whoeiquote:
Er is wel meer wat ontwikkeling stimuleertquote:Op woensdag 6 april 2005 10:55 schreef Cynic het volgende:
"Wat sport is voor het lichaam, is muziek maken voor de geest"
Dan kan je dus fietsen wat je wil...![]()
Cool hoor, wetenschappelijk onderzoek wijst dus uit dat muziekonderwijs de intelligentie en sociaal-emotionele ontwikkeling stimuleert.
quote:Op woensdag 6 april 2005 10:55 schreef Cynic het volgende:
"Wat sport is voor het lichaam, is muziek maken voor de geest"
Dan kan je dus fietsen wat je wil...![]()
Cool hoor, wetenschappelijk onderzoek wijst dus uit dat muziekonderwijs de intelligentie en sociaal-emotionele ontwikkeling stimuleert.
Muziek maken is het ookquote:Op woensdag 6 april 2005 11:44 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]dan luister ik vast naar de verkeerde muziek
trouwens ik ben vandaag naar utrecht gereisd met een gemiddelde van 1 bjork cd per uur
Ik ben een keer die berg op gereden.quote:Op woensdag 6 april 2005 12:46 schreef Zwansen het volgende:
Nou eik gewoon 2 andere wielen eronder zodat ik wat gemakkelijker de Alp 'd Huez op kan fietsen.
oh gelukkig dan klopt het , phew !quote:
Wanneerquote:Op woensdag 6 april 2005 12:52 schreef Zwansen het volgende:
Ik fiets em met Hennie Kuiper omhoog...
En met 400 anderen
quote:Op woensdag 6 april 2005 12:52 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
oh gelukkig dan klopt het , phew !
Zeg het ze nouk !quote:Op woensdag 6 april 2005 13:11 schreef Nouk het volgende:
KUTVU.
quote:Op woensdag 6 april 2005 13:16 schreef Nouk het volgende:
JA echt he. Wil ik luchen, verneuken ze mn hele lunchpauze met gezeik over interpersoonlijke communicatie, moet je een foto meenemen en vertellen oevr jezelf en dan moeten anderen zeggen wat voor ideeen ze bij die foto krijgen ofzo. BELACHELIJK.TIS TOCH GEEN KLEUTERKLAS?!!?!? Klote zweverige gezeik, ziek wordt ik ervan, echt ziek.
Nu maar weer naar statestiek college, ajuuuus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |