quote:Op donderdag 14 april 2005 00:33 schreef pascalheister het volgende:
hij dekt zich nu al in, maar onze golfer kan er ook wat van
Ok, mevrouw.quote:Op donderdag 14 april 2005 00:35 schreef Blumchen het volgende:
* Blumchen is even blauw..
Uuh niet slowchatten hier he
Tussen 2 en 3 uur 's middags.quote:Op donderdag 14 april 2005 12:40 schreef JaWi het volgende:
En hoe laat zijn de eerste er?
Eerst zien, dan geloven.quote:Op donderdag 14 april 2005 16:39 schreef Cart_man het volgende:
Ik kom ook, gezellig. Kan ik jullie irl een terminale ziekte toewensen.![]()
Ik eet je opquote:Op donderdag 14 april 2005 16:39 schreef Cart_man het volgende:
jij bent echt lief!!quote:Op donderdag 14 april 2005 16:39 schreef Cart_man het volgende:
Waarom niet een wedstrijdbeeld van gisteravond als icon?quote:Op donderdag 14 april 2005 16:39 schreef Cart_man het volgende:
Je zorgt maar dat het lukken gaat en neem Clauwhee ook maar mee.quote:Op donderdag 14 april 2005 22:40 schreef Noca het volgende:
Jemig, is dat vorige week al?
Moet maar eens kijken of dat wel gaat lukken![]()
Ik bedoel natuurlijk volgende weekquote:
* clauwheee niet denkt dat ze mee komt..quote:Op donderdag 14 april 2005 22:52 schreef Suijk het volgende:
Dan moet je dus mee komen kletsen volgende week.
Nee, SCH komt niet.quote:Op donderdag 14 april 2005 23:28 schreef JaWi het volgende:
Zijn er nog mooie vrouwen van een jaar of 17-24?
of ga je weer met de treinquote:Op donderdag 14 april 2005 15:29 schreef Bjoro het volgende:
* Bjoro moet die dag waarschijnlijk voetballen, maar kan me wel ff in Utrecht laten afzetten denk ik.
zal er zo tussen 5 en 6 zijn denk ik !
je durft niet alleen?quote:Op vrijdag 15 april 2005 00:57 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Spreken we weer af zoals de vorige keer op CS
voor de kleine kans dat jij nog komt moet het maarquote:Op vrijdag 15 april 2005 01:01 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
je durft niet alleen?
Ze moeten je handje vasthouden?
we gingen toch een live webcam verbinding makenquote:Op vrijdag 15 april 2005 01:04 schreef popolon het volgende:
Heb ik al gezegd dat ik niet kan komen?
Zal em een dezer dagen eens een herrinneringsmail sturenquote:Op vrijdag 15 april 2005 00:57 schreef pascalheister het volgende:
[..]
of ga je weer met de trein
Sandman.. Tony gaat ook nog steeds toch?
Spreken we weer af zoals de vorige keer op CS
Ik moet om half 2 tennissen, en dat duurt dan tot een uurtje of 5, dan nog gezellig nabieren, pizzaatje eten, en dan vanuit Enschede naar Utrecht .....quote:Op vrijdag 15 april 2005 14:54 schreef Suijk het volgende:
Je bent toch student? Dan heb je toch geen verplichtingen ofzo?
Maar bij ons kan je ook lekker nabieren eten hoorquote:Op vrijdag 15 april 2005 14:58 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ik moet om half 2 tennissen, en dat duurt dan tot een uurtje of 5, dan nog gezellig nabieren, pizzaatje eten, en dan vanuit Enschede naar Utrecht .....
quote:Op vrijdag 15 april 2005 14:54 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Haal mij maar van de lijst, ga het niet reddenAnder keertje dan maar
De meet is dan ook volgend weekend.quote:Op vrijdag 15 april 2005 15:14 schreef ErikT het volgende:
Ik kan echt niet, Batavierenrace komend weekend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |