Nee, tewgenwoordig is de muziek al helemaal niks vind ik.
Ik vind motown wel ok. hoor (mooie nummers), maar als je dat al van jongs af aan
steeds opnieuw hoort. Dezelfde nummers op dezelfd egelegenheden.
En dan ieteens ander werk van dezelfde artiest, maar echt alleen dezlefde nummers..
Komt het dan niet je strot uit?
Meeste mensen die beginnen met luisteren naar muziek beginnen met jawel.. motown
![]()
![]()
Ik bedoel je hoort dezelfde nummers op beuiloften, in café's, de meest bekende nummers
komen elke dag wel 2-3 keer voorbij op alle radiozenders, er worden house
remixes gemaakt, en ook altijd van dezelfde nummers.
Ik vind nederland echt een gebrek aan fantasie en beter hebben.
Altijd hetzelfde en we zijn blij..
Ik als muziekliefhebber (ja ik weet het ik ben een zeik..) vind het jammer omdat
er echt zoveel meer muziek is. Ook uit de motown-tijd.
Er is echt een hele zee aan muziek. En dan heb ik het echt niet
over jazz of blues of klassiek of dat soort cliché-genres.. waar de 'alternatievelingen'
naar greipen. ik kan echte jazz niet langer dan 1 minuut uitstaan. er is echt veel en veel meer
uitgebracht op plaat dan je ooit voor mogelijk houdt.
Soms denk ik en nu is m,n hele muziek verzameling compleet. Vind ik nog een paar mooie
juweeltjes.
Maar, sorry, ikzelf ben zelf erg offtopic. en dit topic gaat natuurlijk de motown-sound.
En wie het leuk vind.Ik hou ook van motown.. ik vind het zeker niet slecht. Maar ik wordt moe als iets 1miljoen keer herhaald wordt. Dat vind ik een gebrek aan beter
(smaak ballen whatever.)
Motown vind ik zelf ook ok. ik hou wel verder me mond hoor, erg lelijk om iets afte kraken om
niets.
Ik ben ook wel benieuwd naar hoe je de optreden vond.
Heiniken music hall, klinkt erg groot. en wanneer is dat?
Is het een groot geberuen of alleen een optreden van de temptations??