Met een AWACS??quote:Op maandag 4 april 2005 12:59 schreef HansJans het volgende:
Zie ik ook weleens vliegen.
Ze zoeken naar grote warmtebronnen van wietplantages e.d.
En landingsplaatsen van vliegende schotels!quote:Op maandag 4 april 2005 12:59 schreef HansJans het volgende:
De daling is meestal allang ingezet, maar 100 km en dan al zo laag is een beetje overdreven. Al mogen die Awacs kisten wel veel meer in vergelijking tot de gewone burger luchtvaart.quote:Op maandag 4 april 2005 14:23 schreef Pietverdriet het volgende:
Hij vloog idd in die richting, maar dat is altijd nog een dikke 100 Km zuidelijker, en liggen de start/landingsbaan daar niet oost west?
Ligt er natuurlijk ook een beetje aan waar je woont, niet?quote:Op maandag 4 april 2005 14:53 schreef DarthNick het volgende:
Nog nooit een Awacs gezien ?! man die zie ik wekelijks hier vliegen, geeft me weer een veilig gevoel elke keer als ik ze zie
Enig idee wat een AWACS is ?quote:Op maandag 4 april 2005 12:59 schreef HansJans het volgende:
Airborne Warning And Control System. Die schotel op zn rug dus; het vliegtuig dat hem draagt heet E-3 Sentry.quote:
ik weet het wel. maar die dude die de opmerking plaatste niet, dacht ikquote:Op maandag 4 april 2005 15:32 schreef ToXiCitY het volgende:
[..]
Airborne Warning And Control System. Die schotel op zn rug dus; het vliegtuig dat hem draagt heet E-3 Sentry.
moet ik even langs de vliegbasis rijden met mn camera, is hier 3 km vandaanquote:Op maandag 4 april 2005 13:00 schreef Pietverdriet het volgende:
Nee, helaas niet.
Kwam net het huis uit bij mijn schoonouders en geen camera bij de hand.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |