Hey een nieuw duiktopic
![]()
we hadden toch ooit nog eens een duikmeet op stapel staan?
anyway, ik ga in augustus waarschijnlijk op de bonnefooi (met de auto) naar Kroatie en ben van plan om daar lekker te gaan duiken. Ik heb al goede verhalen gehoord over Kroatie en wil weten of het een beetje vergelijkbaar is met de duikstekken aan de Costa Brava in Spanje (Islas Medes is echt fantastsich, de begroeiing is daar 'gezonder'dan in Egypte).
verder wil ik graag de EFR cursus doen en meteen de Rescue erbij, alleen vind ik het zo duur
![]()
Ik heb mijn Padi advanced en 100+ duiken en ik wil graag ook eens met mijn zusje duiken (die haar OW heeft) of andere beginners meenemen. Nu durf ik dat nog niet helemaal aan. Ik wil in ieder geval weten wat ik bij noodsituaties moet doen (voor zover ik dat nog niet geleerd heb).
Ik heb trouwens nog een hele hoop duikvakanties op mijn verlanglijstje staan, waaronder eentje naar de rode zee van Sudan. Daar schijnt het nog vrij ongerept te zijn. En ik wil nou toch echt wel eens haaien zien
Zondag nog een duikje gemaakt bij de Zeelandbrug. Was niet zo boeiend, maar ik zat ook te kutten met mijn bril die continue vol liep en mijn benen die teveel drijfvermogen hebben. Desondanks heb ik nog een paar fotootjes kunnen maken (je kan ze bekijken met de link in mijn sig). Gisteren zijn er dan wel weer sepia's gezien schijnt