Gezelligquote:Op donderdag 7 april 2005 12:32 schreef Nouk het volgende:
Verjaardagen bij nelis zijn echt altijd te tof. Komt de politie weer enzo.
t was op een paralel weg toen reed die vent daar toen zagen ze dat hij zich aan het rukken was. toen zijn ze met ze drieen bij een huis afgeslagen en hebben het kenteken nummer onthouden. En die kerel heeft uiteindelijk een boete gehad oidquote:
[inkop modes] * Bosbeetle drukt daar [/inkop modus]quote:Op donderdag 7 april 2005 16:59 schreef SuperWeber het volgende:
Druk hier...
quote:Op donderdag 7 april 2005 17:23 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
[inkop modes] * Bosbeetle] drukt daar [/inkop modus
Op Troel??quote:
nee man doe eens reeel en lees je inquote:
#gpd!!!quote:Op vrijdag 8 april 2005 10:50 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
nee man doe eens reeel en lees je in
goed bezig!!!quote:Op donderdag 7 april 2005 18:02 schreef Bosbeetle het volgende:
wie zich verslaapt moet op de blaren zitten .. ik zit hier nog wel tot 19:00 minimaal![]()
jaa lijkt me gezelli .. trouwens ik heb een boekje van de master course voor jequote:Op vrijdag 8 april 2005 11:25 schreef SpoilerMan het volgende:
[..]
goed bezig!!!![]()
beetje zin in volgende week dinsdag?
hoho ik ben hier de hoofdkotser !quote:Op vrijdag 8 april 2005 12:39 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, anders krijg ik weer commentaar enzo van bepaalde kotsers en daar heb ik geen zin in.
firefox gaan gebruikenquote:Op vrijdag 8 april 2005 12:55 schreef JaWi het volgende:
Alle plaatjes die ik van internet op wil slaan (.jpg etc) wil de computer opslaan als naamloos.bmp.
Hoe kom ik hier van af.
Ik had wat verslagen uit te werken en wat vrije dagen. Dat is niet goedquote:Op vrijdag 8 april 2005 13:11 schreef Zwansen het volgende:
Firefox is echt okay Jawi. En wat post jij extreeem veel de laatste tijd!
Neen, echte GPD-ers gebruiken FF [14.gif]quote:
quote:Op vrijdag 8 april 2005 13:29 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Neen, echte GPD-ers misbruiken FF [14.gif]
Mag je wel vaker doen hoor!quote:Op vrijdag 8 april 2005 16:11 schreef Nouk het volgende:
Hierbij m'n oprechte excuses voor gisteravond Zwans. Het had nooit mogen gebeuren.
Ja, maar. Doeiquote:Op vrijdag 8 april 2005 16:27 schreef Nouk het volgende:
[..]
Tsja...had je maar op moeten nemen hoor.
Leuk! Ik wil hem zien! Ik mail wel ff naar jou, dan moet je naar dat adres replyen met die foto!quote:Op vrijdag 8 april 2005 16:33 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ja, maar. Doei.
Ik heb trouwens nog een foto van mij en nelis.
Ja baas.quote:Op vrijdag 8 april 2005 16:36 schreef Nouk het volgende:
[..]
Leuk! Ik wil hem zien! Ik mail wel ff naar jou, dan moet je naar dat adres replyen met die foto!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |