abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26255234
Ik al helemaal niet meer, zeker een `half jaar geleden.
Best lullig voor die diertjes.....
Maar als ik die screenshots weer zie dan krijg ik weer de kriebels.
Zat al een tijdje te twijfelen om weer eens een bezoekje te brengen aan mijn Cubetown.
Paupers zijn overal......
pi_26267541
Ik heb ook allang niet meer gespeeld. Het zal wel een zooitje zijn in mijn dorpje. Toch moet ik weer eens een keer gaan spelen. Ik wil nog steeds alle vissen en insecten compleet hebben Alle fossielen heb ik al.
pi_26279260
Geeft niets lelibel ik zag dat je net de codes opnieuw hebt bekeken maar ik denk dat ik morgen pas weer ga spelen. Dan zal ik ze meteen testen.
Ik laat je via daar wel weten of ze gelukt zijn maar dat zal vast wel
pi_26279332
Ik heb het al twee weken niet meer gespeeld
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_26368165
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 20:00 schreef RaymanNL het volgende:
Ik heb het al twee weken niet meer gespeeld
Same here.. het trekt me op een of andere manier niet meer echt M'n DS vreet al m'n tijd op
"Of course I was right. I'm always right, except for the times when I'm not, but those moments don't happen so often, because I'm always right. Hah!"
pi_26368245
quote:
Op woensdag 20 april 2005 09:39 schreef Mr.Happ-E het volgende:

[..]

Same here.. het trekt me op een of andere manier niet meer echt M'n DS vreet al m'n tijd op
bij mij ook, ik ben tel ui om de aan knop van de gamecube in te drukken, en de tv aan te doen, en dan weer een hele lange tijd wachten (laden ) voordat het spel begint
pi_26368615
Ik gok dat jij m'n verloren tweelingbroer bent
"Of course I was right. I'm always right, except for the times when I'm not, but those moments don't happen so often, because I'm always right. Hah!"
pi_26441736
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 12:13 schreef -Yuna- het volgende:
Ik heb ook allang niet meer gespeeld. Het zal wel een zooitje zijn in mijn dorpje. Toch moet ik weer eens een keer gaan spelen. Ik wil nog steeds alle vissen en insecten compleet hebben Alle fossielen heb ik al.
Ach, ik heb m'n savegame per ongeluk gewist.
En dus al mijn diertjes vermoord!
pi_26442204
Ik nog leuker, speel ook al een tijdje ac en ben onlangs gewoon mijn memorycard kwijtgeraakt

had over de 1000 items en nu allemaal kwijt
Wanneer iets niet zeker is...
... is alles mogelijk !
pi_26562110
Hey hoe kan het dat mijn coconut boompje steeds verdwijnt? Moet ik die op een andere manier telen ofzo??
pi_26562499
Lelibel, je móet die kokosnoten bij het strand planten, ergens anders in je dorp verdwijnen ze meteen weer!
pi_26562983
Vorige week heb ik voor het eerst de connectivety getest van de gba-ngc bij animal crossing, da's best wel leuk
pi_26563073
quote:
Op donderdag 28 april 2005 09:40 schreef RaymanNL het volgende:
Vorige week heb ik voor het eerst de connectivety getest van de gba-ngc bij animal crossing, da's best wel leuk
Totdat je het vaker en vaker doet.. Dat liedje van Kapp'n is leuk, maar na een tijdje word je echt knettergek van dat irritantje muziekje. De teksten zijn vaak wel lachen Dus ik raad je aan om vooral je geluid daar uit te doen.
pi_26563165
oei kijk dat wist ik niet. Ga ik dat eens doen de volgende keer
pi_26563448
Ja heeft gewerkt
pi_26565309
Ik heb een aantal complete sets, dus wie zoekt er nog wat uit de volgende sets en wil wat ruilen?

-Cabana series
-Cabin series
-Classic series
-Exotic series
-Kiddie series
-Lovely series
-Modern series
-Ranch series
-Regal series

-Apple set
-Citrus set
-Iris flower set
-Red flower set
-Frog set
-Nintendo set
-Vase set
-Paintings
-NES games
pi_26589472
Niemand??
  vrijdag 29 april 2005 @ 10:48:45 #68
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_26591513
Betekent dat dat je alle schilderijen compleet hebt? Of is dat juist het rijtje waar je nog iets van zoekt? Ik zoek nog wel een paar schilderijen, maar wat wil je er voor terug hebben dan?
Ik heb vandaag niet echt veel tijd om in mijn catalogus te kijken, misschien volgende week weer.
Liefhebber, verzamelaar en beta-tester van adventuregames.
Op woensdag 19 januari 2011 09:49 schreef Rossdale het volgende: Liz is gewoon een wandelende gamesencyclopedie :P
pi_26593925
Ja dat betekent dat ik die allemaal compleet heb . Ik heb nog nauwelijks iets van de blue and green sets dus daar heb ik nog wat mogelijkheden liggen.
  vrijdag 29 april 2005 @ 17:22:37 #70
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_26601942
Even met één poppetje gekeken.

Blue Bookcase
Blue Cabinet
Blue Clock
Green Bench
Green Counter
Green Lamp

heb ik iig. Later of volgende week even bij mijn man kijken, er kan dus nog wel wat bij komen.

De volgende schilderijen heb ik al:
Classic
Fine
Perfect
Rare
Strange
Worthy
Famous
Flowery
Moving
Scary

Dus als er iets tussen dat Blue/Green spul zit dat je wel wil ruilen tegen een schilderij dat ik nog niet heb, heel graag.
Op woensdag 19 januari 2011 09:49 schreef Rossdale het volgende: Liz is gewoon een wandelende gamesencyclopedie :P
pi_26603896
Blue Bookcase
Blue Cabinet
Green Bench
Green Counter

tegende schilderijen:

Amazing
Basic
Common
Dainty
??

Heb je trouwens een ACC naam? Anders kan ik ook via daar een trade aanbieden
  vrijdag 29 april 2005 @ 18:39:24 #72
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_26604006
Helemaal geweldig.

En Tom had een Blue Bench dus die heb ik inmiddels ook.

Nee, op ACC heb ik geen naam, ik kreeg het niet voor elkaar om te registreren toen ik het probeerde (steeds foutmeldingen) en later nooit meer geprobeerd.
pi_26604694
Ok een blue bench heb ik al. Ik wil je eigenlijk nog een quaint painting erbij doen maar ik moet even iets zoeken wat jij dan misschien hebt.
  zaterdag 30 april 2005 @ 13:38:16 #74
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_26618075
Account aanmaken is nu wel gelukt, ik heet daar Pollo (net als in mijn dorp) en ik heb een trade proposal gedaan.
  zondag 1 mei 2005 @ 17:39:03 #75
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_26644474
lelibel, twee van jouw codes werkten niet (Basic en Amazing). Ik wist niet precies wat de gevolgen waren voor jou als ik dat aan zou geven in het scherm, misschien krijg je daar strafpunten voor ofzo, dus ik heb gewoon aangegeven dat alles goed werkte.
Beide codes bevatten "ll" ik heb alle mogelijke combinaties van l L i I en 1 geprobeerd maar helaas. Je hoeft ze niet opnieuw op te sturen, Ik ben al heel blij met de twee andere schilderijen, ik zoek gewoon iemand anders voor een nieuwe trade.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')