Dank je!quote:Op maandag 4 april 2005 17:28 schreef ElisaB het volgende:
Offtopic alles verwijderd. Het was leuk (NOT), maar nu is het wel klaar. Als je geen interesse hebt, blijf dan uit dit topic weg.
Game on.
Ik heb ook nog 2 kani shirts, een paar schoenen, een broek, een riem, een keycoard, een trui en deze jas. Maarja, ik ben een beetje geswitched van kledingstijl.quote:Op maandag 4 april 2005 17:52 schreef ssebass het volgende:
Karl kani is wel echt fout (no offence) misschien leuk voor een of ander feest. Voor 10 euro moet dat wel te doen zijn weet niet wat de verzendkosten zijn. Ik weet niet hoe groot die dingen vallen. Maar goed vind het wel lachen om zo'n jas te hebben. Ga een leuke outfit bij elkaar rapen
Ik begin het goed zat te wordenquote:Op maandag 4 april 2005 17:28 schreef ElisaB het volgende:
Offtopic alles verwijderd. Het was leuk (NOT), maar nu is het wel klaar. Als je geen interesse hebt, blijf dan uit dit topic weg.
Game on.
Is dit nou een bod van 10 euro?quote:Op maandag 4 april 2005 17:52 schreef ssebass het volgende:
Karl kani is wel echt fout (no offence) misschien leuk voor een of ander feest. Voor 10 euro moet dat wel te doen zijn weet niet wat de verzendkosten zijn. Ik weet niet hoe groot die dingen vallen. Maar goed vind het wel lachen om zo'n jas te hebben. Ga een leuke outfit bij elkaar rapen
topic misschien eens doorlezen?quote:Op maandag 4 april 2005 23:11 schreef CecilBDemented het volgende:
vind het wel een mooi merk heb er een trui en een broek van
lonsdale vind ik ook erg mooie kleding.
en wat mensen er voor betekenis achter gooien leuk voor ze
ik vind het gewoon mooi
ik bied 15 euro
Aankoopbon, daar vraag je me wat. Misschien dat mn moeder 'm bewaard heeftquote:Op maandag 4 april 2005 22:27 schreef heinl het volgende:
Ts: heb je er ook een aankoopbon bij? En waar kan ikhem evt. ophalen?
MrUber heeft zijn bod al op 15 euro staan.quote:Op maandag 4 april 2005 23:11 schreef CecilBDemented het volgende:
vind het wel een mooi merk heb er een trui en een broek van
lonsdale vind ik ook erg mooie kleding.
en wat mensen er voor betekenis achter gooien leuk voor ze
ik vind het gewoon mooi
ik bied 15 euro
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |