op welke fundamenten berust de kattenliefhebberij ?quote:Op maandag 4 april 2005 18:42 schreef SingleCoil het volgende:
Ik ga dan zo ook de auto maar in, hier is niet veel meer te beleven.
Bestaan er ook fundamentalistische kattenliefhebbers ?

Hoe klinkt jongetjesgezeik dan?quote:Op maandag 4 april 2005 18:41 schreef SingleCoil het volgende:
sereen ? doods zou beter zijn. Een partij wijvengezeik over een rel in een ander topic, waar wij hier dan nog even ogevraagd van mee mogen genieten, gezeur over nootjes en chocolaatjes, gezemel over het huwelijk, boeken en tentamens, racistisch geneuzel en over heaumeau's en gijsjes en topicnummers.
Lang leve de LFC !![]()

Misschien zou je kattenliefhebbers-hondenhaters als fundamentalistische kattenliefhebbers kunnen beschouwen.quote:Op maandag 4 april 2005 18:44 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
op welke fundamenten berust de kattenliefhebberij ?

Het zou me niet eens verbazen denk ik...quote:Op maandag 4 april 2005 18:42 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
zou het iets met het overlijden van de paus te maken hebben ?

Doffy bv. niet meer gezien.quote:Op maandag 4 april 2005 18:55 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het zou me niet eens verbazen denk ik...

dat zijn toch die ijsjes op twee stokjes met weinig smaak ?quote:Op maandag 4 april 2005 19:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik heb zonet een pak met 12 dubbellikkers gekocht. Dat kostte ¤ 0,85, oftewel ongeveer ¤ 0,07 per ijsje.

Ja, bevroren limonade. Ik vind ze heerlijk en er zitten nauwelijks calorieën in.quote:Op maandag 4 april 2005 19:43 schreef het_fokschaap het volgende:
dat zijn toch die ijsjes op twee stokjes met weinig smaak ?

bij mij breken ze altijd tijdens het likkenquote:Op maandag 4 april 2005 19:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, bevroren limonade. Ik vind ze heerlijk en er zitten nauwelijks calorieën in.
[afbeelding]

Dan pak je het waarschijnlijk verkeerd aan. Je moet zoiets heel systematisch doen, dan gaat het goed. Ik lik er trouwens niet aan, ik bijt er stukjes af.quote:Op maandag 4 april 2005 19:46 schreef het_fokschaap het volgende:
bij mij breken ze altijd tijdens het likken

geen idee. ik hoop voor je vriendje dat het niets zegt over je sexlevenquote:Op maandag 4 april 2005 19:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dan pak je het waarschijnlijk verkeerd aan. Je moet zoiets heel systematisch doen, dan gaat het goed. Ik lik er trouwens niet aan, ik bijt er stukjes af.
Wat zou de manier waarop je een ijsje eet zeggen over je persoonlijkheid?

Tot nu toe heb ik nog niet in zijn piemel gebeten.quote:Op maandag 4 april 2005 19:53 schreef het_fokschaap het volgende:
geen idee. ik hoop voor je vriendje dat het niets zegt over je sexleven

Hierzo.quote:Op maandag 4 april 2005 19:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Waar hangt Alicey uit?

Ik denk dat het gaat over ratten.quote:Op maandag 4 april 2005 19:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
"Ze werden dikker, ze werden groter, ze gingen zich organiseren."
Waar gaat deze zin over? Degene die het raadt mag een keer met mij uit eten.

Feministen.quote:Op maandag 4 april 2005 19:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
"Ze werden dikker, ze werden groter, ze gingen zich organiseren."
Waar gaat deze zin over? Degene die het raadt mag een keer met mij uit eten.

Had gekund. Maar helaas.quote:Op maandag 4 april 2005 19:59 schreef Monidique het volgende:
Feministen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |