quote:Op vrijdag 15 april 2005 13:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]ja dat staat er
, ajax zit ook altijd achter onze spelers aan
quote:Op vrijdag 15 april 2005 13:22 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Staat er nou dat Andy een ex-PSV'er is?
Graag geen Figoquote:Op donderdag 14 april 2005 16:44 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Een kutspeler naar een kutclub...Figures...
Heeft inmiddels bijgetekend bij Charleroi.quote:Op woensdag 13 april 2005 16:01 schreef methodmich het volgende:
Twente volgt Izzet Akgül (23, spits, Charleroi, Belgische Turk)
edit: la maaquote:Op zaterdag 16 april 2005 11:34 schreef methodmich het volgende:
Helaas is Gomes voorlopig niet te contracteren door Man Utd.
hij heeft het hele verhaal ontkend en gezegt dat hij dat nooit zou doenquote:Op zaterdag 16 april 2005 11:34 schreef komrad het volgende:
weet iemand hoe concreet het gerucht van vd vaart naar psv is?
Ik ben er blij meequote:Op zaterdag 16 april 2005 11:34 schreef methodmich het volgende:
Helaas is Gomes voorlopig niet te contracteren door Man Utd.
Echt slecht goed hij het niet. Ook weer niet overdreven goed.... Opvallend dat er veel clubs interesse hebben in hem inderdaad.quote:Op woensdag 13 april 2005 11:51 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Doet van Beukering het zo goed bij Graafschap dan?
Tjah, volgens mij ben ik zo'n beetje de enige NEC'er die hem er best graag bij heeft, ondanks zijn Vitesse-verleden en Arnhemmerschap. Is volgens mij gewoon een goede voetballer; snel, technisch, balvast.. lijkt me niet verkeerd.quote:Op zaterdag 16 april 2005 13:33 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Echt slecht goed hij het niet. Ook weer niet overdreven goed.... Opvallend dat er veel clubs interesse hebben in hem inderdaad.
Lijkt me wel goede speler voor middenmoterquote:Op zaterdag 16 april 2005 13:33 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Echt slecht goed hij het niet. Ook weer niet overdreven goed.... Opvallend dat er veel clubs interesse hebben in hem inderdaad.
De volgende Carroll, Barthezquote:Op zaterdag 16 april 2005 00:35 schreef the_legend_killer het volgende:
Man U wilt Gomes
Gomes wil naar Italië of Spanje.quote:Op zaterdag 16 april 2005 20:53 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Gomes moet eerst maar eens wat caps hebben. Tot die tijd heeft het geen zin om te bazelen over een transfer van Gomes naar Engeland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |