Hebben ze deze en volgende maand weer grote feesten omdat de kerstmarkten weer beginnen / begonnen zijn. Ben er vorig jaar geweest en die Duitsers vieren dat erg uitbundig.quote:Op woensdag 8 november 2006 09:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Leer? Wat is daar te doen?
Ik kom zelf erg vaak in Leer om boodschappen te doen in die hele grote supermarkten daar, woon niet zo heel erg ver van de grens. Centrum Leer is vanaf Hoogezand 45min in de auto.quote:Op woensdag 8 november 2006 09:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ok, had er nog nooit echt iets van gehoord. Maar dan kan het des te leuker zijn zoiets te checken
En ook nog naar Madridquote:Op woensdag 8 november 2006 11:32 schreef mynick het volgende:
Marseille, met Ryanair nu voor 80 euro retour in december
Leer is ook meer een gat en echt niet boeiend. Ga dan nog liever naar Oldenburg, maar dat stelt ook al niks voor. Bremen is the place to be met natuurlijk ook een grote kerstmarkt. Natuurlijk nog liever Hamburg, maar Bremen ben je ook in dik 1.5 uur vanaf Groningen.quote:Op woensdag 8 november 2006 09:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dan snap ik nu ook waarom ik er nog neit echt van gehoord heb. Kom uit het diepe zuiden van Nederland en dan denk je sneller richting Ruhrgebied.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |