Wat zeur je nou, jij hebt niet eens notes!quote:Op maandag 4 april 2005 15:25 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
grmbl
hup, doe die TT eens veranderen
Een schaapje is wel lekker zacht en pluizig, maar aan de andere kant weer echt een eh... schaapje..quote:
Groepen.quote:Op maandag 4 april 2005 15:29 schreef SingleCoil het volgende:
het bouwt een groep op, het maakt duidelijk wie lid zijn en wie niet. Je gaat er al snel leuke dingen door merken.
Hard lopen dan maar.quote:Op maandag 4 april 2005 15:32 schreef SingleCoil het volgende:
#$%^%$: ik zit hier gezellig te fokken en moet om 4 uur bij een klant in bunnik zijn...en ik zit nu in Naarden...dat wordt...*krap*
op de FP was ik wel bijna gebandquote:Op maandag 4 april 2005 15:32 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wat zeur je nou, jij hebt niet eens notes!
Wat er op de FP gebeurt staat los van het forum (Kan ik dus ook niet zien). Het is inderdaad wel zo dat men op de FP een stuk minder moeilijk is met het zetten van notes of een ban..quote:Op maandag 4 april 2005 15:37 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
op de FP was ik wel bijna geband
Het eerste wat ik 's ochtends doe is een bakkie koffie pakken en notes uitdelen.quote:Op maandag 4 april 2005 15:38 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wat er op de FP gebeurt staat los van het forum (Kan ik dus ook niet zien). Het is inderdaad wel zo dat men op de FP een stuk minder moeilijk is met het zetten van notes of een ban..
aan mij lag het niet...ik had de laatste postquote:Op maandag 4 april 2005 15:51 schreef Haushofer het volgende:
Tjongejonge, het is hier al meer dan 10 minuten stil.
daar ben je mod voor gewordenquote:Op maandag 4 april 2005 15:52 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Het eerste wat ik 's ochtends doe is een bakkie koffie pakken en notes uitdelen.
Ik soms ook, maar vooral in WGR, daar wordt nogal eens nachtelijk gebaggerd.quote:Op maandag 4 april 2005 15:52 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Het eerste wat ik 's ochtends doe is een bakkie koffie pakken en notes uitdelen.
Ik deed even een middagdutje.quote:Op maandag 4 april 2005 15:51 schreef Haushofer het volgende:
Tjongejonge, het is hier al meer dan 10 minuten stil.
Chocoloadenootjes dan graag voor mij.quote:Op maandag 4 april 2005 16:08 schreef Alicey het volgende:
Nootjes uitdelen, dat vind ik veel constructiever.
* Alicey deelt chocoladenootjes uit aan Lupaquote:Op maandag 4 april 2005 16:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Chocoloadenootjes dan graag voor mij.
je bent toch niet zwanger hèquote:Op maandag 4 april 2005 16:15 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik normaal nooit. Maar ik was ineens heel erg moe. Dus ben ik eventjes gaan liggen.
Ik doe het zelf altijd liever met een man, maar iets pittigs zou ook wel eens leuk zijn ja.quote:Op maandag 4 april 2005 16:10 schreef Alicey het volgende:
Ikzelf doe het dan wel met pittig gekruide cashews
Ik gebruik de pil en ik heb een spiraaltje. De laatste keer dat ik seks had was dat met een condoom (of eigenlijk met een man die een condoom omhadquote:
driedubbele beveiliging !quote:Op maandag 4 april 2005 16:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik gebruik de pil en ik heb een spiraaltje. De laatste keer dat ik seks had was dat met een condoom.
Kleine kans.
Niets bijzonders hoor.quote:Op maandag 4 april 2005 16:10 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik vind 'wat dingen' wel een erg vage omschrijving.![]()
Die had ik verwachtquote:Op maandag 4 april 2005 16:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik doe het zelf altijd liever met een man, maar iets pittigs zou ook wel eens leuk zijn ja.
Hoe raad je het zo?quote:Op maandag 4 april 2005 16:29 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Het zijn die flauwe seksgrappen van me, hè...
Nouja, een centraal ik heb hier niets te melden topic.. Zo moet het nou ook weer niet gezien worden.quote:Op maandag 4 april 2005 17:15 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
dat is juist het principe van SC. anders moet je een topic openen
het was al 26 minuten.. maar je hebt wel gelijk,in de strikte zin van de zinquote:Op maandag 4 april 2005 17:06 schreef Haushofer het volgende:
Alweer meer dan 1 0 minuten stil. SC komt ernstig in gevaar zoEn nee, ik heb verder niks te melden
jaaaa....jottumquote:Op maandag 4 april 2005 18:07 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nouja, een centraal ik heb hier niets te melden topic.. Zo moet het nou ook weer niet gezien worden.
jullie moeten ook meer bijdragenquote:Op maandag 4 april 2005 18:12 schreef Bensel het volgende:
[..]
het was al 26 minuten.. maar je hebt wel gelijk,in de strikte zin van de zin
zou het iets met het overlijden van de paus te maken hebben ?quote:Op maandag 4 april 2005 18:35 schreef Alicey het volgende:
Er heerst inderdaad een serene sfeer vandaag..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |