op welke fundamenten berust de kattenliefhebberij ?quote:Op maandag 4 april 2005 18:42 schreef SingleCoil het volgende:
Ik ga dan zo ook de auto maar in, hier is niet veel meer te beleven.
Bestaan er ook fundamentalistische kattenliefhebbers ?
Hoe klinkt jongetjesgezeik dan?quote:Op maandag 4 april 2005 18:41 schreef SingleCoil het volgende:
sereen ? doods zou beter zijn. Een partij wijvengezeik over een rel in een ander topic, waar wij hier dan nog even ogevraagd van mee mogen genieten, gezeur over nootjes en chocolaatjes, gezemel over het huwelijk, boeken en tentamens, racistisch geneuzel en over heaumeau's en gijsjes en topicnummers.
Lang leve de LFC !![]()
Misschien zou je kattenliefhebbers-hondenhaters als fundamentalistische kattenliefhebbers kunnen beschouwen.quote:Op maandag 4 april 2005 18:44 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
op welke fundamenten berust de kattenliefhebberij ?
Het zou me niet eens verbazen denk ik...quote:Op maandag 4 april 2005 18:42 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
zou het iets met het overlijden van de paus te maken hebben ?
Doffy bv. niet meer gezien.quote:Op maandag 4 april 2005 18:55 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het zou me niet eens verbazen denk ik...
dat zijn toch die ijsjes op twee stokjes met weinig smaak ?quote:Op maandag 4 april 2005 19:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik heb zonet een pak met 12 dubbellikkers gekocht. Dat kostte ¤ 0,85, oftewel ongeveer ¤ 0,07 per ijsje.
Ja, bevroren limonade. Ik vind ze heerlijk en er zitten nauwelijks calorieën in.quote:Op maandag 4 april 2005 19:43 schreef het_fokschaap het volgende:
dat zijn toch die ijsjes op twee stokjes met weinig smaak ?
bij mij breken ze altijd tijdens het likkenquote:Op maandag 4 april 2005 19:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, bevroren limonade. Ik vind ze heerlijk en er zitten nauwelijks calorieën in.
[afbeelding]
Dan pak je het waarschijnlijk verkeerd aan. Je moet zoiets heel systematisch doen, dan gaat het goed. Ik lik er trouwens niet aan, ik bijt er stukjes af.quote:Op maandag 4 april 2005 19:46 schreef het_fokschaap het volgende:
bij mij breken ze altijd tijdens het likken
geen idee. ik hoop voor je vriendje dat het niets zegt over je sexlevenquote:Op maandag 4 april 2005 19:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dan pak je het waarschijnlijk verkeerd aan. Je moet zoiets heel systematisch doen, dan gaat het goed. Ik lik er trouwens niet aan, ik bijt er stukjes af.
Wat zou de manier waarop je een ijsje eet zeggen over je persoonlijkheid?
Tot nu toe heb ik nog niet in zijn piemel gebeten.quote:Op maandag 4 april 2005 19:53 schreef het_fokschaap het volgende:
geen idee. ik hoop voor je vriendje dat het niets zegt over je sexleven
Hierzo.quote:Op maandag 4 april 2005 19:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Waar hangt Alicey uit?
Ik denk dat het gaat over ratten.quote:Op maandag 4 april 2005 19:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
"Ze werden dikker, ze werden groter, ze gingen zich organiseren."
Waar gaat deze zin over? Degene die het raadt mag een keer met mij uit eten.
Feministen.quote:Op maandag 4 april 2005 19:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
"Ze werden dikker, ze werden groter, ze gingen zich organiseren."
Waar gaat deze zin over? Degene die het raadt mag een keer met mij uit eten.
Had gekund. Maar helaas.quote:Op maandag 4 april 2005 19:59 schreef Monidique het volgende:
Feministen.
quote:Op maandag 4 april 2005 20:00 schreef Monidique het volgende:
http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=uitruimen
Nee, ik ben gewoon van mening dat jij hier behoort te zijn en dat je minimaal eens per vijf minuten moet posten.quote:
Zou Doffy niet met een verhuizing en daarbij gepaard gaande inconnectiviteit zitten?quote:Op maandag 4 april 2005 19:37 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ja, wanneer is Doffy hier voor het laatst geweest?
Ik ben niet vreemd.quote:Op maandag 4 april 2005 20:02 schreef Monidique het volgende:
Ik ga toch nooit uit eten, dus dat maakt niet uit, en al helemaal niet met vreemden.
Er zit dan ook nauwelijks iets anders dan water in.quote:Op maandag 4 april 2005 19:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, bevroren limonade. Ik vind ze heerlijk en er zitten nauwelijks calorieën in.
[afbeelding]
Oh, dat heb ik dan gemist. Of althans, ik wist wel dattie ging verhuizen, maar over die inconnectiviteit had ik niks gehoord.quote:Op maandag 4 april 2005 20:03 schreef Alicey het volgende:
Zou Doffy niet met een verhuizing en daarbij gepaard gaande inconnectiviteit zitten?
Vleesetende planten.quote:Op maandag 4 april 2005 20:00 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Helaas. Maar jij ging toch al met me eten. Je mag nog wel een keer raden hoor.
Oh, zoo.quote:Op maandag 4 april 2005 20:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nee, ik ben gewoon van mening dat jij hier behoort te zijn en dat je minimaal eens per vijf minuten moet posten.
Jee, zeg, jullie geven ook gauw op.quote:Op maandag 4 april 2005 20:05 schreef het_fokschaap het volgende:
nou, ik geef het op Lupa. Google levert ook al niets op. Zeg het maar gewoon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, vooruit dan maar. Als het maar intensief is, dan mag het.quote:Op maandag 4 april 2005 20:06 schreef Alicey het volgende:
Oh, zoo.
Ik was even intensief met iets anders bezig.
quote:Op maandag 4 april 2005 20:08 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Jee, zeg, jullie geven ook gauw op.
Nee, Alicey, geen vleesetende planten.Ja zeg, ik kijk geen RTL 4, dat weet je toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het maakt dan verder niet uit wat?quote:Op maandag 4 april 2005 20:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nou, vooruit dan maar. Als het maar intensief is, dan mag het.
Ik ook, daarom vond ik het een grappige uitspraak. Het was net of had 'ie het over een leger monsters.quote:Op maandag 4 april 2005 20:14 schreef het_fokschaap het volgende:
ik kan me weinig voorstellen bij zich organiserende <zie spoiler van Lupa>
het zal wel iets zijn als computernerds die hun computer als een vrouw zien ofzo. hij werkt er al te lang denk ikquote:Op maandag 4 april 2005 20:15 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik ook, daarom vond ik het een grappige uitspraak. Het was net of had 'ie het over een leger monsters.
Het was ook gewoon een raadsel. Ik denk niet dat iemand die het niet toevallig net gezien had, zou hebben kunnen raden waar het over ging.quote:Op maandag 4 april 2005 20:14 schreef Alicey het volgende:
Ja zeg, ik kijk geen RTL 4, dat weet je toch?
Gaat-ie er nog copyright op claimen ook als je pech hebt.quote:Op maandag 4 april 2005 20:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Het was ook gewoon een raadsel. Ik denk niet dat iemand die het niet toevallig net gezien had, zou hebben kunnen raden waar het over ging.
Leuk om zo'n zin als uitgangspunt voor een verhaal te nemen. En als je dan klaar bent, stuur je het op naar de weerman samen met het stukje video waar 'ie dat zegt.
Nou ja, bepaalde dingen moet je natuurlijk niet te intensief doen, da's niet gezond, maar verder heb ik weinig bezwaar tegen intensieve bezigheden.quote:
Nou, het zijn dan ook smeerlappen hoor die wolken!quote:Op maandag 4 april 2005 20:15 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik ook, daarom vond ik het een grappige uitspraak. Het was net of had 'ie het over een leger monsters.
Dat kan 'ie niet, want je mag citeren, als je maar een bron geeft. Het lijkt mij nog wel eens leuk om een heel boek te schrijven dat geheel uit fragmenten uit andere boeken bestaat. Beetje veel werk alleen...quote:Op maandag 4 april 2005 20:18 schreef Alicey het volgende:
Gaat-ie er nog copyright op claimen ook als je pech hebt.
Ja, ze hebben regen meegenomen.quote:Op maandag 4 april 2005 20:20 schreef Alicey het volgende:
Nou, het zijn dan ook smeerlappen hoor die wolken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |