nee, want we zien het toch wel aan je, dat je zo'n vieze econoom bentquote:Op maandag 4 april 2005 01:06 schreef yozd het volgende:
Bier?![]()
Zei iemand bier?![]()
En als ik nou doe alsof ik iets anders studeer, mag ik er dan ook bij?![]()
lol, die Ovum-feestjes blijven wel geniaal slecht jaquote:Op donderdag 7 april 2005 12:58 schreef yozd het volgende:
<herstelmode>
Gister weer feest gehad van Ovum...
</herstelmode>
quote:Op zondag 10 april 2005 19:40 schreef Gutnre het volgende:
tss... al die stomme afkortingen :S
ach man.....quote:Op zondag 10 april 2005 22:19 schreef yozd het volgende:
[..]
Je bent dit topic wel erg positief enzo heh!
![]()
En het moet blijven bestaan, want de theater- en muziekafdeling van Lux moet OOK al gaan sluiten, en we zijn OOK al het Badhuis kwijt, want Teneeter is niet meer en in het Badhuis zijn nu alleen nog maar kindervoorstellingen van Kwatta. Kortom, als het Steiger verdwijnt, blijven alleen de Schouwburg (duur!) en het Vrijdagtheater (die hebben per 3 maanden steeds maar 1 voorstelling) nog over.quote:Op maandag 11 april 2005 20:23 schreef Kyara het volgende:
het steigertheater.... daar heb ik nog mijn verjaardagsfeestje gevierd. Toen werd ik 8 of zo...
dat het uberhaupt nog bestaat![]()
Beiden waren erg leuk! Maar niet getreurd...binnenkort weer A-feestquote:Op maandag 11 april 2005 21:04 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Was 't nog leuk?
Ik was van plan om te gaan, maar ivm college 's ochtends vroeg en vijf tentamens op de loer toch maar ff verstandig geweest
de 28ste is pas weer A-Feest, en dan komt gewoon een of ander lam coverbandje, en helaas geen Guusquote:Op dinsdag 12 april 2005 11:20 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Is dat de 21e? Dan is dat dus het A-feest waarbij Guus Meeuwis komt. Georganiseerd door Synergy, maar dat wist jij vast al
jep, same here... A-Feesten zelf ben ik wel (al) op uitgekeken, en daar kan geen coverband verandering in brengen...quote:Op dinsdag 12 april 2005 20:25 schreef -moi- het volgende:
ja! en ik wilde naar het a-feest gaan de 28e, omdat Guus zou komen......
niet dustssk..
ja maar Guus zou op het A-feest komenquote:Op dinsdag 12 april 2005 20:31 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ja dan ga je toch naar een niet-A-feest mét Guus
Ik heb nog maar twintig euro. Van 't weekend Feyenoord - 020, woensdag Feyenoord - PSVquote:Op dinsdag 12 april 2005 20:46 schreef Mikkie het volgende:
Owh die kans zit er wel in. Alleen heb ik niks meer bij die managementparty's te zoeken
Ach ja, ik moet nog maar eens bekijken of ik wel zin heb. En geld is inderdaad ook een behoorlijk issue, met nog 50 euro voor de rest van de maand is opletten gewenst
Zullen we samen in de refter restjes gaan schooien?quote:Op woensdag 13 april 2005 13:30 schreef Gutnre het volgende:
Ik heb nog maar 0 euro
Nou ja, twee euro en een leeg kratje.....
als jij nou gaat schooien, dan mag je het hier in mijn fantastische wokpan wel opbakkenquote:Op woensdag 13 april 2005 14:22 schreef yozd het volgende:
[..]
Zullen we samen in de refter restjes gaan schooien?![]()
ik heb net in de refter gegeten "buitenlands", en t was echt níet te vreten!!quote:Op woensdag 13 april 2005 14:22 schreef yozd het volgende:
[..]
Zullen we samen in de refter restjes gaan schooien?![]()
uhm, soort van nasi, met van dat gele groente wat ook altijd op de bodem van de chineesbakjes zit, maar dat was enorm droog en zuur, en een zoete loempia, en een grote doorweekte kroepoek. Nouja, t was heel vaag gekruid, en t smaakte gewoon écht niet.quote:
voor een vetzak als jij is alles redelijk te etenquote:Op donderdag 14 april 2005 10:37 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ja die troep heb ik ook wel eens op daar, het was zo flauw als een luis
Vaak is het nog wel redelijk te eten, maar goed, ik eet er dan ook niet zo vaak
ik zei het toch.... vetzakquote:Op donderdag 14 april 2005 13:59 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik kom net van de refter vandaan, moest ff lunchen, maar de kroketten waren op
gefrustreerdquote:Op donderdag 14 april 2005 12:25 schreef SanyoSoft het volgende:
[..]
voor een vetzak als jij is alles redelijk te eten
2e, jij?quote:Op donderdag 14 april 2005 15:54 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik heb zelfs fans!
En een mede-pedagoog zie ik
Welk jaar zit je?
Was idd wel weer een leuk feestjequote:Op donderdag 14 april 2005 11:26 schreef -moi- het volgende:
in cafe van buren.. we zijn er pas om 3 uur binnen gerold.. daarvoor in de moulin rouge geweestwas tof, gratis cocktails enzo
ortho, en volgend jaar g&gquote:Op donderdag 14 april 2005 23:31 schreef Mikkie het volgende:
[..]
1e
Wel derdejaars student overigens, maar weer zo'n lambal die na anderhalf jaar genoeg heeft van z'n eerste studie
Welke richting heb je gekozen?
Hoe ontstaan relaties en hoe ontwikkelen ze zich? Wat is aantrekkingskracht, jaloezie en liefde op het eerste gezicht? Hoe zijn communicatieproblemen te verklaren? Andere onderwerpen die aan bod komen zijn: geweld, sexualiteit, vriendschap en eenzaamheid.quote:Op vrijdag 15 april 2005 19:48 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Willen we weten met wat voor materiaal de docent college geeft?
relluh relluh relluhquote:Op zondag 17 april 2005 00:08 schreef -moi- het volgende:
ju, dat schattige ventje ja
en niks slechts over BW he![]()
kan je ten minste meer mee dan pedagogiek
Jammer dan kom ik hier nooit meer. Juist dat kliekerige is erg leuk en daar zijn ook meets uit voortgekomen en leer je mensen op de uni kennen die je anders nooit hard leren kennen.quote:Op zondag 17 april 2005 12:42 schreef MutZ het volgende:
Goeiemiddag allemaal...
Ik kom een mss wat mindere mededeling voor jullie doen... Binnenkort gaan alle slowchats binnen SES opgeheven worden en komt er één algemene SC... Er zijn nu teveel 'kliekjes' en de meerwaarde van een aparte SC voor elke scholengemeenschap/studie/universiteit zie ik niet...
Overbodig is het zeker niet... Het klopt, je leert er idd mensen door kennen die je anders niet had leren kennen, maar het zijn gewoon teveel slowchats die er nu lopen in SES... Je kunt het beter renamen naar SC dan... Op een gegeven moment moet je gewoon een grens trekken... En die grens is dat er één SC voor SES komt...quote:Op zondag 17 april 2005 12:46 schreef mark_dabomb het volgende:
Idd jammer en een beetje een overbodige maatregel
als er geen meerwaarde was, dan waren er toch niet al 18 topics volgemaaktquote:Op zondag 17 april 2005 12:42 schreef MutZ het volgende:
Goeiemiddag allemaal...
Ik kom een mss wat mindere mededeling voor jullie doen... Binnenkort gaan alle slowchats binnen SES opgeheven worden en komt er één algemene SC... Er zijn nu teveel 'kliekjes' en de meerwaarde van een aparte SC voor elke scholengemeenschap/studie/universiteit zie ik niet...
lol! wat een gezeik.quote:Op zondag 17 april 2005 12:49 schreef MutZ het volgende:
[..]
Overbodig is het zeker niet... Het klopt, je leert er idd mensen door kennen die je anders niet had leren kennen, maar het zijn gewoon teveel slowchats die er nu lopen in SES... Je kunt het beter renamen naar SC dan... Op een gegeven moment moet je gewoon een grens trekken... En die grens is dat er één SC voor SES komt...
Ik ga niet over US, ik ga over SES en daar komt dus één algemene SC... Er zijn idd al een stel topics vol, maar waarom zou het niet in een algemene SC kunnen... Als je voor elke universiteit, opleiding, school een aparte SC toestaat, dan kun je SES gewoon beter renamen naar SC...quote:Op zondag 17 april 2005 12:51 schreef -moi- het volgende:
[..]
als er geen meerwaarde was, dan waren er toch niet al 18 topics volgemaaktof zie ik dat nou fout??
en die zogenoemde 'kliekjes' in de slowchat van userfoto'sga je die dan ook opheffen??
hoezo voor elke universiteit/ school?! er lopen een aantal topics, waar meer belangstelling voor is, omdat er meerdere users van Fok! studeren. En in zo'n topic gaat het vaak over specifieke studies binnen die universiteit in dit geval. Verder gaat het over feestjes, die specifiek in deze stad zijn en die vaak ook nog eens georganiseerd zijn in verband met deze universiteit. Als je nou niet snapt waarom het niet in een algemene SC kan dan ben je echt een muts. In een slowchat over US praat je toch ook niet over auto's?!?quote:Op zondag 17 april 2005 13:05 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik ga niet over US, ik ga over SES en daar komt dus één algemene SC... Er zijn idd al een stel topics vol, maar waarom zou het niet in een algemene SC kunnen... Als je voor elke universiteit, opleiding, school een aparte SC toestaat, dan kun je SES gewoon beter renamen naar SC...
Idd. En er kleven verder ook totaal geen voordelen aan, dat 't overzichtelijker zou worden is bullshit. En alle nadelen zijn al de revu gepasseerd, die lijken me toch een stuk zwaarder wegen dan een zo'n kulargumentje...quote:Op zondag 17 april 2005 15:34 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Ja, samenvoegen is complete onzin. Ik wil weten wat er binnen dit groepje nijmeegse studenten leeft, niet wat iemand die ergens studeert op dat moment mee bezig is. Voor mij heeft heel SES alleen zin als dit topic blijft zoals het is
quote:Op zondag 17 april 2005 13:29 schreef Fliepke het volgende:
Voorbeeld:
-Moi- heb ik leren kennen via deze topic reeks. Weet je wie er nu bij mij in het studentenhuis woont omdat ze een aardige meid is? juist ja. Het heeft een absolute meerwaarde en zelfs een reeele waarde.
quote:Op zondag 17 april 2005 17:48 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ja, jij ookSo what? Of wil je alleen maar vrouwen om je heen
't is maar dat je 't in gedachten houdt ofzo
17 april was dus blijkbaar voor meer mensen een klote dagquote:Op maandag 18 april 2005 00:21 schreef yozd het volgende:
WAT EEN KUTDAG!
Eerst 60 minuten later bij het stadion aankomen, omdat mongolen hun trein mollen. Dan midden
in de rellen terecht komen. Dan een bagger wedstrijd bekijken. Dan nog een keer in de rellen komen.
En dan op Rotterdam Centraal te horen krijgen dat er geen treinen rijden tussen R'dam en Gouda,
terwijl je je auto bij Nieuwerkerk hebt staan!
Moesten we met de bus naar Capelle en dan met een paar gasten die de weg kenden, gaan lopen
naar Nieuwerkerk... tering eind. En daar kregen we te horen dat lui uit 020 aan het klooien waren
daar bij het station... precies op de plek waar onze auto stond!!! HOE KRIJGEN ZE HET VOOR
ELKAAR! Sjonge jonge jonge....
Ok, dat was even een nutteloze post, maar goed...je moet wat.
auto is overigens heel gebleven
ja balansen zijn wel te doen ja.. maar het was veel te veel.. veel meer dan AP1 en AP2 van vorig jaar, en je krijgt er nog minder punten voor ookquote:Op maandag 18 april 2005 23:24 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ah komt wel goed toch?
Beetje met die balansen enzo, als je alles één keer goed gelezen hebt moet je een heel eind kunnen komen. En anders heb je altijd nog een her, toch?
he manquote:Op dinsdag 19 april 2005 09:56 schreef Lexie het volgende:
[..]
Op het moment heb je het waarschijnlijk wat minder tof.
wanneer ben jij begonnen met BW??quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:38 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ja, ik ben dit jaar opnieuw begonnen na eerst een studie BW van anderhalf jaar.
Ah, wat een naaistreek van die spits. Ik hoop dat het idd over is voordat je weggaat!quote:Op maandag 18 april 2005 19:45 schreef Mr._T-Rex het volgende:
17 april was dus blijkbaar voor meer mensen een klote dag![]()
Gister moest naast het maken van de winnende goal de spits van de tegenstander mij nog ff neerschoppen. Daardoor mag ik nou 3 dagen alleen liggen en volgende week terug naar het ziekenhuis om te kijken of het nu m''n meniscus is of een kruisband die ervoor zorgt dat ik m'n knie niet kan buigen. Ik hoop dat over 3 weken alles weer oke is want dan ga ik naar zweden en dat wil ik dus echt niet mislopen![]()
Voor mij dus ook een KUTDAG
Ik heb er nog wel 1 over...quote:Op dinsdag 19 april 2005 16:36 schreef Gutnre het volgende:
hmm, mn string is kapot
ja jij hebt het zeker nog over studiepunten, wij werken met ECTS, dus ben later dan jou begonnenquote:Op dinsdag 19 april 2005 14:30 schreef Mikkie het volgende:
Maar jij kan toen niet begonnen zijn lijkt me... als je nu nog accounting hebt...aangezien dat een propedeusevak is dat je binnen twee jaar moet halen... Jij in 2003 begonnen?
ja ze is kei gezelligquote:Op dinsdag 19 april 2005 22:42 schreef Mikkie het volgende:
En toevoegen is geen probleem natuurlijk, mits ze een beetje gezellig doet enzomikejuh [at] hotm..... etc.
Heb jij tot nu toe wel alles gehaald bij BW? De meeste vakken zijn over 't algemeen best makkelijk in het eerste jaar toch? Tweede jaar weet ik dan weer weinig vanAccounting is veel (zoals je weet
), maar is haalbaar. Heb je dan wel je P, of moet je nog meer herkansen?
Hehe, ik heb vandaag mijn rabobank pas opgehaald. Heb nu de beschikking tot 1000 euroquote:Op woensdag 20 april 2005 01:48 schreef Kopstoot het volgende:
Nog 3 dagen met -1 euro!
Ik heb dus een negatief rabotegoed, maar daarnaast ben ik nu aan 't drinken zodat ik morgen weer wat statiegeld heb om wat boodschappen van te kunnen doen.quote:Op woensdag 20 april 2005 02:12 schreef yozd het volgende:
[..]
Hehe, ik heb vandaag mijn rabobank pas opgehaald. Heb nu de beschikking tot 1000 euro
krediet. Vandaag maar effe gepint (gepinned?) en sta nu op -20..![]()
Wel slecht eigenlijk, maarja, dat geld komt wel weer een keertje terug als mn salaris en stufi
wordt gestort!
En nu ga ik slapen, weltrusten!
hahahahaha, thnx manquote:Op dinsdag 19 april 2005 16:21 schreef DonStefano het volgende:
We hebben voor de training een minuut stilte voor je gehouden, Jordyiig sterkte ermee!
quote:Op woensdag 20 april 2005 02:15 schreef Kopstoot het volgende:
Ik heb dus een negatief rabotegoed, maar daarnaast ben ik nu aan 't drinken zodat ik morgen weer wat statiegeld heb om wat boodschappen van te kunnen doen.
Heb nu voor 4 euro statiegeld.
Pa, ma, zullen we vanavond weer eens gezellig gezamelijk eten bij jullie thuis?quote:Op woensdag 20 april 2005 13:50 schreef Mikkie het volgende:
Whaha... vergeet niet dat je morgen ook nog van alles bij elkaar moet bietsen dan
hehehequote:Op woensdag 20 april 2005 14:17 schreef yozd het volgende:
[..]
Pa, ma, zullen we vanavond weer eens gezellig gezamelijk eten bij jullie thuis?![]()
Eindhovuhhh!!quote:Op woensdag 20 april 2005 16:23 schreef yozd het volgende:
Zo, op naar de Kuip. Kijken of het vandaag wat rustiger is buiten het stadion en in het stadion
wat leuker.
quote:Op woensdag 20 april 2005 16:24 schreef Kopstoot het volgende:
Eindhovuhhh!!
Uiteraard wint PSV, anders sta ik daar met mijn kaartjes voor de finale...![]()
Jaaah ik ook!!quote:
Wen er maar aan, mij gebeurde het zes keerquote:Op vrijdag 22 april 2005 12:30 schreef Mikkie het volgende:
Had ook kijkavond gisteren, was op zich een mooie kamer, maar ik was schijnbaar niet leuk genoeg
Schrijf je dan gewoon in bij het Albertinum ofzo joh, superrelaxte kamers, mooie ligging en geen kijkavond... wel een wachttijd van 6 maandenquote:Op vrijdag 22 april 2005 20:22 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ja ik was er al bang voor.
Ik krijg haast het idee van een kijkavond-ontgroening. Je moet eerst vijf keer afgewezen zijn voordat je ergens een keer uitgekozen wordt... het is gewoon een complot!
En ondertussen gaat het dan toch knagen hè: ben ik nou echt niet leuk genoeg?
Jahoor, je krijgt wel een herkansingquote:Op donderdag 21 april 2005 20:54 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Heb ik het weer gemist
Krijg ik nog een herkansing?
Die volgorde ga ik morgen wel eens ff nakijken, waarschijnlijk heb ik iets heel anders
Leer en Onderwijsproblemen heb ik nog niet, zal ik misschien volgend jaar wel krijgen ofzo... maar 32 v/d 60 is wel teveel ben ik bang ja
Ik heb net statistiek gehad, voor 't eerst in m'n leven de hele tentamentijd volgemaakt, tot half zevenDe eerste paar opgaven gingen best aardig, alleen daarna werd het te lastig. Hopen dus dat ik met al mn invulwerk bij die laatste opgaven nog net genoeg heb gesprokkeld, maar ik ga er maar niet vanuit
Volgende keer ff een paar uurtjes tijd erin steken en dan moet het makkelijk haalbaar zijn
Nu lekker weekend, dadelijk kijkavond en daarna stappen... morgen heerlijk niks doen... da's best een lekker gevoel, ff niet hoeven leren
naaaanananaaaaaaaaaaanaaquote:Op zaterdag 23 april 2005 22:02 schreef Mikkie het volgende:
[..]herkansing
* verheugt
statistiek begin ik wel te vrezen, als ik het nu haal is het met geluk en dan heb ik volgend jaar helemaal een probleemCovarianties enzo... ik ben echt jaloers dat jij alles gehaald hebt van statistiek
Mijn terras is serieus al 6m2quote:Op vrijdag 22 april 2005 22:32 schreef DonStefano het volgende:
[..]
Schrijf je dan gewoon in bij het Albertinum ofzo joh, superrelaxte kamers, mooie ligging en geen kijkavond... wel een wachttijd van 6 maanden
Overigens ben ik in m'n hele leven maar op 1 kijkavond geweest, en ben daar zowaar uitgekozen (wat wel kwam door connecties binnen t desbetreffende huis), maar uiteindelijk toch gepast toen t bleek dat t om een kamer van 6 m2 ging...![]()
Yup, Albertinum is zeker aan te bevelen! (en wachttijd valt ook nog wel mee, is voor elkequote:Op vrijdag 22 april 2005 22:32 schreef DonStefano het volgende:
Schrijf je dan gewoon in bij het Albertinum ofzo joh, superrelaxte kamers, mooie ligging en geen kijkavond... wel een wachttijd van 6 maanden
Hoogeveldt, en borsten was eenmaligquote:Op zondag 24 april 2005 23:49 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jij hebt het goed voor mekaar
Lekker buiten op het gras bij de uni leren? Hoewel je dan natuurlijk niet je borsten kan laten zien enzo
Och, dat komt misschien nog wel een keerquote:Op maandag 25 april 2005 00:39 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maar... maar... en m'n herkansing dan?
Heb je wel een leuke kamer/gang daar? Ik zoek nog iets van minimaal 16 m2
Heb m gemaaktquote:Op maandag 25 april 2005 13:47 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik ben er nu voor het eerst
Ik ga es ff dat discussion board doorbladeren ofzo. Heb jij er al iets gepost... en naar welke naam moet ik zoeken dan?
http://www.ru.nl/aspx/get.aspx?xdl=/views/run/xdl/page&SitIdt=3&VarIdt=1&ItmIdt=24376quote:Op zondag 24 april 2005 17:09 schreef Lexie het volgende:
Weet iemand waar ik informatie over het programma van de diesviering kan vinden?
quote:Op maandag 25 april 2005 14:17 schreef DonStefano het volgende:
http://www.ru.nl/aspx/get.aspx?xdl=/views/run/xdl/page&SitIdt=3&VarIdt=1&ItmIdt=24376
Nou, dat belooft weer een spetterend feest te worden...quote:Diesfeest
22.00 uur Refter, Erasmusplein 1
Begin feest
22.30 uur Rowwen Hèze
00.00 uur DJ Hitmeister D
01.30 uur Zuco 103
22.00 uur Cultuur Café DJ Valentino/dj DangerPowers
22.30 uur Charlie Dée
23.15 uur DJ Valentino/dj DangerPowers
00.00 uur Rotterdam Ska Jazz Foundation
01.30 uur DJ Valentino/dj DangerPowers
Verjaardag van de uni oid..quote:
't was wel verbazendwekkend rustig gisteren!quote:Op maandag 25 april 2005 22:44 schreef yozd het volgende:
Over een uurtje maar weer es een biertje nuttigen in de Mark...
Idd! En dat terwijl stufi net gestort is...quote:Op dinsdag 26 april 2005 11:59 schreef DonStefano het volgende:
't was wel verbazendwekkend rustig gisteren!
Gender hadden wij niet, wij hebben wel veel colleges van els rommes maar meer verspreid onder andere vakken. Ik vind dat zelf super interessant dus ik hou van haar colleges de stof wel bij meestal, dan is het niet moeilijk ook.quote:Op dinsdag 26 april 2005 20:27 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hmmm... dat Zuco, daar heeft m'n zwager nog een cd van geloof ik...zal k maar eens lenen
En dat zijn de echte studenten hè... de broodjes meesloeberen
Ik had vandaag m'n introcolleges van Gender en Sociologie... Gender was geinig, hoewel ik me wel enigszins achtergesteld voel bij een vak dat vroeger 'vrouwenstudies' heette
Sociologie was ook wel geinig, alleen wat minder levendig en daardoor was ik het laatste half uur wel m'n concentratie kwijt.
Zijn die vakken allebei wel 'n beetje te halen...?
quote:Op donderdag 28 april 2005 12:41 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Is er nog iemand gaan demonstreren in Den Haag gisteren?
ik wilde wel, maar ik kon 'intieme relaties' natuurlijk niet missenquote:Op donderdag 28 april 2005 12:41 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Is er nog iemand gaan demonstreren in Den Haag gisteren?
want? nutteloos of is het doel niet interessant?quote:
Haha, er waren hooguit 15 mensen bij het Tandheelkunde feest!quote:Op woensdag 27 april 2005 22:40 schreef Kopstoot het volgende:
Is 't ook TFv feest, ik ga naar 't JFV feest
En het bier was alles behalve duur bij de Exxotic! 12 munten voor 15 euro, daar hoor je mij niet over klagen!quote:Op donderdag 28 april 2005 16:04 schreef yozd het volgende:
[..]
Haha, er waren hooguit 15 mensen bij het Tandheelkunde feest!![]()
Toch maar even naar het JFV feest gegaan, was gezellig!
Dommelsch...quote:Op donderdag 28 april 2005 16:06 schreef Kopstoot het volgende:
En het bier was alles behalve duur bij de Exxotic! 12 munten voor 15 euro, daar hoor je mij niet over klagen!
Behalve mijn hoofd natuurlijk nu..
quote:Op donderdag 28 april 2005 16:27 schreef Kopstoot het volgende:
Toch wel rode munten he!?
Dan had jij het beter voor mekaarquote:Ach ik moest er om half 5 uit ofzo, nog wat na zitten praten als organisatie enzo... met bier
Het doel is wel interessant, want de ideeen in de politiek op het moment slaan natuurlijk nergens op. Ze zouden eens de studietijd van alle mensen die voor-stemmen moeten bekijken. Ik durf te wedden dat je je er om kan doodlachen.quote:Op donderdag 28 april 2005 15:12 schreef Mr._T-Rex het volgende:
[..]
want? nutteloos of is het doel niet interessant?
Okequote:Op donderdag 28 april 2005 19:50 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Het doel is wel interessant, want de ideeen in de politiek op het moment slaan natuurlijk nergens op. Ze zouden eens de studietijd van alle mensen die voor-stemmen moeten bekijken. Ik durf te wedden dat je je er om kan doodlachen.
IK hou persoonlijk gewoon niet van demonstraties, lach me altijd dood om de liedjes die ze zingen. Veel mensen in een demonstratie weten niet eens waar ze nu echt voor demonstreren en komen vaak over ook het die extreem linkse figuren staan me absoluut niet aan. Daarnaast geloof ik in andere middelen
Ben je dan dom?quote:Op donderdag 28 april 2005 22:31 schreef Gutnre het volgende:
Hoezo naar de tering aan het helpen?
Je bent toch gewoon dom als je langer dan 6 jaar doet over een studie waar 4 jaar voor staat :S
Over domme opmerkingen gesprokenquote:Op donderdag 28 april 2005 22:31 schreef Gutnre het volgende:
Hoezo naar de tering aan het helpen?
Je bent toch gewoon dom als je langer dan 6 jaar doet over een studie waar 4 jaar voor staat :S
Volgens mij is het complete plan dat je na 5,5 jaar 4500 euro moet gaan betalen, verder wordt nergens rekening mee gehouden. Na de protesten heb ik iets gehoord over 6 jaar en 3000 euro, maar dat weet ik niet pcies.quote:Op donderdag 28 april 2005 23:14 schreef Gutnre het volgende:
Dat vind ik wel slecht, dat je voor bestuurswerk / ziekte ed geen extra ruimte krijgt.
Heeft iemand het complete overzicht van de plannen? dat heb ik namelijk nergens kunnen vinden en iedereen roept wat anders.
Nou ik had zo'n vermoeden dat het verspilde moeite zou zijn als ik 3 dagen heel hard ging leren en het toch niet zou halen.quote:
81-1-8=72quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:49 schreef -moi- het volgende:
http://www.crealab.nl/gedachten_lezen_met_de_pc.htm
leuk
ja hehe, daar was ik ook wel achter... maar de 1e keer is het nog wel leuk..quote:Op woensdag 4 mei 2005 12:07 schreef Lexie het volgende:
[..]
81-1-8=72
82-2-8=72
83-3-8=72
75-5-7=63
76-6-7=63
77-7-7=63
Valt het kwartje?
God, wat jammer...quote:Op zondag 8 mei 2005 14:35 schreef Gutnre het volgende:
Twas eigenlijk best relaxed.... wel ali b gemist![]()
Lol! Bespeur ik hier enige vorm van ironie?quote:
Aaah, dus dat was het!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:56 schreef Mikkie het volgende:
Zondag was smartlappenfestival in Nijmegen. Ik wist er ook niks van helaas, was echt iets voor mij geweest
aww..quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:47 schreef yozd het volgende:
[..]
Aaah, dus dat was het!
Hmm net een informeel "sollicitatiegesprek" gehad voor een functie in het bestuur van onze
studentenvereniging.... kwam amper uit m'n woorden!!!
Zal wel niks worden... wat een vragen ook... pfff.
Zo de frustratie is er uit!![]()
ESV!quote:
nog nooit van gehoordquote:Op woensdag 11 mei 2005 13:52 schreef yozd het volgende:
[..]
ESV!(economische studentenvereniging)
maar ik ben wel vaker negatief over dat soort gesprekken en dan pakt het toch nog goed uit...
Synergy ken je wel zeker? Nou, deze (ESV) vereniging doet precies hetzelfde alleen danquote:Op woensdag 11 mei 2005 21:06 schreef -moi- het volgende:
nog nooit van gehoordwat doe je dan met zo'n vereniging
?
Verkeerde topicquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:09 schreef PeuRac het volgende:
ben ik weer![]()
![]()
En hoe vond je de foto's ijsmeis??
*ahum*...quote:Op donderdag 12 mei 2005 09:44 schreef -moi- het volgende:
ja dat staat idd mooi.. maar is het dan geen studievereniging ipv studentenvereniging?
ehhh, nooit echt over nagedacht...quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:09 schreef mark_dabomb het volgende:
Hey Els, is het niet leuk om volgend jaar actief lid te worden bij Synergy? Wij zoeken nog leden voorhet volgende collegejaar....Commissie Informele Activiteiten!
Gezellig, ik zit in de opleidingscommissie, kunnen we samen naar het sos overlegquote:Op woensdag 11 mei 2005 18:48 schreef Mikkie het volgende:
Ik zit er over te denken om volgend jaar lid te worden van het bestuur van Postelein, de studievereniging van Pedagogiek... lijkt best leuk.
Of zijn er mensen die me zo'n functie kunnen afraden?
had wel willen gaan, maar komende twee weken tentamens, en aangezien ik niks heb bijgehoudenquote:Op donderdag 12 mei 2005 16:01 schreef mark_dabomb het volgende:
Ha Els,
http://www.synergy.nu/albums/album96/aes.jpg Ben ik dus !
Vanavond hebben we een Message Party vanaf 10 uur in van Buren, ben je (en zijn jullie) uiteraard ook welkom!
ok, duidelijkquote:De CIA (en sowieso actief lidmaatschap bji Synergy) is heel leuk, heb er nu al veel vrienden aan overgehouden! De CIA is een soort van instapcommissie als je allemaal leuke dingen (met name dus informeel) wilt organiseren. We hebben ongeveer 10 feesten per jaar die iedere keer van posters, flyers, aankleding en ludieke dingen moeten worden voorzien. Daar ben je als cie dus best wel even mee bezig. Daarnaast hebben we drie grote activiteiten (wintersport, batavierenrace, zeilweekend) die je met twee of drie mensen organiseert (ik heb bijvoorbeeld de BaTa gedaan). het leuke is dat je veel mensen leert kennen, actief bezig bent naast je studie en het geeft natuurlijk een superkick als je merkt dat iedereen op jo'uw feestje uit zijn dak gaat! Commissie is ongeveer 10-11 man groot en er komt aan het begin van het volgende studiejaar nog een voorlichtingJe kan me ook mailen op mprinsen@synergy.nu als je nog vragen hebt (jawel, je krijgt zelfs een eigen synergy mailadres
!
iets van overleg van studenten van sociale faculteit, met olcs en studieverenigingen enz.quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:08 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Opleidingscommissie heb ik ook nog overwogen, maar heb erg lang getwijfeld en ben nu te laat ben ik bang. Dus da's misschien voor het jaar daarna. Eerst voor aankomend jaar maar eens proberen een leuke functie te regelen, lijkt me leuk
Enne... wat is sos overleg?
Er gaan waarschijnlijk zo'n 3-4 mensen door van de 10. Ik ga ook door en ben samen met een meisje in de race om commissie voorzitter te wordenquote:Op donderdag 12 mei 2005 16:37 schreef -moi- het volgende:
[..]
had wel willen gaan, maar komende twee weken tentamens, en aangezien ik niks heb bijgehouden![]()
[..]
ok, duidelijk![]()
zitten de mensen van dit jaar er volgend jaar nog in? zal er eens over nadenken.
cool, succesquote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:01 schreef mark_dabomb het volgende:
[..]
Er gaan waarschijnlijk zo'n 3-4 mensen door van de 10. Ik ga ook door en ben samen met een meisje in de race om commissie voorzitter te worden
Idd, gewoon 150 euroquote:Op zaterdag 14 mei 2005 09:44 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ja dat hoorde ik ja, daar krijg je nog best aardig voor betaald hè? En een vaardigheidstraining mbt spreken in het openbaar... da's al super nuttig voor jezelf, maar zelfs daar krijg je nog voor betaald
Ik ga misschien in 2006-2007 wel zoiets proberen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |