abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26026395
Alle ramen dichtverven is ook wel leuk.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_26026499
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 22:43 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Examenstunts zijn zo 1960
Maar goed, je had het over hekken, koop een wibra fietslot, en doe dat om het hek heen, kan je het ook zelf weer los maken.
Een beetje school heeft wel ergens een betonschaar liggen toch?
Trots van het Noorden!
  woensdag 6 april 2005 @ 16:22:15 #53
59332 Little_Meanie
Cidade Maravilhosa, RJ Brasil
pi_26026549
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 18:30 schreef DaForZz het volgende:
Volgens mij hebben ze dat hier in de buurt ook wel eens gedaan. Kosten: 1600 euro.
volgens mij?
je weet dus niet meer of ze het gedaan hebben maar je weet wel nog precies hoeveel het kostte
pi_26026607
quote:
Op woensdag 6 april 2005 16:12 schreef Jump het volgende:

[..]

zet een poort, dan kunnen zeniet meer binnen
pi_26026905
Wat een zuigende stunt. Ik hoop dat het die dag stortregent, dat ze alle kosten op jou verhalen, en dat ze bij jullie school certificaatsloten hebben.

Deze "grap" valt in de categorie: alle auto's van je leraren bekrassen, langs de kapstokken met jassen lopen terwijl je een spuitbus verf leegspuit, het voor de gein een kleedkamer in de fik zetten of alle wielen in het (leraren)fietsenhok kromtrappen.
En weer een stukje onzinnige proza.
  donderdag 7 april 2005 @ 01:09:36 #56
94510 BillGates
Me postcount!
pi_26038285
quote:
Op woensdag 6 april 2005 16:36 schreef Mobious het volgende:

Deze "grap" valt in de categorie: alle auto's van je leraren bekrassen, langs de kapstokken met jassen lopen terwijl je een spuitbus verf leegspuit, het voor de gein een kleedkamer in de fik zetten of alle wielen in het (leraren)fietsenhok kromtrappen.
gaaf toch allemaal juist? super vet juist die dingen

Maffe moraalridder die je er bent..
een rare kwibus, dat ben je!
pi_26041328
quote:
Op donderdag 7 april 2005 01:09 schreef BillGates het volgende:

[..]

gaaf toch allemaal juist? super vet juist die dingen

Maffe moraalridder die je er bent..
een rare kwibus, dat ben je!
Ja hoor, de spullen van anderen of de gemeenschap vernielen is super vet. Als je dat niet vindt ben je een maffe moraalridder of rare kwibus.

Het doel van een examenstunt is iets leuks te doen, waar iedereen het later nog over heeft. Liefst een leraar/concierge die je in de arm kan nemen en die je bijvoorbeeld helpt met toegang tot de school alwaar je de aula opvult met ballonen. Maar ook dingen als de rector ontvoeren met een helicopter, een luchtballon laten opstijgen vanaf het sportveld met bijv het faciliterende personeel (bibliothecaresse, kantinepersoneel etc.), onverwachts een bevriende band laten optreden op het schoolplein of het verzorgen van een minikermis voor de school. Desnoods trakteer je al je leraren op een onverwachts dagje Amsterdam met touringcar, heb je ook de hele dag vrij.
En ja, het kost iets, dat kan je eruit halen met de verkoop van je kaarten van je examengala, dan is het nog maar een fractie.

Dat jij wegkwijnt in onorginaliteit is niet mijn probleem, daar hoef je mij niet voor uit te schelden.
pi_26041558
Wat heb je daar nou aan? Het is toch de bedoeling dat je de hele dag door die koters aan het ouwe hoeren bent? Als je ze buitensluit zal het relatief 'saai' zijn op jullie school, tijdens laatste les dag.
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
  donderdag 7 april 2005 @ 10:16:16 #59
19840 Libris
Live from Singapore
pi_26041855
Helemaal mee eens Mobius, sloten dichtkitten is zo enorm flauw en cliche.

Doe inderdaad iets wat origineler is, en dan hoef je echt niet de moraalridder uit te hangen
  donderdag 7 april 2005 @ 10:21:50 #60
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_26041982
Het moet iets ludieks zijn. Sloten dichtkitten is niet ludiek, maar afgezaagd.

Volgens mij hadden wij iets van een inval in elk lokaal, leraren meegenomen en hun haar met (uitwasbare) verf blauw gespoten ofzo. In de aula was een soort ruimtestation nagebouwd en daar hebben we ze toen allemaal ingedrukt en hebben wij de macht overgenomen .

Het was in ieder geval een zooitje .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  donderdag 7 april 2005 @ 10:22:42 #61
50237 dribbel79
My username for over a decade
pi_26041997
Locktite
"Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"
pi_26150153
ervaringsdeskundige hier

Neen, de school waardeert dit niet. Het verhaal over de unieke sloten klopt helemaal, scholen hebben altijd een speciale sleutel die niet na te maken is, juist omdat er geen zicht op is wie die sleutels allemaal hebben mag er geen risico zijn dat er illegaal sleutels worden bijgemaakt. Deze cilinders / sloten zijn in verhouding erg duur en verzekering kan dit misschien dekken, het kost allemaa een hoop rompslomp. Je maakt de school er in ieder geval niet blij mee (wat denk je ervan dat de school een paar dagen zonder afgesloten hekwerk zit).

Beter idee: drie of vier stevige ketitngsloten per deur aan 't hek doen en ze komen er ook niet doorheen, terwijl als het echt moet een slot er zo af te halen is.
pi_26217750
je kan beter spleetjes van havo 5 snollen dichtkitten
pi_26219201
quote:
Op donderdag 14 april 2005 11:38 schreef Billy_Mack het volgende:
je kan beter spleetjes van havo 5 snollen dichtkitten
Haha goeie garp!!!!!11!!!!1:D:D: DD:D: D :DD ::D:D !!!1!

.
pi_26219300
quote:
Op donderdag 14 april 2005 12:37 schreef Mobious het volgende:

[..]

Haha goeie garp!!!!!11!!!!1:D:D: DD:D: D :DD ::D:D !!!1!

.
maagd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')