Eens!quote:Op maandag 4 april 2005 17:40 schreef dimples het volgende:
Dat klinkt inderdaad behoorlijk wanhopig. Blijf gewoon jezelf, niet zo geforceerd willen doen! Valt niet mee, maar dat gaat vast een stuk beter!
Chloroform gebruiken.quote:Op maandag 4 april 2005 17:30 schreef Uil het volgende:
Dus concreet: ik ben zoek naar tips / trics, dingen die ik moet zeggen, of doen, om toch weer een stapje verder te komen.
Een knurft dus.quote:Op maandag 4 april 2005 18:15 schreef Tranceptor het volgende:
Gewoon ophouden met zo'n knurft zijn en een keer durven uitkomen voor wie je bent?
quote:Op maandag 4 april 2005 18:11 schreef Choumacher het volgende:
spiekbriefje
tot een meisjequote:Op maandag 4 april 2005 17:30 schreef Uil het volgende:
Ik voel me al een tijdje bijzonder aangetrokken door een meisje .
Ok hier heb ik iets aan. Ik heb veel te vaak de neiging om me te gaan verontschuldigen. Wellicht dat ik dat inderdaad gedaan zou hebben maar het is inderdaad beter het helemaal niet meer over die dag te hebben.quote:Op maandag 4 april 2005 18:19 schreef googoodoll het volgende:
Affijn, je moet gewoon doen alsof je haar niet hebt gesproken die avond, en je er ook niet voor gaan verontschuldigen of zo. Boeien, gewoon doorgaan met praatjes met haar maken etc. en dan zien wat er van komt. Succes. Of zo.
Neuj dat denk ik niet. Ze is niet zo'n wanhopig type (als ikquote:Op maandag 4 april 2005 18:20 schreef zoalshetis het volgende:
dus er loopt nu een wanhopig meisje rond dat zichzelf wel voor de kop kan slaan omdat ze zo weinig te melden had in het cafe.
ik wilde ermee aangeven dat je in tijden van verliefdheid nogal eens denkt dat je het zelf verneukt hebt, maar dat de ander precies zo over haar/zichzelf denkt. praten schijnt nog wel eens te helpen.quote:Op maandag 4 april 2005 18:26 schreef Uil het volgende:
[..]
Neuj dat denk ik niet. Ze is niet zo'n wanhopig type (als ik).
Op een briefje schrijvenquote:Op maandag 4 april 2005 18:11 schreef Choumacher het volgende:
spiekbriefje
ofzo, en dat aan haar geven als je haar weer eens tegenkomt, wil wel eens een leuk effect geven hoorquote:ik vind je leuk
Life doesn't offer many second chances...quote:Op maandag 4 april 2005 20:22 schreef Xennia het volgende:
Altijd triest als ontluikende romances in een keer de grond in worden geboord omdat een gesprek niet vlotte
t kan wel goedkomen hoor, als ie de volgende keer gewoon iets zegt als sorry voor de vorige keer, maar dat waren mijn zenuwen,quote:Op maandag 4 april 2005 20:22 schreef Xennia het volgende:
Altijd triest als ontluikende romances in een keer de grond in worden geboord omdat een gesprek niet vlotte
Wil je een eerlijk antwoord?quote:
nou Uil, ik heb toevallig Alleen Maar met het bijltje van afwijzingen, meisjes die niks willen, meisjesquote:Op maandag 4 april 2005 17:30 schreef Uil het volgende:
Dan nu mijn vraag aan de mensen die al vaker met dit bijltje gehakt hebben: is deze breuk nog te herstellen? Over een paar dagen zie haar pas weer dus ik heb nog enige voorbereidingstijd, die dag MOET perfect gaan om haar gisteren te laten vergeten. Dus concreet: ik ben zoek naar tips / trics, dingen die ik moet zeggen, of doen, om toch weer een stapje verder te komen.
Of klinkt dit heel wanhopig?![]()
1 ding moet je TS wel nageven: hij heeft wel gevoel voor presentatie en drama...quote:Op maandag 4 april 2005 21:29 schreef erodome het volgende:
Toen ik dit verhaal begon te lezen dacht ik, er zal wel wat ernstigs gebeurt zijn, maar nee hoor...
hij had een gat geprikt in een bierviltje en op zijn neus gezet en is toen wezen vragen of zij het naar hem gegooid hadquote:Op maandag 4 april 2005 19:06 schreef fayakill het volgende:
Hey wat voor quasi grappige opmerking had je gemaakt, ben ik wel benieuwd naar...
Of de konijnentruuk: "ooit weleens met een konijn gezoend?"quote:Op maandag 4 april 2005 22:52 schreef Enyalius het volgende:
[..]
hij had een gat geprikt in een bierviltje en op zijn neus gezet en is toen wezen vragen of zij het naar hem gegooid had
ff serieus. ik begrijp wat je bedoelt met langzaam opbouwen. maar nu is het tijd voor actie. stap gewoon op haar af. vraag haar uit naar een of andere tent en geniet ervan. als ze de juiste hints geeft op haar bek pakken.
ik ken em niet?quote:Op dinsdag 5 april 2005 03:16 schreef Beach het volgende:
[..]
Of de konijnentruuk: "ooit weleens met een konijn gezoend?"
quote:Op dinsdag 5 april 2005 07:28 schreef Lolalala het volgende:
Jezus, wat een overdreven topictitel zeg, ik denk het is uit met je vriendin, je bent je baan kwijt en je hond is overleden in 1 week!
quote:
Dat was ook mijn eerste gedachtequote:Op maandag 4 april 2005 18:11 schreef CherryLips het volgende:
Dat jongens dit ook weleens hebben.
Wat lief
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |