Tsja,dat krijg je als je van een "traditionele" meet afstapt....quote:Op vrijdag 15 april 2005 15:00 schreef Bluezz het volgende:
Het 'grote' afzeggen is toch niet begonnen he
een traditional is gewoon in een stadion ?quote:Op vrijdag 15 april 2005 15:59 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Tsja,dat krijg je als je van een "traditionele" meet afstapt....
Traditioneel is de FAC Final meetquote:Op vrijdag 15 april 2005 16:11 schreef Bjoro het volgende:
[..]
een traditional is gewoon in een stadion ?
oh oke, maar nu wembley toch gesloopt is ........quote:Op vrijdag 15 april 2005 16:11 schreef DutchGooner het volgende:
Traditioneel is de FAC Final meet
Da's wel een plausibel excuusquote:Op vrijdag 15 april 2005 15:14 schreef ErikT het volgende:
Ik kan echt niet, Batavierenrace komend weekend.
volgende meet kom je wel een keer ?quote:Op zaterdag 16 april 2005 20:05 schreef methodmich het volgende:
* methodmich gaat naar ASWH - Ajax, laatste thuisduel van de reguliere competitie, altijd leuk, en 's avonds met vriendin 5-jarig jubileumpje vieren.
Maar had me ook niet aangemeld.
Ik wel.quote:Op zaterdag 16 april 2005 20:07 schreef pascalheister het volgende:
[..]
volgende meet kom je wel een keer ?
Wat Sand zegt!! En jij moet gewoon komen..quote:Op zondag 17 april 2005 18:43 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Tot hoe laat blijven de meesten.. is daar iets van bekend? Dit in verband met plannen na die tijd.. of trekken we 'm na het eten ook gewoon door?
Klinkt goed!quote:Op zondag 17 april 2005 20:50 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Wat Sand zegt!! En jij moet gewoon komen..![]()
misschien welquote:Op zondag 17 april 2005 21:00 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Klinkt goed!
we mogen niet vragen
is dit wat je bedoelde
toen je zei...
Vrijdag hoort al bij het weekend, het volgende is dus komendquote:
En danquote:Op maandag 18 april 2005 13:10 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Zal ik eens vragen of Diego komt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |