Same here.. het trekt me op een of andere manier niet meer echtquote:Op zaterdag 16 april 2005 20:00 schreef RaymanNL het volgende:
Ik heb het al twee weken niet meer gespeeld
bij mij ook, ik ben tel ui om de aan knop van de gamecube in te drukken, en de tv aan te doen, en dan weer een hele lange tijd wachten (ladenquote:Op woensdag 20 april 2005 09:39 schreef Mr.Happ-E het volgende:
[..]
Same here.. het trekt me op een of andere manier niet meer echtM'n DS vreet al m'n tijd op
Ach, ik heb m'n savegame per ongeluk gewist.quote:Op zaterdag 16 april 2005 12:13 schreef -Yuna- het volgende:
Ik heb ook allang niet meer gespeeld. Het zal wel een zooitje zijn in mijn dorpje. Toch moet ik weer eens een keer gaan spelen. Ik wil nog steeds alle vissen en insecten compleet hebbenAlle fossielen heb ik al.
Totdat je het vaker en vaker doet.. Dat liedje van Kapp'n is leuk, maar na een tijdje word je echt knettergek van dat irritantje muziekje. De teksten zijn vaak wel lachenquote:Op donderdag 28 april 2005 09:40 schreef RaymanNL het volgende:
Vorige week heb ik voor het eerst de connectivety getest van de gba-ngc bij animal crossing, da's best wel leuk![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |