Ja, emailadres heb ik gesmst naar jequote:
quote:Op vrijdag 22 april 2005 15:17 schreef Da_Sandman het volgende:Dan heb je geen goed nummer van Bloemsj gekregen
thnx Doc, toch lijkt me zo'n meet wel geinig ook al is het voor de eerste keerquote:Op vrijdag 22 april 2005 15:13 schreef Doc het volgende:
Ik had me al maanden geleden afgemeld - maar wens een ieder die wel gaat veel plezier
Eendjequote:Op vrijdag 22 april 2005 20:56 schreef rubbereend het volgende:gaat niet lukken helaas.Heb nog gekeken wat k kon regelen maar er mag een streep door mn naam, k baal er best van maarja de volgende meet dan maar.
jaquote:
Grrrr....had me zo verheugd je eens te ontmoeten.quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:56 schreef rubbereend het volgende:gaat niet lukken helaas.Heb nog gekeken wat k kon regelen maar er mag een streep door mn naam, k baal er best van maarja de volgende meet dan maar.
Same here..quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Grrrr....had me zo verheugd je eens te ontmoeten.
Oké Tong80 JM.quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:14 schreef just me het volgende:
ik ga morgen heel veel aan jullie denken!!
ik bel wel een keertje
quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:56 schreef rubbereend het volgende:gaat niet lukken helaas.Heb nog gekeken wat k kon regelen maar er mag een streep door mn naam, k baal er best van maarja de volgende meet dan maar.
ik ook aan jou meidquote:Op vrijdag 22 april 2005 21:14 schreef just me het volgende:
ik ga morgen heel veel aan jullie denken!!
ik bel wel een keertje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |