abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 4 april 2005 @ 12:15:14 #1
118002 PieDobbelJoe
Elk nadeel heeft een voordeel
pi_25973978
Mijn story

En dan is het zo ver, na meer dan 30 jaar een relatie gehad te hebben, waarvan de laatste 10 jaar gehuwd, krijgt nu dit alles zijn einde.
2004 heeft enorm veel shit gebracht, zowel relationeel, maar ook op andere vlakken. Met als laatste 2004 dieptepunt, het laten inslapen van mijn trouwe net geen 16 jarige AmStaff. 2004 kende ook 1 hoogtepunt, het smoorverliefd worden op de mooiste ogen die ik ooit gezien heb, maar dit staat los van mijn sores die ik binnen de bestaande relatie had, daar die op een heel ander vlak liggen en al vele jaren een rol speelden en spelen.
Dan begint 2005 en terwijl de sores van 2004 nog verwerkt moet worden, begint 2005 op een wijze, die je niemand toewenst. Je vrouw vinden met een mislukte zelfmoordpoging en als je denkt, dat je nu het diepste van het dal gehad hebt, krijg je te maken met reden waarom ze dat deed en zak je nog veel verder weg ... nog dieper. Wat ook gelijk het einde van de relatie inhoudt!
Ik ken me zelf niet anders, dan onder alle omstandigheden de totale controle over mij zelf, ook emotioneel gezien. Maar dan, na bovenstaande, dan blijkt dat je je heel klein voelt, geen grip meer op je zelf hebt en eerder de neiging hebt een stuk touw te pakken.
Nee, natuurlijk geen oplossing en daarom zit ik hier nu ook te schrijven. Maar het valt niet mee uit dat dal te komen. Samen nog onder 1 dak, proberen als vrienden uit elkaar te gaan, wetende dat het over en uit is. Maar moeten wachten op de verkoop van het huis, zodat dan ook echt alles afgesloten kan worden.

Dit alles is stress ten top, op je tenen lopend, alles nog niet verwerkt wat je verwerken moet en toch al bezig je nieuwe toekomstplannen proberen te maken. Met als doel ....op je zelf wonen, wat aan de ene kant een enorme uitdaging is, maar aan de andere kant eenzaamheid oproept. Ik ben iemand, die van warmte en gezelligheid houdt en kan me derhalve het op me zelf wonen niet als het ultieme genot ervaren. Alleen is maar alleen, ook al heb je buiten de deur echt wel vrienden. Thuiskomend ...dan ben je alleen! Dat lijkt me een megakutgevoel!

Zo denk je je leven op orde te hebben, dan ineens lijkt alles op je af te komen, wat er maar kan komen. Juist onder zulke omstandigheden lijkt een balans ver te zoeken en probeer je o.a. zoals nu, door veel te schrijven .... het voor je zelf ook weer makkelijker te maken.
pi_25974467
Sterkte.
keep your head up .
pi_25974558
heavy shit, succes d'r mee
pi_25974919
Hoewel het mooi geschreven is, kan ik er niet echt helemaal uithalen wat er nu allemaal gebeurd is.
Zoals ik het lees, ben je met iemand anders gegaan en is je vrouw daar achter gekomen. Logisch dat ze dan geen vertrouwen meer in je heeft. Dat zij nog zielsveel van je hield, blijkt uit het feit dat ze die poging gedaan heeft.

En ja, alleen is maar alleen. Dat is zo. Aan deze kant van het net zit een voorbeeld dit berichtje te typen. Het heeft echter ook zijn positieve kanten. Je kunt doen en laten wat je wilt, zonder rekening te moeten houden met een ander. Maar aangezien jullie al zolang samen zijn geweest, zul je daar eerder bang voor zijn, dan het als een voordeel zien. Er zijn genoeg mensen alleen. Die redden het ook. Dus jij ook.

Oké, ik geef toe dat ik denk gelukkiger te zijn wanneer ik samen met iemand zou zijn. Maar het is niet onoverkomelijk ofzo. Bij jou is het denk ik meer het beeld dat je altijd hebt gehad van alleenstaanden. Misschien dacht je altijd dat zij zielig waren ofzo en nu je zelf in die situatie komt, zal het moeilijk te accepteren zijn dat jij ook zielig wordt.

Nou, dat is dan het mooie van denken!
Er zijn genoeg mensen die denken dat het hebben van een relatie zielig is. Je afhankelijk stellen van een ander. Niet meer zelf kunnen beslissen, maar altijd in overleg (of in ieder geval rekening houdend met). Heb jij je de afgelopen 30 jaar zielig gevoeld omdat je die relatie had? Waarschijnlijk niet! Het is dus het beeld dat je er zelf bij creeert.

Dat je bang bent, kan ik me goed voorstellen. Het is een hele omslag voor je, maar met hulp van vrienden kom je er gerust wel bovenop. Succes!
  maandag 4 april 2005 @ 13:06:37 #5
118002 PieDobbelJoe
pi_25975090
quote:
Op maandag 4 april 2005 12:58 schreef Johnny1974 het volgende:
Nee, niet vreemdgegaan, waar mijn vrouw is achtergekomen en dat dat de reden is. Die liggen op een heel ander vlak, die ik hier niet kenbaar zal maken. Maar wat voor mij eigenlijk al jaren terug de reden zou moeten zijn, de relatie te beeindigen.

Op dat andere kom ik nog op teug, wanneer ik ff meer tijd heb. Moet aan het werk, duzzzz ....
  maandag 4 april 2005 @ 13:06:47 #6
54845 clowncloon
Oppervlakkigheid troef
pi_25975091
alleen zijn is soms ook wel erg lekker hoor. Succes.
Antec P180 | Intel Core 2 Quad Q6600 | Asus Striker Extreme S775 | 4 GB DDR2 800 Mhz
Seagate 400 GB | 8800 GTX Ultra 768 MB | X-Fi Extreme Gamer | Logitech Z5500 | much more...
  maandag 4 april 2005 @ 13:07:55 #7
118002 PieDobbelJoe
pi_25975117
quote:
Op maandag 4 april 2005 12:37 schreef Salvad0R het volgende:
Sterkte.
keep your head up .
Dank je Salvador, ook al is het hoofd zwaar.
  maandag 4 april 2005 @ 13:08:57 #8
118002 PieDobbelJoe
pi_25975148
quote:
Op maandag 4 april 2005 12:41 schreef DiviNe- het volgende:
heavy shit, succes d'r mee
Kun je rustig stellen! Maar ook jij bedankt Divine
pi_25975184
Heel veel succes ermee. 30 jaar is zeker niet mis. Zal heel erg wennen zijn.
pi_25975464
Bah, wat een triest verhaal. Ik kan me niet voorstellen hoe je je moet voelen ook heb ik geen tips voor je. Het enige wat ik kan zeggen is:"sterkte"!
  maandag 4 april 2005 @ 13:46:14 #11
76143 Forumschorem
Het schorem van Fok!forum
pi_25975908
Klotenzooi
weg
pi_25976084
30 jaar, echt not cool.

Sterkte mên
Do not take life too seriously. You will never get out of it alive.
pi_25976202
quote:
Op maandag 4 april 2005 13:06 schreef PieDobbelJoe het volgende:

[..]

Nee, niet vreemdgegaan, waar mijn vrouw is achtergekomen en dat dat de reden is. Die liggen op een heel ander vlak, die ik hier niet kenbaar zal maken. Maar wat voor mij eigenlijk al jaren terug de reden zou moeten zijn, de relatie te beeindigen.

Op dat andere kom ik nog op teug, wanneer ik ff meer tijd heb. Moet aan het werk, duzzzz ....
dude dat is niet eerlijk, nu is iedereen nieuwsgierig naar die reden

sterkte iig
  maandag 4 april 2005 @ 13:59:01 #14
74163 Tha_Ramsush
Beter wel, dan niet
pi_25976214
30 jaar is niet niks..

Succes met alles!!
Soms is er zoveel wat we voelen, maar zo weinig wat we kunnen zeggen... ©
pi_25976318
Klinkt als een klotesituatie, hoewel mij het verhaal niet helemaal duidelijk is. Je vertelt dat je een en ander niet wilt vertellen hier, maar het wordt lastig als je iets vertelt om het kwijt te willen, maar niet alles vertelt omdat het (ik vul nu even zwart-wit in) te zwaar voor je is?

Maar goed, wat je verhaal ook is: sterkte!
pi_25976375
Sterkte ermee!
  maandag 4 april 2005 @ 20:21:06 #17
42555 Tomek
Take on the world!
pi_25984873
het zal wel zoiets zijn als dat zijn vrouw verliefd is geworden op zijn beste vriend ofzo

maar hoe dan ook, heel veel sterkte ermee!!
pi_25985197
Ik kan je vertellen dat alleen thuiskomen ook een ontzettende bevrijding kan zijn. Geen gezeur meer aan je hoofd en eindelijk ruimte voor jezelf. Dan zul je ook de tijd vinden het een en ander te verwerken en een plaats te geven
pi_25985751
quote:
Op maandag 4 april 2005 20:34 schreef Xennia het volgende:
Ik kan je vertellen dat alleen thuiskomen ook een ontzettende bevrijding kan zijn. Geen gezeur meer aan je hoofd en eindelijk ruimte voor jezelf. Dan zul je ook de tijd vinden het een en ander te verwerken en een plaats te geven
ik denk dat je er niet vrolijker op wordt als je na al dit gezeik alleen thuis moet komen! integendeel zelfs!
  maandag 4 april 2005 @ 23:39:21 #20
118002 PieDobbelJoe
pi_25989853
quote:
Zo, ik zal ff verder reageren op je antwoord.

Ik weet niet eens of ik bang ben alleen te zijn of ...misschien te blijven. Ik ken dat gevoel niet, is mij nooit gebeurd. Wel hou ik ontzettend veel van warmte en gezelligheid, zit niet voor niets veel in 'mijn' kroegen. Maar je komt thuis en je kunt niemand iets zeggen, vertellen wat je raakt, fijn vind, of gewoon lekker knus samen een film kijken. Klinkt misschien oubollig, maar ik hou ook van knusheid en het maatjesgevoel, naast natuurlijk mijn kroegleven.
Tuurllijk heeft het zijn positieve kanten, ik weet ook dat alle nadelen ook voordelen hebben en ervaar dat ook zo. Maar weten en doen, wereld van verschil. ff door de zure appel heenbijten, alleen ... ik zie nog steeds geen klokhuis.
  maandag 4 april 2005 @ 23:41:08 #21
118002 PieDobbelJoe
pi_25989908
quote:
Op maandag 4 april 2005 13:06 schreef clowncloon het volgende:
alleen zijn is soms ook wel erg lekker hoor. Succes.
Soms ja, meestal niet ..denk ik. Dank je.
pi_25989971
Oeh, 30 jaar dat is lang.
En wat klote zeg voor voor die Armstaff .

Maar zo zie je maar weer, dat zelfs het leven onverwachte wendingen kan nemen op een oudere leeftijd, of mag ik dat niet zeggen . Sterkte iig. En leerzaam dat wel, of mag ik dat ook niet zeggen, naja er zitten misschien ook wel voordelen aan, ook al zie je die nu misschien nog niet enzo.
  maandag 4 april 2005 @ 23:44:14 #23
118002 PieDobbelJoe
pi_25989985
quote:
Op maandag 4 april 2005 13:10 schreef Sabrina1981 het volgende:
Heel veel succes ermee. 30 jaar is zeker niet mis. Zal heel erg wennen zijn.
Dank je Sabrina. 30 jaar is ook niet mis en gooi je niet zomaar weg, maar er is reden genoeg om wel te doen. Soms is men te naief en te goed van vertrouwen.
Ja, zal zeker wennen zijn, enorm zelfs!!
  maandag 4 april 2005 @ 23:49:34 #24
118002 PieDobbelJoe
pi_25990104
quote:
Op maandag 4 april 2005 13:23 schreef kriele het volgende:
Bah, wat een triest verhaal. Ik kan me niet voorstellen hoe je je moet voelen ook heb ik geen tips voor je. Het enige wat ik kan zeggen is:"sterkte"!
Is ook triest en je kunt me geloven, mijn hartje verzuipt soms bijna.

Tips? Nee, zou ook niet helpen ...denk ik. Je moet het toch zelf klaren, maar schrijven hierover doet gewoon goed, ook al is het een kut thema.

Dank je.
  maandag 4 april 2005 @ 23:51:17 #25
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_25990141
quote:
Hoewel het mooi geschreven is, kan ik er niet echt helemaal uithalen wat er nu allemaal gebeurd is.
Dat begon bij mij dus ook als eerste te jeuken ja...

Maar ik kan me voorstellen dat TS niet alle details wil spuien over zijn prive-leven, maar desondanks toch even zijn hart wil kunnen luchten. Dus dan neem ik de nieuwsgierigheid maar even voor lief

Sterkte kerel, hopelijk begeef je je snel weer in rustiger vaarwater.
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_25990186
quote:
Op maandag 4 april 2005 20:58 schreef JimmyBoy het volgende:

[..]

ik denk dat je er niet vrolijker op wordt als je na al dit gezeik alleen thuis moet komen! integendeel zelfs!
Op korte termijn misschien niet, op lange termijn echter wel. Hoewel ik nooit zo heb begrepen wat er nou zo rampzalig is aan alleen zijn, maar ja ik heb het dan ook erg goed met mezelf
  maandag 4 april 2005 @ 23:58:02 #27
118002 PieDobbelJoe
pi_25990280
quote:
Op maandag 4 april 2005 13:58 schreef keijz het volgende:

[..]

dude dat is niet eerlijk, nu is iedereen nieuwsgierig naar die reden

sterkte iig
Het leven is niet eerlijk Keijs, daar ben ik wel achter. Tja, weet je, ik vind het kut om waar dan ook, bij vrienden of anderen, de ware reden te zeggen en mijn bijna ex in diskrediet te brengen. Ofschoon ik het volste recht heb, dit te doen. In deze draag ik die last ook wel, kan ook niet anders, ook zien vele vrienden van mij, mij als DE boeman.
En nee, er is geen andere man in het spel!

Thnx
pi_25990315
ik probeer het verhaal ook wat te ontcijferen eigenlijk, maar je vrouw had dus een eind aan haar leven gemaakt, om een bepaalde reden waarschijnlijk mbt jou, alleen hoe kan dit dan gelijk het ophouden van de relatie betekenen, als ze er al niet meer is .

Naja, ben er iig wat stil van, en het lijkt me een verschrikkelijk beeld/tafereel.
Hopelijk hou je of kan je jezelf een beetje taai erin houden, schrijven is al een goede, en veel erover praten en misschien hulp erbij nog zoeken of misschien doe je dat al. En idd, wat een nare jaren heb jij achter de rug gehad zeg. Damn, veel sterkte!
pi_25990347
quote:
Op maandag 4 april 2005 23:59 schreef sweetgirly het volgende:
ik probeer het verhaal ook wat te ontcijferen eigenlijk, maar je vrouw had dus een eind aan haar leven gemaakt, om een bepaalde reden waarschijnlijk mbt jou, alleen hoe kan dit dan gelijk het ophouden van de relatie betekenen, als ze er al niet meer is .
ZelfmoordPOGING
  dinsdag 5 april 2005 @ 00:01:51 #30
118002 PieDobbelJoe
pi_25990358
quote:
Op maandag 4 april 2005 13:59 schreef Tha_Ramsush het volgende:
30 jaar is niet niks..

Succes met alles!!
Dank je, heb ik ook hard nodig!!
pi_25990366
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 00:01 schreef Xennia het volgende:

ZelfmoordPOGING
ok , ben weer weg hier.
  dinsdag 5 april 2005 @ 00:07:17 #32
118002 PieDobbelJoe
pi_25990473
quote:
Op maandag 4 april 2005 14:03 schreef An24 het volgende:
Klinkt als een klotesituatie, hoewel mij het verhaal niet helemaal duidelijk is. Je vertelt dat je een en ander niet wilt vertellen hier, maar het wordt lastig als je iets vertelt om het kwijt te willen, maar niet alles vertelt omdat het (ik vul nu even zwart-wit in) te zwaar voor je is?

Maar goed, wat je verhaal ook is: sterkte!
Ik weet het An, maar ergens lees je ook waarom. Internet is een publiek medium, daar heb ik ook rekening mee te houden.
En ja, zwaar is het. De zelfde dag dat ik mijn vrouw vond en dat bezig bent in je op te nemen, krijg je iets te weten, waardoor je haar ... gelijk wel voor 'bedanken' wilt. In dit geval is haat en liefde wel heel erg close.

Thnx
  dinsdag 5 april 2005 @ 00:07:42 #33
17979 MissMSX
Knightmare
pi_25990483
quote:
Op maandag 4 april 2005 23:53 schreef Xennia het volgende:

[..]

Op korte termijn misschien niet, op lange termijn echter wel. Hoewel ik nooit zo heb begrepen wat er nou zo rampzalig is aan alleen zijn, maar ja ik heb het dan ook erg goed met mezelf
Als je 30 jaar hebt samengeleefd zou het idee aan alleen thuis komen en zijn wel eens heel eng kunnen zijn...
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
  dinsdag 5 april 2005 @ 00:08:25 #34
118002 PieDobbelJoe
pi_25990505
quote:
Op maandag 4 april 2005 20:21 schreef Tomek het volgende:
het zal wel zoiets zijn als dat zijn vrouw verliefd is geworden op zijn beste vriend ofzo

maar hoe dan ook, heel veel sterkte ermee!!
Nee, gene vriend of lover. Niets van dien aard!!!

Dank je.
  dinsdag 5 april 2005 @ 00:12:03 #35
118002 PieDobbelJoe
pi_25990587
quote:
Op maandag 4 april 2005 20:34 schreef Xennia het volgende:
Dit is iets waar ik wel aan zit te denken, maar of ik dat gevoel ook werkelijk zo zou ervaren ....staat in de sterren.Natuurlijk wil ik nu mijn eigen stekkie en gewoon dat doen waar ik zin in heb.
Wat dat betreft zit je er niet ver naast.
pi_25990601
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 00:07 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Als je 30 jaar hebt samengeleefd zou het idee aan alleen thuis komen en zijn wel eens heel eng kunnen zijn...
Dat is niet angst om alleen thuis te komen, dat is angst om jezelf tegen te komen in alle eenzaamheid
  dinsdag 5 april 2005 @ 00:23:43 #37
118002 PieDobbelJoe
pi_25990824
quote:
Op maandag 4 april 2005 23:59 schreef sweetgirly het volgende:
Laat ik het zo formuleren, de waarheid had zij meer moeite mee en daarmee ook het stuk vertrouwen schade toebrengend wat niet moet binnen een relatie ...vind ik!
quote:
Naja, ben er iig wat stil van, en het lijkt me een verschrikkelijk beeld/tafereel.
Hopelijk hou je of kan je jezelf een beetje taai erin houden, schrijven is al een goede, en veel erover praten en misschien hulp erbij nog zoeken of misschien doe je dat al. En idd, wat een nare jaren heb jij achter de rug gehad zeg. Damn, veel sterkte!
Ja, hulp heb ik ook al, moest ook wel ...voor het eerst in mij leven niet voor een ander klaarstaan, maar zelf hulp moeten zoeken. Dat vrat aan mij, mag je best weten. Dat maakte me klein en nietig en voelde echt pas kut!! ja, ben er achter gekomen dat ik ook maar mens ben.
Maar, zoals mijn dierenriemteken (schorpioen) al beschreven werd, hoe groot de brokstukken ook zijn, de schorpioen redt zich daar ook wel uit. Tja, we zullen zien hoe ver ik kom.

Dank je.
  dinsdag 5 april 2005 @ 00:33:15 #38
118002 PieDobbelJoe
pi_25991013
quote:
Op maandag 4 april 2005 23:43 schreef sweetgirly het volgende:
Oeh, 30 jaar dat is lang.
En wat klote zeg voor voor die Armstaff .
"Tyson" was de naam, een schitterende Amstaff,eentje die ik kwijt was in de kroeg als meneer weer ergens op een schoot lag te knorren.
quote:
Maar zo zie je maar weer, dat zelfs het leven onverwachte wendingen kan nemen op een oudere leeftijd, of mag ik dat niet zeggen
Tuurlijk mag dat, ik ben 50 maar grof gezegd ...interesseert me geen reet, ik leef mijn leven en voel me geen 50. En als er weer iemand is, die tegen me zegt "gedraag" je als een vijftiger, dan kunnen ze mijn rug op!!!

[quote} Sterkte iig. En leerzaam dat wel, of mag ik dat ook niet zeggen, naja er zitten misschien ook wel voordelen aan, ook al zie je die nu misschien nog niet enzo.
[/quote]

Leerzaam? Ja echt wel!!!! He al veel geleerd, over mij zelf nog wel het meeste.

Dank je.
  dinsdag 5 april 2005 @ 00:35:44 #39
118002 PieDobbelJoe
pi_25991060
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 00:12 schreef Xennia het volgende:

[..]

Dat is niet angst om alleen thuis te komen, dat is angst om jezelf tegen te komen in alle eenzaamheid
Daarmee kun je er wel eens niet ver naast zitten. Weet ik nog niet, ik ken me zelf aardig ...maar dit is/wordt nieuw voor mij.
pi_25992210
Wie heb je moeten laten inslapen? je hond Amstaff?
High hopes and aspirations, and years, above my station
Maybe
but all this time I've tried to walk with dignity and pride
  dinsdag 5 april 2005 @ 02:53:06 #41
118002 PieDobbelJoe
pi_25992341
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 02:30 schreef R_ON het volgende:
Wie heb je moeten laten inslapen? je hond Amstaff?
Mijn Amerikaanse Stafford "Tyson", die heb ik na bijna 16 jaar moeten laten inslapen.

pi_25992909
Ik kan me niet eens een voorstelling maken van wat jij gedragen hebt, ik kan je alleen sterkte wensen met datgene wat je gaat doen.
Please don't sit on my imaginary friend
pi_25994131
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 00:07 schreef PieDobbelJoe het volgende:

[..]

Ik weet het An, maar ergens lees je ook waarom. Internet is een publiek medium, daar heb ik ook rekening mee te houden.
En ja, zwaar is het. De zelfde dag dat ik mijn vrouw vond en dat bezig bent in je op te nemen, krijg je iets te weten, waardoor je haar ... gelijk wel voor 'bedanken' wilt. In dit geval is haat en liefde wel heel erg close.

Thnx
Het is idd verschrikkelijk om je vrouw te vinden op die manier, het is anders, maar kan me het een beetje indenken, ik heb mijn moeder eens betrapt met een poging, gelukkig goed afgelopen, hoewel, gelukkig...ze is nu psychisch heel ziek, klinkt hard, maar sommige mensen zijn beter af door een eind aan huin leven te maken. Dat maakt het voor jou er niet makkelijker op, ook omdat je weet dat het een en ander verband met elkaar houd. Jij zal hiermee moeten leren leven. Ik hoop dat je het op den duur een plekje kan geven.
pi_25994156
sorry voor de vele komma's, ben op mijn werk, moest snel typen
  dinsdag 5 april 2005 @ 10:13:09 #45
118002 PieDobbelJoe
pi_25994286
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 08:05 schreef Quembel het volgende:
Ik kan me niet eens een voorstelling maken van wat jij gedragen hebt, ik kan je alleen sterkte wensen met datgene wat je gaat doen.
Sterkte heb ik ook hard nodig de komende tjd en zal ik bewijzen moeten, dat een mens heel flexibel kan zijn.

Dank je!!!!
  dinsdag 5 april 2005 @ 10:21:03 #46
118002 PieDobbelJoe
pi_25994415
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 10:04 schreef An24 het volgende:

[..]

Het is idd verschrikkelijk om je vrouw te vinden op die manier, het is anders, maar kan me het een beetje indenken, ik heb mijn moeder eens betrapt met een poging, gelukkig goed afgelopen, hoewel, gelukkig...ze is nu psychisch heel ziek, klinkt hard, maar sommige mensen zijn beter af door een eind aan huin leven te maken. Dat maakt het voor jou er niet makkelijker op, ook omdat je weet dat het een en ander verband met elkaar houd. Jij zal hiermee moeten leren leven. Ik hoop dat je het op den duur een plekje kan geven.
Ook een poging tot, doet je veel enmaakt je onrustig van binnen en zeer alert. Ik begrijp wat je bedoelt met "klinkt hard", soms komt die gedachte ook bij mij opzetten, ook al wil ik daar niets van weten.
In mijn geval is het heel moeilijk om degene waarmee ik 30 jaar heb samengeleefd en die tevens alles voor mij over had(gewoon een lieve schat), ook tegelijkertijd te verwensen. Dit alles is ontzettend dubbel en juist hierin moet je de balans zoeken, maar ook tevens dat verschrikkelijke beeld toen ik haar vond verwerken.

Het zal ongetwijfeld een plekkie krijgen, alleen de vraag is hoe en wanneer,
pi_25994431
het klinkt raar, maar ik ben overtuigd dat alles wat een mens te verduren krijgt in zijn leven, waaraan hij niet "doodgaat", hem ten slotte sterker maakt. Ik hoop dat ook voor jou die tijd zal komen, dat je hier sterker dan ooit uit zal komen, en uiteindelijk geluk & rust vind op je eigen manier.
  dinsdag 5 april 2005 @ 10:22:32 #48
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_25994441
ja sterkte met alles, je zult het wel nodig hebben
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_25994497
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 10:21 schreef PieDobbelJoe het volgende:

[..]

Ook een poging tot, doet je veel enmaakt je onrustig van binnen en zeer alert. Ik begrijp wat je bedoelt met "klinkt hard", soms komt die gedachte ook bij mij opzetten, ook al wil ik daar niets van weten.
In mijn geval is het heel moeilijk om degene waarmee ik 30 jaar heb samengeleefd en die tevens alles voor mij over had(gewoon een lieve schat), ook tegelijkertijd te verwensen. Dit alles is ontzettend dubbel en juist hierin moet je de balans zoeken, maar ook tevens dat verschrikkelijke beeld toen ik haar vond verwerken.

Het zal ongetwijfeld een plekkie krijgen, alleen de vraag is hoe en wanneer,
Voel je jezelf schuldig?
  dinsdag 5 april 2005 @ 10:27:41 #50
118002 PieDobbelJoe
pi_25994517
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 10:22 schreef Scorpie het volgende:
het klinkt raar, maar ik ben overtuigd dat alles wat een mens te verduren krijgt in zijn leven, waaraan hij niet "doodgaat", hem ten slotte sterker maakt. Ik hoop dat ook voor jou die tijd zal komen, dat je hier sterker dan ooit uit zal komen, en uiteindelijk geluk & rust vind op je eigen manier.
Net zo goed als ik altijd al dacht, dat elk nadeel een voordeel heeft, ben ik ook van mening dat een mens ook na zo'n periode er sterker uitkomt.
Punt is alleen, dat je dit niet direct ziet en (h)erkend. Dat komt veel later pas ...als je durft.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')