abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25983217
quote:
Op maandag 4 april 2005 18:11 schreef Choumacher het volgende:
spiekbriefje
Op een briefje schrijven
quote:
ik vind je leuk
ofzo, en dat aan haar geven als je haar weer eens tegenkomt, wil wel eens een leuk effect geven hoor
-
  maandag 4 april 2005 @ 19:14:19 #27
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_25983251
Jezus man, maak je niet druk. Het is maar een vrouw, die hebben maar een kort geheugen .
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_25984908
Altijd triest als ontluikende romances in een keer de grond in worden geboord omdat een gesprek niet vlotte
pi_25985125
quote:
Op maandag 4 april 2005 20:22 schreef Xennia het volgende:
Altijd triest als ontluikende romances in een keer de grond in worden geboord omdat een gesprek niet vlotte
Life doesn't offer many second chances...
pi_25985610
quote:
Op maandag 4 april 2005 20:22 schreef Xennia het volgende:
t kan wel goedkomen hoor, als ie de volgende keer gewoon iets zegt als sorry voor de vorige keer, maar dat waren mijn zenuwen,
en ze lacht dan op de goede manier, dan kan het echt nog wel goed komen, heb ik het idee
gelijk een gespreksopener, alleen moet je wel ff doorbijter, en kan je het niet als eerste zin zeggen denk ik. dat is altijd in de trend van hey hoe is het / wat ben je aan het doen intro
-
  maandag 4 april 2005 @ 20:57:34 #31
108312 stijgende_ster
Yeah Kællingebyvej!!!!
pi_25985730
Als ze erover begint, zeggen dat je wat aangeschoten was ofzo..
Lijstje: Daryll Ann - Weeps, Daryll Ann - Happy Traum, Maxïmo Park - Our Earthly Pleasures, The Fratellis - Costello Music, Moss - The Long Way Back, Kaiser Chiefs - Yours Truly, Angry Mob, Bette Serveert - Bare Stripped Naked
  maandag 4 april 2005 @ 21:03:17 #32
99533 zurekop
ye see house is a feelin'
pi_25985833
ik vind de topic titel Magnifiek!!!!
ik zal straks de moeite nemen om te lezen en zinnigs te zeggen
pi_25986108
quote:
Op maandag 4 april 2005 20:51 schreef mechatronics het volgende:

[..]

t kan wel goedkomen hoor
duh
pi_25986273
quote:
Op maandag 4 april 2005 21:14 schreef Xennia het volgende:

[..]

duh
-
pi_25986467
Toen ik dit verhaal begon te lezen dacht ik, er zal wel wat ernstigs gebeurt zijn, maar nee hoor...

Kortom, waar maak je je druk om, je had een keer je avond niet helemaal, nou, ik zal je vertellen, dat gaat je wel vaker overkomen in dit leven, dus wen er maar aan.

Wat jij moet doen TS is je niet zo druk maken, stel dat ze zegt, wat had je vorige keer, dan zeg je gewoon, tja had mijn avond niet en klaar is klara hoor, er is niets ernstigs aan de hand, de wereld is niet vergaan...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_25986585
quote:
Op maandag 4 april 2005 17:30 schreef Uil het volgende:

Of klinkt dit heel wanhopig?
Wil je een eerlijk antwoord?

(oh, en je 'moet' niks zeggen. Dat doet zij wel als 't goed is )
  maandag 4 april 2005 @ 22:00:05 #37
99533 zurekop
ye see house is a feelin'
pi_25987175
quote:

Dan nu mijn vraag aan de mensen die al vaker met dit bijltje gehakt hebben: is deze breuk nog te herstellen? Over een paar dagen zie haar pas weer dus ik heb nog enige voorbereidingstijd, die dag MOET perfect gaan om haar gisteren te laten vergeten. Dus concreet: ik ben zoek naar tips / trics, dingen die ik moet zeggen, of doen, om toch weer een stapje verder te komen.

nou Uil, ik heb toevallig Alleen Maar met het bijltje van afwijzingen, meisjes die niks willen, meisjes
die je misbruiken-omdat-ze-weten-dat-je-achter-ze-aanloopt, etc. gehakt....

antwoord: probeer er niet teveel achteraan te lopen en probeer concreet en binnen niet
al te lange tijd vast te stellen of zij jou ook ziet staan/zitten (grappige woordspeling he) )
maar als je het hebt over "zorgvuldig opgebouwd"... probeer te bedenken of zij ook dingen
"zorgvuldig opbouwt" anders ben jij straks het zeilige afgewezen "broertje".

verder: niks voorbereiden, ben je gek! ze moet je leuk vinden hoe je bent, niet hoe je
wil zijn... een lekkere verkeerde opmerking moet gewoon kunnen. Als zij jou leuk vind komt
dat ook wel goed.

dus probeer alsjeblieft jezelf niet in de vingers te snijden, want dit verhaal lijkt erg op hoe
ik was toen ik 17/18 was en wanhopig verliefd... je leert er wel van, maar dat wil je echt niet!
  maandag 4 april 2005 @ 22:36:11 #38
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_25988052
quote:
Op maandag 4 april 2005 21:29 schreef erodome het volgende:
Toen ik dit verhaal begon te lezen dacht ik, er zal wel wat ernstigs gebeurt zijn, maar nee hoor...
1 ding moet je TS wel nageven: hij heeft wel gevoel voor presentatie en drama...

Als je de verhouding tussen lezers en posters als maat zou kunnen nemen voor een intrigerende titel, dan komt dit topic rond een verhouding 32:1. Dit is best veel, 5 willekeurig andere topics in mijn AT hebben allemaal een verhouding tussen de 10:1 en 16:1...
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
  maandag 4 april 2005 @ 22:52:17 #39
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_25988496
quote:
Op maandag 4 april 2005 19:06 schreef fayakill het volgende:
Hey wat voor quasi grappige opmerking had je gemaakt, ben ik wel benieuwd naar...
hij had een gat geprikt in een bierviltje en op zijn neus gezet en is toen wezen vragen of zij het naar hem gegooid had

ff serieus. ik begrijp wat je bedoelt met langzaam opbouwen. maar nu is het tijd voor actie. stap gewoon op haar af. vraag haar uit naar een of andere tent en geniet ervan. als ze de juiste hints geeft op haar bek pakken.
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
William James (1842 - 1910)
pi_25992451
quote:
Op maandag 4 april 2005 22:52 schreef Enyalius het volgende:

[..]

hij had een gat geprikt in een bierviltje en op zijn neus gezet en is toen wezen vragen of zij het naar hem gegooid had

ff serieus. ik begrijp wat je bedoelt met langzaam opbouwen. maar nu is het tijd voor actie. stap gewoon op haar af. vraag haar uit naar een of andere tent en geniet ervan. als ze de juiste hints geeft op haar bek pakken.
Of de konijnentruuk: "ooit weleens met een konijn gezoend?"
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_25992755
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 03:16 schreef Beach het volgende:

[..]

Of de konijnentruuk: "ooit weleens met een konijn gezoend?"
ik ken em niet?
-
pi_25992771
Jezus, wat een overdreven topictitel zeg, ik denk het is uit met je vriendin, je bent je baan kwijt en je hond is overleden in 1 week!
  dinsdag 5 april 2005 @ 08:47:45 #43
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_25993194
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 07:28 schreef Lolalala het volgende:
Jezus, wat een overdreven topictitel zeg, ik denk het is uit met je vriendin, je bent je baan kwijt en je hond is overleden in 1 week!
quote:

En jij bent.... 16...? 17....?
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  dinsdag 5 april 2005 @ 10:21:38 #44
108504 Shreever
Tintinnabulation!
pi_25994423
Maak je niet druk! Volgende keer waag je weer een poging en misschien gaat het dan wat beter
Excuse me... have you seen my sanity...I think I lost it.
  dinsdag 5 april 2005 @ 10:50:29 #45
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_25994982
quote:
Op maandag 4 april 2005 18:11 schreef CherryLips het volgende:
Dat jongens dit ook weleens hebben.
Wat lief
Dat was ook mijn eerste gedachte
Niets forceren, het was gewoon een slechte dag.
Die zal zij ook vast wel eens hebben
To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
Imagination is the one weapon in the war against reality.
  dinsdag 5 april 2005 @ 10:56:42 #46
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_25995122
Tja, als je elkaar nu al niets meer te melden hebt, hoe erg wordt het dan wel niet als je echt wat met haar zou hebben.....

Ze voelde zich allicht net zo onzeker als jij, en de volgende keer spreek je haar weer gewoon gezellig aan.

Tip: neem haar mee naar de bioscoop: mag je de hele tijd naast haar zitten, hoef je niets te zeggen, en als je na afloop niet weet wat je moet zeggen, zorgt de film wel voor gesprekstof
pi_25998557
"sorry van gister, zat niet zo lekker in men vel."
Lambo of Rekt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')