2005 01:14 schreef cultheld het volgende:
[..]
Als Ajax van AZ wint, dan zal ik daar echt geen problemen mee hebben, maar Ajax zal volstrekt kansloos zijn tegen AZ. PSV wandelde met 0-4 over Ajax heen, dus AZ zal wel met 0-2 of 0-3 winnen.
Je bent dus uitgeluldquote:Op vrijdag 8 april 2005 01:23 schreef cultheld het volgende:
AZ is best of the rest (Al hoop ik dat Feyenoord nog tweede wordt en dit seizoen daarmee perfect maakt).
Anders ben je ff voor psv en feyenoord, de 2 grootste kutclubs van Nederland.quote:Op vrijdag 8 april 2005 01:23 schreef cultheld het volgende:
AZ is best of the rest (Al hoop ik dat Feyenoord nog tweede wordt en dit seizoen daarmee perfect maakt).
Best of the rest: Dus ook beter dan Ajaxquote:Op vrijdag 8 april 2005 01:27 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je bent dus uitgeluld
Ga maar weer lekker in je eigen topic spelen alsjeblieft...
Ik ben niet voor Feyenoord; Ik ben voor PSV. Maar als ik mag kiezen tussen Ajax - Az - Feyenoord als tweede, dan kies ik voor Feyenoordquote:Op vrijdag 8 april 2005 01:29 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Anders ben je ff voor psv en feyenoord, de 2 grootste kutclubs van Nederland.
Mis je het punt nou echt volledigquote:Op vrijdag 8 april 2005 01:29 schreef cultheld het volgende:
[..]
Best of the rest: Dus ook beter dan Ajax![]()
Niemand vraagt je te kiezen hoor...quote:Op vrijdag 8 april 2005 01:30 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik ben niet voor Feyenoord; Ik ben voor PSV. Maar als ik mag kiezen tussen Ajax - Az - Feyenoord als tweede, dan kies ik voor Feyenoord
Was idd érg mooi, alleen zit mijn haar nu een beetje onder die zooi...quote:
Natuurlijk, was schitterend! En voor de rest ben ik nu ook niet zo fris, dus wat maakt het uit...quote:
Ze tellen de stewards en bar personeel erbij??quote:Op vrijdag 8 april 2005 09:38 schreef Moody het volgende:
Vraagje. Waarom drukken ze er op teletext vaak 5.000-10.000 supporters bij die er helemaal niet zaten??
Volgens sowieso 2 kranten en iemand die er zelf heeft gezeten, waren er hooguit 35.000 man. Teletekst en andere NOS bronnen geven gewoon leuk 45.000 aanAndere stadions kunnen toch ook wel goed tellen, waarom in A'dam niet?
Ze nemen alle betalende bezoekers, dus SCC-houders én losse verkoop, als dan een groot deel van de SCC-houders niet op komt dagen, worden ze tóch meegeteld, aangezien hun plaats betaald is...quote:Op vrijdag 8 april 2005 09:38 schreef Moody het volgende:
Vraagje. Waarom drukken ze er op teletext vaak 5.000-10.000 supporters bij die er helemaal niet zaten??
Volgens sowieso 2 kranten en iemand die er zelf heeft gezeten, waren er hooguit 35.000 man. Teletekst en andere NOS bronnen geven gewoon leuk 45.000 aanAndere stadions kunnen toch ook wel goed tellen, waarom in A'dam niet?
ja, maar wat ze eerder zeiden: ze gaan uit van het aantal verkochte kaartjes.quote:Op vrijdag 8 april 2005 10:20 schreef Moody het volgende:
Hebben ze in de Arena geen genieus systeem met poortjes die verbonden zijn met een computer die telt hoevaak zo'n poortje is geactiveerd?
Goede analyse. Ik snap eerlijk waar niet waarom sneijder, constant dramatisch de laatste tijd, toch steeds weer opgesteld wordt. Gister mij weer kapot geergerd aan hem. Loopt Mitea eindelijk eens een keer goed in de diepte, geeft Sneijder de bal 2 meter achter hem. Goed excuses voor de foute pass denk je dan. Maar nee hoor, meneer gaat Mitea verrot scheldenquote:Op donderdag 7 april 2005 22:20 schreef twi het volgende:
Eerste helft was redelijk tot goed. Vooral Maduro sprong er bovenuit. Pienaar speelde niet goed, maar desondanks vielen toen 'ie speelde de beste kansen. Ik had Sneijder gewisseld. Mitea speelde slecht, Rosales af en toe een mooie actie, en Grygera was ook weer terug. De Jong oogde wat onzeker vond ik. Maduro voor mij man van de wedstrijd.
Sneijder is een van de oorzaken van de belabberde situatie bij Ajax. Ik vind het echt een rotet appel die gewoon weggesaneerd (lees: verkocht) moet worden.quote:Op vrijdag 8 april 2005 11:33 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Goede analyse. Ik snap eerlijk waar niet waarom sneijder, constant dramatisch de laatste tijd, toch steeds weer opgesteld wordt. Gister mij weer kapot geergerd aan hem. Loopt Mitea eindelijk eens een keer goed in de diepte, geeft Sneijder de bal 2 meter achter hem. Goed excuses voor de foute pass denk je dan. Maar nee hoor, meneer gaat Mitea verrot schelden![]()
Volgende keer gewoon VdV in de basis en die pauper eruit......
Zover wil ik nu nog niet gaan (want hij heeft al laten zien absoluut van meerwarrde te kunnen zijn), maar dat er wat moet veranderen bij die pauper is duidelijk ja.quote:Op vrijdag 8 april 2005 11:35 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Sneijder is een van de oorzaken van de belabberde situatie bij Ajax. Ik vind het echt een rotet appel die gewoon weggesaneerd (lees: verkocht) moet worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |