abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26647390
Krijg je geen strafpunten voor
Als je aangeeft dat de codes niet werken dan heeft lelibel de kans om de code opnieuw in te voeren.
Kun je de volgende keer gerust doen
Lelibel en ik traden ook en soms heb je gewoon een foutje gemaakt.
pi_26648480
lizardtattoo ik heb de codes nog steeds voor je van de vorige keer:

basic painting:
T&zH&kqhFQUPxM
MpBUHNllpLk7Ur (beide l kleine L)

amazing painting:
T&zHEkqKF%UPxM
MpBUHNll2LW3Ur (ook beide l kleine L)
  zondag 1 mei 2005 @ 20:54:59 #78
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_26648940
Ik zal ze morgen nog een keer proberen, nu is de TV voor andere dingen in gebruik
Liefhebber, verzamelaar en beta-tester van adventuregames.
Op woensdag 19 januari 2011 09:49 schreef Rossdale het volgende: Liz is gewoon een wandelende gamesencyclopedie :P
  maandag 2 mei 2005 @ 09:13:22 #79
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_26658573
Yeah nu werken ze wel Schilderijen compleet nu.
*dansje doet*
lelibel, echt geweldig bedankt!
Op woensdag 19 januari 2011 09:49 schreef Rossdale het volgende: Liz is gewoon een wandelende gamesencyclopedie :P
pi_26658744
fantastisch!!
  maandag 2 mei 2005 @ 09:56:18 #81
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_26659306
Over die stoel, ik zag dat Tom Nook die te koop had, dus ik klikte hem vast aan in de catalog. Ik moest echter eerst nog even wat fruit gaan plukken want ik had wat te weinig geld bij me en op dat moment kwam jouw trade binnen dus heb ik hem niet gekocht.
pi_26659647
Die nieuws pagina doet het niet meer bij mij. Pagina waar je ook een kadootje mee kon krijgen. Hebben meer dat?
Gelukkig doet die engelse het nog wel.
pi_26667275
ja maar in mijn trade zat geen stoel maar die lamp...
  maandag 2 mei 2005 @ 14:36:58 #84
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_26667393
Klopt, dat bericht is achterhaald, heb stoel gekocht en lamp gekregen. Ik had niet door dat je ook online was en we dus via ACC konden overleggen.
  maandag 2 mei 2005 @ 14:40:21 #85
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_26667522
Ok, ik ben er ook weer...heb tijdje niet gespeeld maar ben weer begonnen Heb inmiddels bijna 2 weken een perfect town dus ben benieuwd wanneer het zover is dat ik iets krijg
Verder hoef ik nog maar 3 insecten, mole cricket, bee en de banded dragonfly...en die laatste is klote want die vliegt veel te snel!!! Ben er inmiddels al 3 dagen mee bezig maar nog nix
Verder nog een vraagje, hoe vang je zo'n bee en waar kan ik die vinden...is dat er 1 uit zo'n nest wat je uit de boom schud en moet je dan snel je netje pakken en proberen er 1 te vangen Dat lukt me nl niet, ik ben telkens net te langzaam...iemand een idee hoe ik die kan vangen??

Verder ben ik bezig met de cabin-set, maar heb nog lang niet alles heb ik al gezien...even de code-generator aanzwengelen bij mijn vriend komend weekend en dat probleem is dan ook opgelost
To infinity…and beyond!
  maandag 2 mei 2005 @ 17:50:33 #86
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_26671008
quote:
Op maandag 2 mei 2005 14:40 schreef ivetje het volgende:
Ok, ik ben er ook weer...heb tijdje niet gespeeld maar ben weer begonnen Heb inmiddels bijna 2 weken een perfect town dus ben benieuwd wanneer het zover is dat ik iets krijg
Verder hoef ik nog maar 3 insecten, mole cricket, bee en de banded dragonfly...en die laatste is klote want die vliegt veel te snel!!! Ben er inmiddels al 3 dagen mee bezig maar nog nix
Verder nog een vraagje, hoe vang je zo'n bee en waar kan ik die vinden...is dat er 1 uit zo'n nest wat je uit de boom schud en moet je dan snel je netje pakken en proberen er 1 te vangen Dat lukt me nl niet, ik ben telkens net te langzaam...iemand een idee hoe ik die kan vangen??
Bijen moet je inderdaad eerst uit de boom schudden en dan hard lopen. Is mij ook nog niet gelukt, dus ik weet niet wat het "truukje" erachter is. Het schijnt dat je ook wel eens een bij in een bloem kan vinden maar ook dat is mij niet gelukt. Mole cricket is kwestie van graven als je een raar geluid hoort.
quote:
Verder ben ik bezig met de cabin-set, maar heb nog lang niet alles heb ik al gezien...even de code-generator aanzwengelen bij mijn vriend komend weekend en dat probleem is dan ook opgelost
Ruilen is toch veel leuker?
pi_26671478
Ik speel ook weer.
pi_26676377
De bij vang ik niet door te rennen maar ik ga achter de boom staan en schud hem. De bijen vliegen 2 rondjes om de boom en dan is het de juiste kant opstaan en hoepn dat je ze vangt
Die banded dragonfly heb ik ook nog niet ik vind het ook een rotbeest
pi_26676421
quote:
Op maandag 2 mei 2005 14:36 schreef lizardtattoo het volgende:
Klopt, dat bericht is achterhaald, heb stoel gekocht en lamp gekregen. Ik had niet door dat je ook online was en we dus via ACC konden overleggen.
moet je me even toevoegen als buddie dan zie je dat, dat heb ik bij jou ook al gedaan
  maandag 2 mei 2005 @ 21:15:02 #90
11458 ivetje
pi_26677438
quote:
Op maandag 2 mei 2005 17:50 schreef lizardtattoo het volgende:

[..]

Bijen moet je inderdaad eerst uit de boom schudden en dan hard lopen. Is mij ook nog niet gelukt, dus ik weet niet wat het "truukje" erachter is. Het schijnt dat je ook wel eens een bij in een bloem kan vinden maar ook dat is mij niet gelukt. Mole cricket is kwestie van graven als je een raar geluid hoort.
[..]

Ruilen is toch veel leuker?
Hmm, even truukje proberen met achter de boom te gaan staan Die mole cricket is in een ander seizoen, dus vandaar dat ik die nog niet heb En die banded dragonfly is gewoon een kutbeest

En tja, ruilen is misschien wel leuker maar de computer staat op een andere plek dan mijn pc. Als ik mijn laptop met draadloos internet heb ga ik wel ruilen, maar nu moet ik telkens die codes opschrijven, naar de pc, invoeren, weer terug naar de GC...blegh, teveel gedoe, sorry

Trouwens, hoe lang moet je dorpje perfect zijn voordat je iets krijgt van die wishing well...geloof gouden bijltje dat je krijgt dan? Maar hoe lang duurt dat, ik heb nu echt al heel lang elke dag een perfect town, maar heb nog steeds nix gehad
To infinity…and beyond!
pi_26681894
Als je cheat met de tijd kan het langer dan 2 weken duren.

Maar als je niet cheat dan duurt het 15 dagen, of 2 weken.
pi_26682557
Ik zit nu heerlijk met een laptop op de bank AC te spelen. Echt handig want nu hoef ik de codes niet meer op te schrijven. Mijn gewone pc staat wel in de kamer maar dan moet ik de tv eerst verplaatsen zodat ik achte mij pc AC kan spelen. Maar dat hoeft nu dus niet meer.

Heeft iemand misschien nog een tip hoe je die Banded Dragonfly kunt vangen? Of is het gewoon puur mazel hebben dat je terwijl je er achter aan gaat en tig(niet dat je zo vaak kan meppen wat dat ding is zo gauw weg) keer mept met je net dat je hem dan hebt.
  dinsdag 3 mei 2005 @ 10:40:24 #93
11458 ivetje
pi_26688791
Ik heb inmiddels mijn gouden bijltje En de bee heb ik ook gevangen...achter de boom gaan staan is idd een super-tip!! Ben maar 1 keer gestoken en de 2e keer had ik hem al Nu dus nog die banded dragonfly...helaas geen tips hiervoor
To infinity…and beyond!
pi_26704000
volgens mij heeft niemand die banded dragonfly nog . Nou ja ik heb nog zowat nix . Maar wat niet is kan nog komen, ik heb ook nog geen juli en augustus meegemaakt .
pi_26752231
Ik ben natuurlijk weer zo'n muts waarbij achter de boom staan niet helpt. Ben weer als vanouds uitgelachen om mijn dikke oog door mijn dorpsgenoten.
Cyberspace is definitely a blue state.
~Jeff Tweedy
pi_26754483
Hebben jullie al een mier???
Zo ja, hoe???
  donderdag 5 mei 2005 @ 15:12:45 #97
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_26754621
Een knol laten rotten of een snoepje (van de Halloween) een paar dagen buiten laten liggen, dan komen ze vanzelf
pi_26754717
Dank je wel.
Mijn vriend had een tijd fruit op de grond laten liggen, maar er gebeurde nix.

Kan het ook met chocola???
  donderdag 5 mei 2005 @ 19:52:25 #99
11458 ivetje
pi_26760873
Met chocolade weet ik niet zker, maar je kan iig op zondag turnips kopen en die neerleggen, dat werkt zeker

Even een vraagje, wat doen jullie met spullen die je krijgt zoals bijvoorbeeld van gulliver. Spullen die je in de winkel niet kan bestellen en waar je dus, als je ze erkocht hebt, niet zo snel meer aan kan komen??
Ik wil die spullen dus eigenlijk niet kwijt en sla ze allemaal op in mijn kelder, maar ja...die raakt ook oit vol. Zo heb ik daar nu dus vanalles van gulliver staan en ook nog de harvest set en wat ik van de sneeuwman krijg. Maar hoe lossen jullie dit probleem op, want er zijn gewoon teveel spullen die je niet meer kan bestellen...en dat kan dus nooit allemaal in je kelder

Verder nog een vraagje, wanneer krijg je van jingle iets uit de jingle-serie?? Ik ben tegen hem blijven praten voor heel lang, maar heb gewoon nix gekregen. Hij zegt telkens dat ik niet op zijn lijstje sta en gaat dan weer verder. Doe ik iets verkeerd??
To infinity…and beyond!
pi_26760884
als je een verotte trunip hebt dan op de grond leggen (bij ons werkte het op het paadje voor je huis) even veldje uit en weer in en er zaten al mieren op
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')