Aaah, dus dat was het!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:56 schreef Mikkie het volgende:
Zondag was smartlappenfestival in Nijmegen. Ik wist er ook niks van helaas, was echt iets voor mij geweest
aww..quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:47 schreef yozd het volgende:
[..]
Aaah, dus dat was het!
Hmm net een informeel "sollicitatiegesprek" gehad voor een functie in het bestuur van onze
studentenvereniging.... kwam amper uit m'n woorden!!!
Zal wel niks worden... wat een vragen ook... pfff.
Zo de frustratie is er uit!![]()
ESV!quote:
nog nooit van gehoordquote:Op woensdag 11 mei 2005 13:52 schreef yozd het volgende:
[..]
ESV!(economische studentenvereniging)
maar ik ben wel vaker negatief over dat soort gesprekken en dan pakt het toch nog goed uit...
Synergy ken je wel zeker? Nou, deze (ESV) vereniging doet precies hetzelfde alleen danquote:Op woensdag 11 mei 2005 21:06 schreef -moi- het volgende:
nog nooit van gehoordwat doe je dan met zo'n vereniging
?
Verkeerde topicquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:09 schreef PeuRac het volgende:
ben ik weer![]()
![]()
En hoe vond je de foto's ijsmeis??
*ahum*...quote:Op donderdag 12 mei 2005 09:44 schreef -moi- het volgende:
ja dat staat idd mooi.. maar is het dan geen studievereniging ipv studentenvereniging?
ehhh, nooit echt over nagedacht...quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:09 schreef mark_dabomb het volgende:
Hey Els, is het niet leuk om volgend jaar actief lid te worden bij Synergy? Wij zoeken nog leden voorhet volgende collegejaar....Commissie Informele Activiteiten!
Gezellig, ik zit in de opleidingscommissie, kunnen we samen naar het sos overlegquote:Op woensdag 11 mei 2005 18:48 schreef Mikkie het volgende:
Ik zit er over te denken om volgend jaar lid te worden van het bestuur van Postelein, de studievereniging van Pedagogiek... lijkt best leuk.
Of zijn er mensen die me zo'n functie kunnen afraden?
had wel willen gaan, maar komende twee weken tentamens, en aangezien ik niks heb bijgehoudenquote:Op donderdag 12 mei 2005 16:01 schreef mark_dabomb het volgende:
Ha Els,
http://www.synergy.nu/albums/album96/aes.jpg Ben ik dus !
Vanavond hebben we een Message Party vanaf 10 uur in van Buren, ben je (en zijn jullie) uiteraard ook welkom!
ok, duidelijkquote:De CIA (en sowieso actief lidmaatschap bji Synergy) is heel leuk, heb er nu al veel vrienden aan overgehouden! De CIA is een soort van instapcommissie als je allemaal leuke dingen (met name dus informeel) wilt organiseren. We hebben ongeveer 10 feesten per jaar die iedere keer van posters, flyers, aankleding en ludieke dingen moeten worden voorzien. Daar ben je als cie dus best wel even mee bezig. Daarnaast hebben we drie grote activiteiten (wintersport, batavierenrace, zeilweekend) die je met twee of drie mensen organiseert (ik heb bijvoorbeeld de BaTa gedaan). het leuke is dat je veel mensen leert kennen, actief bezig bent naast je studie en het geeft natuurlijk een superkick als je merkt dat iedereen op jo'uw feestje uit zijn dak gaat! Commissie is ongeveer 10-11 man groot en er komt aan het begin van het volgende studiejaar nog een voorlichtingJe kan me ook mailen op mprinsen@synergy.nu als je nog vragen hebt (jawel, je krijgt zelfs een eigen synergy mailadres
!
iets van overleg van studenten van sociale faculteit, met olcs en studieverenigingen enz.quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:08 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Opleidingscommissie heb ik ook nog overwogen, maar heb erg lang getwijfeld en ben nu te laat ben ik bang. Dus da's misschien voor het jaar daarna. Eerst voor aankomend jaar maar eens proberen een leuke functie te regelen, lijkt me leuk
Enne... wat is sos overleg?
Er gaan waarschijnlijk zo'n 3-4 mensen door van de 10. Ik ga ook door en ben samen met een meisje in de race om commissie voorzitter te wordenquote:Op donderdag 12 mei 2005 16:37 schreef -moi- het volgende:
[..]
had wel willen gaan, maar komende twee weken tentamens, en aangezien ik niks heb bijgehouden![]()
[..]
ok, duidelijk![]()
zitten de mensen van dit jaar er volgend jaar nog in? zal er eens over nadenken.
cool, succesquote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:01 schreef mark_dabomb het volgende:
[..]
Er gaan waarschijnlijk zo'n 3-4 mensen door van de 10. Ik ga ook door en ben samen met een meisje in de race om commissie voorzitter te worden
Idd, gewoon 150 euroquote:Op zaterdag 14 mei 2005 09:44 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ja dat hoorde ik ja, daar krijg je nog best aardig voor betaald hè? En een vaardigheidstraining mbt spreken in het openbaar... da's al super nuttig voor jezelf, maar zelfs daar krijg je nog voor betaald
Ik ga misschien in 2006-2007 wel zoiets proberen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |