Nee, zeker nietquote:Op donderdag 7 april 2005 12:03 schreef Zwansen het volgende:
Tja zulke dingen maak je alleen maar mee in die verderfelijke randstand jongens...
Over smaak valt nie te twisten enzo...quote:Op donderdag 7 april 2005 12:16 schreef JaWi het volgende:
Ik heb in Drente geen enkele mooi vrouw gezien anders. Dat terzijde
Zullen we dan maar gaan wonen in Limburg ofzo? Dat lijkt me wel gezellig.quote:Op donderdag 7 april 2005 12:03 schreef Zwansen het volgende:
Tja zulke dingen maak je alleen maar mee in die verderfelijke randstand jongens...
Jij bent duidelijk nog niet in Volendam geweestquote:Op donderdag 7 april 2005 12:22 schreef JaWi het volgende:
Er lopen daar teveel gezinnen rond dat je denkt van, hmm incest.
Nee, daar gaan we binnenkort heen, tochquote:Op donderdag 7 april 2005 12:23 schreef Nouk het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk nog niet in Volendam geweest.
Ik een kutpurmerender. Dan kan je nog beter een Jas zijn. Ze haten Purmerenders en kerels van Blauw-wit uit A'dam Noord.quote:Op donderdag 7 april 2005 12:27 schreef JaWi het volgende:
[..]
Nee, daar gaan we binnenkort heen, toch.
Ik ben een Jas.
Allemaal toeristen uit de randstad...quote:Op donderdag 7 april 2005 12:22 schreef JaWi het volgende:
Er lopen daar teveel gezinnen rond dat je denkt van, hmm incest.
quote:Op donderdag 7 april 2005 12:41 schreef Nouk het volgende:
D-men is echt te kewl.
"Je poeni die doet niet" te mooi.
dat is mijn zus ook een keer gebeurt .. ze heeft toen aangifte gedaan en moest toen uit zo'n rijtje kiezenquote:Op donderdag 7 april 2005 11:43 schreef Nouk het volgende:
Jezus, mn zusje he, die was aan t fietsen naar school. Probeerde een auto haar de hele tijd van de weg af te drukken, heel gevaarlijk, en toen keek ze erin, zat er een naakte man zichzelf te rukken. En die ging echt onwijs dicht op dr rijden en heel langzaam enzo. Wat een debielen zijn er toch ook op deze wereld.
Gezelligquote:Op donderdag 7 april 2005 12:32 schreef Nouk het volgende:
Verjaardagen bij nelis zijn echt altijd te tof. Komt de politie weer enzo.
t was op een paralel weg toen reed die vent daar toen zagen ze dat hij zich aan het rukken was. toen zijn ze met ze drieen bij een huis afgeslagen en hebben het kenteken nummer onthouden. En die kerel heeft uiteindelijk een boete gehad oidquote:
[inkop modes] * Bosbeetle drukt daar [/inkop modus]quote:Op donderdag 7 april 2005 16:59 schreef SuperWeber het volgende:
Druk hier...
quote:Op donderdag 7 april 2005 17:23 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
[inkop modes] * Bosbeetle] drukt daar [/inkop modus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |