Moet je nog meer boeken lezen!quote:Op maandag 4 april 2005 20:20 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat kan 'ie niet, want je mag citeren, als je maar een bron geeft. Het lijkt mij nog wel eens leuk om een heel boek te schrijven dat geheel uit fragmenten uit andere boeken bestaat. Beetje veel werk alleen...
dat is goed voor al wat groeit en bloeit !quote:Op maandag 4 april 2005 20:21 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, ze hebben regen meegenomen.
Dat is dus precies wat ik bedoel. Voor je het weet nemen die stikumerds tactische wapens mee!quote:Op maandag 4 april 2005 20:21 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, ze hebben regen meegenomen.
Misschien. Maar ik probeer altijd te leven met het motto: "Doe alsof iedere dag je laatste dag is".quote:
Is fokken op je laatste dag soms te min voor je ?quote:Op maandag 4 april 2005 20:30 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Misschien. Maar ik probeer altijd te leven met het motto: "Doe alsof iedere dag je laatste dag is".
Waarom zit ik hier dan te fokken?
ik ook niet. welk net ?quote:Op maandag 4 april 2005 20:31 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Woensdag komt om 22:00 Bowling for Columbine Van Michael Moore op TV.Nog niet gezien.
Eigenlijk niet. Als ik nou echt morgen doodging (wat natuurlijk kan), dan zou ik wel even afscheid van jullie willen nemen.quote:Op maandag 4 april 2005 20:46 schreef het_fokschaap het volgende:
Is fokken op je laatste dag soms te min voor je ?
RTL4.quote:Op maandag 4 april 2005 20:46 schreef het_fokschaap het volgende:
ik ook niet. welk net ?
Ja, wat moet je anders.quote:
Dat kunnen best nog wel eens flinke lappen zijn....quote:Op maandag 4 april 2005 21:14 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, wat moet je anders.
Ik kijk nu naar een leuk chirurgisch programma over een vrouw die ooit 283 kilo woog en die nu haar overtollige huid laat verwijderen.![]()
Ongeveer 25 kilo.quote:Op maandag 4 april 2005 21:18 schreef Alicey het volgende:
Dat kunnen best nog wel eens flinke lappen zijn....
mijn tv staat niet in de huiskamer. heb alleen de radio aan. BNN United over Lonsdale jongeren.quote:Op maandag 4 april 2005 21:14 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik kijk nu naar een leuk chirurgisch programma over een vrouw die ooit 283 kilo woog en die nu haar overtollige huid laat verwijderen.![]()
Radio 1 is cool.quote:Op maandag 4 april 2005 21:21 schreef het_fokschaap het volgende:
mijn tv staat niet in de huiskamer. heb alleen de radio aan. BNN United over Lonsdale jongeren.
Ze worden weer eens gedemoniseerd
Voor de fotoshoppers onder ons misschien leuk : Demoniseer een medefokker door hem/haar van hoorntjes te voorzien etc.quote:Op maandag 4 april 2005 21:21 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
mijn tv staat niet in de huiskamer. heb alleen de radio aan. BNN United over Lonsdale jongeren.
Ze worden weer eens gedemoniseerd
ja, heb het ook vaak aan. Kunststof is erg afhankelijk van de gast vind ik. Vandaag was wel leuk met een pakistaanse schrijfster. StandpuntNL heb ik vaak plaatsvervangende schaamte met die bellers met hun ongefundeerde meninkjes. En natuurlijk het Radio 1 Journaal, met Govert van Brakelquote:Op maandag 4 april 2005 21:23 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Radio 1 is cool.Ik luister heel graag naar Kunststof, Vroege Vogels, OVT...
Er was genoeg vel over om vier tafels mee te dekkenquote:Op maandag 4 april 2005 21:25 schreef Alicey het volgende:
25 kilo vet "over" vind ik ook vrij veel..
Jezus, echt absurd.. Als ik 25 kilo kwijtraak heb ik dringend medische hulp nodig.quote:Op maandag 4 april 2005 21:27 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Er was genoeg vel over om vier tafels mee te dekken, dus ik denk dat er niet eens zoveel vet bijzit. Er hangen hele flappen overal.
En de interviewer! Ik ben erg dol op Frènk van der Linden en Petra Possel.quote:Op maandag 4 april 2005 21:27 schreef het_fokschaap het volgende:
ja, heb het ook vaak aan. Kunststof is erg afhankelijk van de gast vind ik.
Ja, zij was vanmorgen ook in Goedemorgen Nederland. Wat praatte ze keurig Goois hè?quote:Vandaag was wel leuk met een pakistaanse schrijfster.
Ik erger me altijd helemaal kapot bij Stand.nl... Maar ik heb ook een hekel aan Sjors Fröhlich.quote:StandpuntNL heb ik vaak plaatsvervangende schaamte met die bellers met hun ongefundeerde meninkjes.
Ik ben zelf een groot fan van (de stem van) Harmke Pijpers. Helaas presenteert zij alleen nog maar op zaterdag...quote:En natuurlijk het Radio 1 Journaal, met Govert van Brakel
Ze maken zelfs een nieuwe navel, omdat ze de ouwe eraf gesneden hebben.quote:Op maandag 4 april 2005 21:28 schreef Alicey het volgende:
Jezus, echt absurd.. Als ik 25 kilo kwijtraak heb ik dringend medische hulp nodig.
En dit was dan alleen de huid, het echte kwijtraken is daarvoor al gebeurd.
Petra Possel en Marjolein Uitzinger (al is die niet van Kunststof)quote:Op maandag 4 april 2005 21:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
En de interviewer! Ik ben erg dol op Frènk van der Linden en Petra Possel.
ja, heb jij een foto van haar. ben even haar naam kwijt...quote:Ja, zij was vanmorgen ook in Goedemorgen Nederland. Wat praatte ze keurig Goois hè?
wat is er mis met Sjors ?quote:Ik erger me altijd helemaal kapot Bij Stand.nl... Maar ik heb ook een hekel aan Sjors Fröhlich.
quote:Ik ben zelf een groot fan van (de stem van) Harmke Pijpers. Helaas presenteert zij alleen nog maar op zaterdag...
Ik vraag me ook wel eens af hoe het zo ver kan komen dat je tot zo'n gewicht komt... Tot 150 kilo vind ik niet eens zo onbegrijpelijk, maar daarboven krijg ik toch wel vraagtekens..quote:Op maandag 4 april 2005 21:34 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ze maken zelfs een nieuwe navel, omdat ze de ouwe eraf gesneden hebben.Ik zou geen nieuwe willen dan, lijkt me wel leuk om navelloos te zijn.
mja, gebruikt...dit is misbruikquote:Op maandag 4 april 2005 21:34 schreef Alicey het volgende:
Zo demoniseer je fokkers
[afbeelding]
Ik had begrepen dat de foto gebruikt en gepubliceerd mocht worden. Is deze interpretatie onjuist, verwijder ik de foto op het eerste verzoek van de geportretteerde fokker.
Je voelt je toch niet gedemoniseerd?quote:Op maandag 4 april 2005 21:38 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
mja, gebruikt...dit is misbruik
Ze heet Naema Tahir. Geen foto's kunnen vinden, maar ze was wel mooi. Je kunt Goedemorgen Nederland terugkijken op http://www.goedemorgennederland.tv.quote:Op maandag 4 april 2005 21:35 schreef het_fokschaap het volgende:
ja, heb jij een foto van haar. ben even haar naam kwijt...
Ik vind hem een zeikerd en ik hoor zijn stem niet graag.quote:wat is er mis met Sjors ?
Heerlijk, en dat sarcasme van haar.quote:een beetje bitse stem
quote:Op maandag 4 april 2005 21:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Heerlijk, en dat sarcasme van haar.Ze is meedogenloos als ze interviewt. My kind of woman.
quote:Op maandag 4 april 2005 21:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik hou daar wel van hoor. Volgens mij ben je best fuckable.![]()
schaapie mag er ook best wel zijn hoor.quote:Op maandag 4 april 2005 21:53 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nog even in je fotoboek gekeken, fotootje is wat klein, maar![]()
ik ben die met dat grijze t-shirt hèquote:Op maandag 4 april 2005 21:53 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nog even in je fotoboek gekeken, fotootje is wat klein, maar![]()
LOL, dat had ik wel gezien hoor. Ik val wat minder op kartonnen mannen (het was toch zo'n standup ding, of niet?)quote:Op maandag 4 april 2005 21:56 schreef het_fokschaap het volgende:
ik ben die met dat grijze t-shirt hè
ja, klopt...die stond als reclame in een winkelcentrum in Ljubljanaquote:Op maandag 4 april 2005 21:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
LOL, dat had ik wel gezien hoor. Ik val wat minder op kartonnen mannen (het was toch zo'n standup ding, of niet?)
quote:Op maandag 4 april 2005 21:55 schreef Alicey het volgende:
[..]
schaapie mag er ook best wel zijn hoor.
Altijd lekker voor je zelfvertrouwen.quote:Op maandag 4 april 2005 21:59 schreef het_fokschaap het volgende:wat een complimenten op één avond !
mja, voorlopig heb ik alleen aandacht van het 2-jarige dochtertje van een vriend van mequote:Op maandag 4 april 2005 22:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Altijd lekker voor je zelfvertrouwen.
Hm, beetje jong, barely legal.quote:Op maandag 4 april 2005 22:02 schreef het_fokschaap het volgende:
mja, voorlopig heb ik alleen aandacht van het 2-jarige dochtertje van een vriend van me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |