Tussenstand is inmiddels ruim in het voordeel van Indy...quote:Op zondag 17 april 2005 22:09 schreef dunc het volgende:
* Achtste finales
[...]
Bond tegenover Indy... dat wordt een mooie battle
Ik had eigenlijk niet anders mogen verwachten... maar met alle bond stemmers in eerdere topics twijfelde ik toch even...quote:Op zondag 17 april 2005 22:25 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
Tussenstand is inmiddels ruim in het voordeel van Indy...
Ik sta er eigenlijk zelf van te kijken dat ik niet op James Bond heb gestemd. Ik ben echt met James Bond opgegroeid. Het waren de allereerste films die ik keek en heb ook altijd met zeer veel plezier naar de films gekeken.quote:Op zondag 17 april 2005 22:32 schreef dunc het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk niet anders mogen verwachten... maar met alle bond stemmers in eerdere topics twijfelde ik toch even...
Ik hou het in dit tournament op het personage van Bond gespeeld door Connery. De rest van de Bonds kan me gestolen worden. Wat mij betreft mag hij in de finale komen.quote:Op maandag 18 april 2005 00:32 schreef Hare het volgende:
[..]
Ik sta er eigenlijk zelf van te kijken dat ik niet op James Bond heb gestemd. Ik ben echt met James Bond opgegroeid. Het waren de allereerste films die ik keek en heb ook altijd met zeer veel plezier naar de films gekeken.
Maar James is niet meer wat het is geweest en zo merk je toch een effect dat hetgeen je het laatst hebt gezien je het meeste bijblijft, je het meest beinvloed.
Als James op een mooi moment was gestopt ipv in herhaling te blijven en meer en meer commercieel te worden had James dit toernooi wat mij betreft easu gewonnen.
Dat was wel de bedoeling lijkt me. Affijn, heb Indy altijd een stuk leuker gevonden dan gadget-freak bondquote:Op maandag 18 april 2005 01:19 schreef Price het volgende:
[..]
Ik hou het in dit tournament op het personage van Bond gespeeld door Connery. De rest van de Bonds kan me gestolen worden. Wat mij betreft mag hij in de finale komen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |