goed gedaan!quote:Op dinsdag 5 april 2005 23:14 schreef JaWi het volgende:
Ik heb van de week nog karnemelk over mijn moeder heen gespuugd. Ze had mij tijdens de lunch het verkeerde glas voorgezet.
quote:Op dinsdag 5 april 2005 21:41 schreef Bosbeetle het volgende:
nl. een toneel voorstelling van elementaire deeltjes
"elementaire deeltjes" het boek van michel houellebecq Zwansen !quote:
ik luister de hele dag foute electro/emb/industrial/powernoise (dat zeggen ze zelf) het is iig biodustrial.com best lekker eigenlijk en velvet acid christ komt nog eens voorbijquote:
whoeiquote:
Er is wel meer wat ontwikkeling stimuleertquote:Op woensdag 6 april 2005 10:55 schreef Cynic het volgende:
"Wat sport is voor het lichaam, is muziek maken voor de geest"
Dan kan je dus fietsen wat je wil...![]()
Cool hoor, wetenschappelijk onderzoek wijst dus uit dat muziekonderwijs de intelligentie en sociaal-emotionele ontwikkeling stimuleert.
quote:Op woensdag 6 april 2005 10:55 schreef Cynic het volgende:
"Wat sport is voor het lichaam, is muziek maken voor de geest"
Dan kan je dus fietsen wat je wil...![]()
Cool hoor, wetenschappelijk onderzoek wijst dus uit dat muziekonderwijs de intelligentie en sociaal-emotionele ontwikkeling stimuleert.
Muziek maken is het ookquote:Op woensdag 6 april 2005 11:44 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]dan luister ik vast naar de verkeerde muziek
trouwens ik ben vandaag naar utrecht gereisd met een gemiddelde van 1 bjork cd per uur
Ik ben een keer die berg op gereden.quote:Op woensdag 6 april 2005 12:46 schreef Zwansen het volgende:
Nou eik gewoon 2 andere wielen eronder zodat ik wat gemakkelijker de Alp 'd Huez op kan fietsen.
oh gelukkig dan klopt het , phew !quote:
Wanneerquote:Op woensdag 6 april 2005 12:52 schreef Zwansen het volgende:
Ik fiets em met Hennie Kuiper omhoog...
En met 400 anderen
quote:Op woensdag 6 april 2005 12:52 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
oh gelukkig dan klopt het , phew !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |