Voor het geval je snel geld moet wegsluizen natuurlijk.quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:42 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Ik bedoelde vooral specifieke dingetjes voor AmerikaEn waarom moet ik naar Zwitserland bellen
Oh ruk stond die er nog in.quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:42 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Ik bedoelde vooral specifieke dingetjes voor AmerikaEn waarom moet ik naar Zwitserland bellen
quote:Op woensdag 21 december 2005 18:06 schreef Jaguarized het volgende:
Oh ruk stond die er nog in.Ik moest ff een nummer hebben van kennissen die naar Zwitserland gaan vlak na mij.
![]()
Ik neem gewoon m'n trui mee met een shirt eronder. Dat shirt kan altijd wegblijvenquote:Op donderdag 22 december 2005 14:28 schreef Jaguarized het volgende:
Temperaturen wisselen nogal. Zondag zou het morgen nog -3 worden 's nachts, nu al 8 graden.
Maar ik ga ze opeten tijdens mijn reis. Dus mss ook al op het vliegveld. Dan zijn ze niet vacuüm meer. En wat als ik er nou wat over heb op het einde van de vlucht?quote:Op donderdag 22 december 2005 14:54 schreef Jaguarized het volgende:
Volgens mij wel als ze vacuum zijn.
Oeh, ik weet hem alweerquote:Op donderdag 22 december 2005 17:36 schreef Nolius het volgende:
Jag, ik heb je nummer ontvangen. Is er al een concrete plek afgesproken?
Dan moet je ze afstaan.quote:Op donderdag 22 december 2005 17:27 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Maar ik ga ze opeten tijdens mijn reis. Dus mss ook al op het vliegveld. Dan zijn ze niet vacuüm meer. En wat als ik er nou wat over heb op het einde van de vlucht?
Jah, ik loop sinds dag twee al op een flink aantal blaren.. Dan kan je niet zoveel hebben als Dhr. Jaguarized je steeds de verkeerde kant op stuurtquote:Op zaterdag 31 december 2005 05:44 schreef Jaguarized het volgende:
Foto komt wel zodra ik terug ben ofzo.
Quote van Dr_Evil:
"Wat is dat metrosysteem toch geweldig hier, echt super."
"Nah ik heb het echt helemaal gehad met die metro."![]()
Ja hallo, kan ik het helpen dat die kaart te klein en dus onduidelijk was.quote:Op zondag 1 januari 2006 17:53 schreef Dr_Evil het volgende:
[..]
Jah, ik loop sinds dag twee al op een flink aantal blaren.. Dan kan je niet zoveel hebben als Dhr. Jaguarized je steeds de verkeerde kant op stuurt
Verslag komt nog wel.quote:Op maandag 2 januari 2006 08:51 schreef UIO_AMS het volgende:
Meet geweest, topic weer los. Hoe was het allemaal gegaan?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |