Dat is dus niet de bedoeling.quote:Op maandag 4 april 2005 21:13 schreef Etcetera het volgende:
Ductapeoersterk waterdicht en wat je daar wel niet mee kunt doen
als je een paar rollen gebruikt komt er niemand meer de school binnen
en je kunt het verwijderen
Die dusquote:
of geelquote:Op maandag 4 april 2005 21:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Of je verft het schoolplein blauw.
Fluorroze kan ook nog natuurlijkquote:
Wat mag het kosten?quote:Op maandag 4 april 2005 21:09 schreef blaatgast het volgende:
Hoi!
Wij willen als examenstunt dit jaar, de voor- en achterkant van onze school (de hekken) het slot dichtkitten.
Zodat dan de volgende dag 1600 leerlingen niet meer de school in kunnen, totdat de slotenmaker is gearriveerd![]()
Je vergeet het meevervangen van de speciale, alleen door de fabriek na te maken sleutelsquote:Op maandag 4 april 2005 22:13 schreef beerten het volgende:
Ik ben bang dat dat met die sloten een erg duur geintje gaat worden. Het zijn hoogstwaarschijnlijk zeer speciale sloten, uit een serie, op maat gemaakt.
Blokkeer de ingang. Pak er met heel veel mensen heel veel stenen voor. Verplaats het fietsenhok, schreeuw kKorangebeden van het dak, laat een band spelen op het dak, whatever. Maar sloten dichtlijmen, zou ik niet doen.
Is ook niet erg orgineel bij de weg.
Bouw een zwembad midden voor de deur!
onzin, op een gemiddelde school zijn er tientallen kopieen in omloop (directie, schoonmaakpersoneel, beheerders etc etc. waarschijnlijk ook wel leraren zelfs)..quote:Op maandag 4 april 2005 22:27 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Je vergeet het meevervangen van de speciale, alleen door de fabriek na te maken sleutels
Hoe haal je dat dan weer weg?quote:Op dinsdag 5 april 2005 12:35 schreef Renesite het volgende:
Hmm, en die kosten, het is een stunt - kom zeg!
Gewoon dicht purren, het moet leuk zijn en niet super effectief
Pur Remover? Werkt wel aardig, maar een rotklus...quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2005 18:30 schreef DaForZz het volgende:
Volgens mij hebben ze dat hier in de buurt ook wel eens gedaan. Kosten: 1600 euro.
zet een poort, dan kunnen zeniet meer binnenquote:Op woensdag 6 april 2005 16:10 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Toch jammer dat onze school geen poort heeft! Haha
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |