Das mooi kunnen we weer met een gerust hart slapen.quote:Op maandag 4 april 2005 00:42 schreef golfer het volgende:
Alle tvp's opgeruimd, want die willen we niet zien in VBL.
Ik had die jongen nog nooit pratend op TV gezien en vond zijn openheid en gebrek aan arrogantie een verademingquote:Op maandag 4 april 2005 00:35 schreef edje34 het volgende:
ja lief he?? pfffffffff
was een uitzending van niks
Kromkamp kwam inderdaad bij mij over als een eerlijke, niet arrogante jongen.quote:Op maandag 4 april 2005 00:45 schreef APK het volgende:
Ik had die jongen nog nooit pratend op TV gezien en vond zijn openheid en gebrek aan arrogantie een verademing
(Het ging dus over Kromkamp in het gesloten topic.)
Jawel, hij had 1 rake opmerking. Kan m alleen niet meer herinneren...quote:Op maandag 4 april 2005 00:45 schreef edje34 het volgende:
[..]
Das mooi kunnen we weer met een gerust hart slapen.
ontopic: ook kwam er weer niks nuttigs uit de mond van Mulder
is bij elke speler van Az zo hoorquote:Op maandag 4 april 2005 00:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Kromkamp kwam inderdaad bij mij over als een eerlijke, niet arrogante jongen.
Symphatiek.
Mwah, hij had toch wel leuke info over knieen en spuiten in Duitsland.quote:Op maandag 4 april 2005 00:45 schreef edje34 het volgende:
ontopic: ook kwam er weer niks nuttigs uit de mond van Mulder
Maar dat wordt ruim gecompenseerd door de trainer.quote:
Je moet van Gaalen alleen niet op de kermis tegenkomen schijnt het.....quote:
In de vliegtuigjes zeker??quote:Op maandag 4 april 2005 00:52 schreef APK het volgende:
[..]
Je moet van Gaalen alleen niet op de kermis tegenkomen schijnt het.....
Moeten we dit serieus opvatten?quote:Op zondag 10 april 2005 16:42 schreef cultheld het volgende:
Ik vraag me af hoeveel er nu zal worden gebluft, na de overwinning op FC Zaalvoetbal. Ajax gaat voor de halve finale Tjempjens Liek? Landskampioen 05/06? We zullen het vanavond gaan beleven.Zouden ze het tijdens de aftiteling nog héél eventjes over PSV - Lyon hebben? Of komt dat gewoon helemaal niet aan bod.
Hey Calimero, ze beginnen er zelfs mee.quote:Op zondag 10 april 2005 16:42 schreef cultheld het volgende:
Zouden ze het tijdens de aftiteling nog héél eventjes over PSV - Lyon hebben? Of komt dat gewoon helemaal niet aan bod.
Zou de neus van Jack een tik van de molen hebben gehad?quote:Op zondag 10 april 2005 22:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Hey Calimero, ze beginnen er zelfs mee.
Geweldige wedstrijdquote:Op zondag 10 april 2005 23:05 schreef tong80 het volgende:
Wel terecht dat we nu de wedstrijd van Ajax krijgen te zien
Waanzin
Na het zien van de 4-2 oorwassing belde Livorno hem op met de boodschap dat hij naar een andere club mag uitzien.quote:Op zondag 10 april 2005 23:07 schreef Tomatenboer het volgende:
Vreemde actie van Co, waarom dat ineens?
Maar nu hij AZ, ook in het drukke competitiie-schema, boven zichzelf laat uitstijgen staan topclubs als Ternana, FC Kärnten, en Teplice in de rijquote:Op zondag 10 april 2005 23:08 schreef cultheld het volgende:
[..]
Na het zien van de 4-2 oorwassing belde Livorno hem op met de boodschap dat hij naar een andere club mag uitzien.
quote:Op zondag 10 april 2005 23:15 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Wat een vervuilde club ook, dat Ajax. Zonde.
ja, dat lijkt me het meest eerlijke antwoordquote:Op zondag 10 april 2005 23:17 schreef RayMania het volgende:
Trieste vragen zeg. Moet je dan antwoorden: "Nee, ik had Charisteas niet aangetrokken".
Ja, we gaan een half uur lullen over PSV - Den Bosch.quote:Op zondag 10 april 2005 23:19 schreef trith het volgende:
Het is weer eens Studio Neus ipv Studio Voetbal, hoe verwonderlijk.
Wat ongelooflijk raar als de Ajax trainer aan tafel zit!quote:Op zondag 10 april 2005 23:19 schreef trith het volgende:
Het is weer eens Studio Neus ipv Studio Voetbal, hoe verwonderlijk.
quote:Op zondag 10 april 2005 23:20 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ja, we gaan een half uur lullen over PSV - Den Bosch.
Omdat het aan elkaar hangt van irritaties, leugens, miscommunicatie, vriendjespolitiek, ruzies, schijnheiligheid, wanbeleid en andere interne problemen.quote:
dat was goed van PSV dus daar was niet veel over te pratenquote:Op zondag 10 april 2005 23:30 schreef tong80 het volgende:
Mooi hč dat ze gelijk beginnen met de europeze successen van PSV ?
Het is Vennegoor of Hesselink, je kent je eigen spelers toch welquote:Op zondag 10 april 2005 23:31 schreef cultheld het volgende:
Whahahahahaha AZ wil Vennegoor of Huntelaar![]()
![]()
Och. Ik vind Huntelaar niet eens zo gek hoor, wat reeele wensen betreft.quote:Op zondag 10 april 2005 23:31 schreef cultheld het volgende:
![]()
logisch, ze willen ook Sibonquote:Op zondag 10 april 2005 23:31 schreef cultheld het volgende:
![]()
alleen over Ajax ben je snel uitgelultquote:Op zondag 10 april 2005 23:25 schreef tong80 het volgende:
AZ en PSV hebben die in europa gespeeld ?
Als ik een voetbalprogrtamma had zou ik de trainber van Ajax uitnodigen en het net over die anderee clubs hebben
Matige poging.quote:Op zondag 10 april 2005 23:32 schreef VoreG het volgende:
[..]
Het is Vennegoor of Hesselink, je kent je eigen spelers toch wel
Treurwilg.quote:Op zondag 10 april 2005 23:32 schreef VoreG het volgende:
[..]
alleen Vennegoor wordt ook wel eens gezegdquote:Op zondag 10 april 2005 23:32 schreef VoreG het volgende:
[..]
Lijkt me geweldig om tegen die gasten te voetballenquote:Op zondag 10 april 2005 23:35 schreef rubbereend het volgende:omg het kampioenschap van oud-ajax in beeld
precies,ik begin steeds beter te snappen waarom het studio ajax genoemd wordt.quote:Op zondag 10 april 2005 23:44 schreef Ambrosius het volgende:
Ok, matige uitzending. Vooral omdat het maar over één ding ging: Ajax. Eerste minuut over PSV, Tweede minuut over AZ, vervolgens de rest van de tijd (op 1 minuut Davids na) over Ajax. En wat daarover is gezegd is ook niet zoveel nieuws.
Bijna een feit,helaasquote:Op zondag 10 april 2005 23:46 schreef tong80 het volgende:
Ajax, mij god je zou maar een andere club aanhangen ben je aangewezen op de plaatselijke omroep.
quote:Op zondag 10 april 2005 23:39 schreef tong80 het volgende:
We zijn tweede geworden achter AFC-3. Wie speelden daar in dan ?
'Nou Aron Winter, Marco van Basten, Wim Kieft, Ruud Gullit John van ' t Schip, en Stanley Menzo
en PSV zenden ze niet eens uit op mijn lokale omroepquote:Op zondag 10 april 2005 23:46 schreef tong80 het volgende:
Ajax, mij god je zou maar een andere club aanhangen ben je aangewezen op de plaatselijke omroep.
Ik dacht vorige week al, waar ken ik die gasten nou vanquote:Op zondag 10 april 2005 23:39 schreef tong80 het volgende:
'Nou Aron Winter, Marco van Basten, Wim Kieft, Ruud Gullit John van ' t Schip, en Stanley Menzo
Vind dan toch Allback een betere keuze, dat is echt een topper!quote:Op zondag 10 april 2005 23:31 schreef cultheld het volgende:
![]()
quote:'AZ wil Marcus Allbäck voor Robin Nelisse'
10/4/2005 16:48
AZ heeft aanvaller Marcus Allbäck op het oog als opvolger voor Robin Nelisse, die Alkmaar na dit seizoen de rug toekeert, meldt De Telegraaf. De oud-Heerenveener is eigendom van Aston Villa en momenteel verhuurd aan Hansa Rostock.
De 31-jarige Allbäck zou bovendien al een akkoord hebben met de Alkmaarse club, die zondag de topper tegen Ajax in de Amsterdam Arena kansloos met 4-2 verloor.
Zweeds international Allbäck stond onlangs nog op de nominatie om aan Malmö FF in zijn vaderland te worden overgedaan, maar daar had de aanvaller zelf geen zin in.
Overigens zouden de Alkmaarders ook interesse hebben in Yannis Anastasiou. De Griekse spits kwam vorig seizoen onder Ronald Koeman van Roda JC naar Ajax, maar mag uit de hoofdstad transfervrij vertrekken.
RBC komt daar niet eensquote:Op zondag 10 april 2005 23:46 schreef tong80 het volgende:
Je zal maar even op je 42-ste als halfbakken kutvoetballer met die spelers samenspelen.quote:Op zondag 10 april 2005 23:39 schreef tong80 het volgende:
PSV kan hem voor iets meer dan een miljoen overnemen.quote:Op maandag 11 april 2005 00:21 schreef MaxPower het volgende:
Dirkie Scheringa moet van Huntelaar afblijven. Blij toe dat ie te duur blijkt. Riemer moet gewoon bluffen en keihard 10 miljoen euro voor hem vragen. De halve Premier League zit ook achter hem aan na zijn briljante goal tegen Newcastle dus dat is wel een reele prijs.
maar Klaas Jan zal niet willen hčquote:Op maandag 11 april 2005 15:43 schreef cultheld het volgende:
[..]
PSV kan hem voor iets meer dan een miljoen overnemen.
Ik wens Guus dan veel succes, hij wil zelf niet namelijk.quote:Op maandag 11 april 2005 15:43 schreef cultheld het volgende:
[..]
PSV kan hem voor iets meer dan een miljoen overnemen.
Berry van Aerlequote:Op maandag 11 april 2005 19:51 schreef Erasmusch het volgende:
Het ging iig 1x niet over oranjebenieuwd wie volgende week na de klassieker te gast is.
Die heeft 't gehad met PSV ja.quote:Op maandag 11 april 2005 17:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maar Klaas Jan zal niet willen hč
goed ideequote:Op donderdag 14 april 2005 02:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
TVP voor volgende week
Zo praat hij welquote:Op zondag 17 april 2005 20:33 schreef Max-Westerman het volgende:
Is Bart Goor homo?
Nigel de Jong ook met dat gehuppel als hij een goal maakt.quote:Op zondag 17 april 2005 20:36 schreef Max-Westerman het volgende:
Hij heeft ook rare trekjes.
quote:Op zondag 17 april 2005 20:45 schreef cultheld het volgende:
[..]
Nigel de Jong ook met dat gehuppel als hij een goal maakt.
De Jongquote:Op zondag 17 april 2005 20:45 schreef cultheld het volgende:
[..]
volgens mij vond SCH dat wel lekkerquote:Op zondag 17 april 2005 20:45 schreef cultheld het volgende:
[..]
De Klassieker.....quote:Op zondag 17 april 2005 22:34 schreef rubbereend het volgende:
AZ en PSV knallen in de europacup en ze halen een feyenoorden in de uitzending
Dat is indrukwekkender dan de UEFA-Cup finale en Championsleague-finale bij elkaar.quote:
Bereid je er maar vast op voor dat het daar weinig over zal gaan.quote:Op zondag 17 april 2005 22:34 schreef rubbereend het volgende:
AZ en PSV knallen in de europacup en ze halen een feyenoorden in de uitzending
Beide ploegen staat niet eens in de finalequote:Op zondag 17 april 2005 22:40 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat is indrukwekkender dan de UEFA-Cup finale en Championsleague-finale bij elkaar.
Nee, slechts in de halve finales; Wat slecht zeg!quote:Op zondag 17 april 2005 22:41 schreef VoreG het volgende:
[..]
Beide ploegen staat niet eens in de finale
Gek he, als alle aandacht naar die clubs uit gaat?quote:Op zondag 17 april 2005 22:48 schreef HeatWave het volgende:
En toch he? En toch hoor ik WEER een klein zwart vogeltje piepen.
Je hoort NOOIT Ajacieden of F'noorders, of zelfs AZ'ers klagen dan ze zo achtergesteld worden......
Tegen de tijd dat er een ploegje dat haalt hebben ze het misschien wel daarover.quote:Op zondag 17 april 2005 22:40 schreef cultheld het volgende:
Dat is indrukwekkender dan de UEFA-Cup finale en Championsleague-finale bij elkaar.
Ach gut tochquote:Op zondag 17 april 2005 22:49 schreef cultheld het volgende:
[..]
Gek he, als alle aandacht naar die clubs uit gaat?
Nee, dat DENKEN jullie altijd maar weer, zien jullie dat nou echt niet in?????? Zit het ZO diep??quote:Op zondag 17 april 2005 22:49 schreef cultheld het volgende:
[..]
Gek he, als alle aandacht naar die clubs uit gaat?
Jackiequote:Op zondag 17 april 2005 22:51 schreef pascalheister het volgende:
[..]
doe er dan ook een ajacied bij, kun je nog een beetje lachen![]()
En Evert.quote:
*proestquote:Op zondag 17 april 2005 22:58 schreef rubbereend het volgende:
patella pees afgescheurd, net als Joris Matthijse
Jawel hoor, laatst nog in voetbal inside.quote:Op zondag 17 april 2005 22:48 schreef HeatWave het volgende:
En toch he? En toch hoor ik WEER een klein zwart vogeltje piepen.
Je hoort NOOIT Ajacieden of F'noorders, of zelfs AZ'ers klagen dan ze zo achtergesteld worden......
Ja, supersub.quote:Op zondag 17 april 2005 22:57 schreef Yeahinho het volgende:
Tubanters. Speelt ie daar nog in het eerste
.
Het huilende kindje zat er niet bijquote:Op zondag 17 april 2005 23:08 schreef golfer het volgende:
Ik krijg maar geen genoeg van die beelden van die F'noord-supporters na afloop in het stadion.
had jij jack nog nooit gezienquote:Op zondag 17 april 2005 23:02 schreef VoreG het volgende:
Blijft een raar gezicht een persoon zien achter de stem
quote:
Ik was blij dat ik toen met een krat bier op de bank zatquote:Op zondag 17 april 2005 23:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]wees blij we zien m nu gelukkig niet in een zwembroek
goeie uitleg van Temmink
Idd, echt geweldigquote:Op zondag 17 april 2005 23:08 schreef golfer het volgende:
Ik krijg maar geen genoeg van die beelden van die F'noord-supporters na afloop in het stadion.
dat hadden wij ook wel na de 0-4 willen zien, maarja de Arena was al bijna leeg toen de wedstrijd nog bezig wasquote:
Als je het nou FF op fok had gemeld, dan had ik FF wat foto's met m'n digicam geshoot van mijn mood nadat het 0-4 werdquote:Op zondag 17 april 2005 23:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat hadden wij ook wel na de 0-4 willen zien, maarja de Arena was al bijna leeg toen de wedstrijd nog bezig was![]()
quote:Op zondag 17 april 2005 23:20 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Als je het nou FF op fok had gemeld, dan had ik FF wat foto's met m'n digicam geshoot van mijn mood nadat het 0-4 werd
Ik heb genotenquote:Op zondag 17 april 2005 23:28 schreef cultheld het volgende:
Wat een saaie uitzending is dit zeg.
Zullen zien of de scheidsrechter instructies heeft gekregen om PSV door te loodsenquote:Op zondag 17 april 2005 23:32 schreef rubbereend het volgende:oja daar had k nog helemaal niet aangedacht, dat kan een lastige bekerfinale worden qua beveiliging
dat hebben we niet nodig woensdagquote:Op zondag 17 april 2005 23:34 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Zullen zien of de scheidsrechter instructies heeft gekregen om PSV door te loodsen![]()
Allemaal pedo'squote:Op zondag 17 april 2005 23:35 schreef cultheld het volgende:
De Ajacieden komen klaar van het huilende jongetje.
Toch nog even Loekje in beeld.quote:Op zondag 17 april 2005 23:35 schreef cultheld het volgende:
De Ajacieden komen klaar van het huilende jongetje.
Agh joh das leukquote:Op zondag 17 april 2005 23:37 schreef trith het volgende:
`Verliezen in de laatse minuut, dat is het ergste wat er is...
© Jack van Gelder
Referend aan de Feyenoord Fans, en dank je wel he Jack... ik zou bijna denken dat je een Ajacied was...
Ik wilde gelijk bestellen, hebben ze GVD dat 20 Mbit niet hier beschikbaarquote:Op zondag 17 april 2005 23:38 schreef paultjuhhh het volgende:
whahah zagen jullie die versatel reclame daarna met " de hand van god "
zal ik hem maar inkoppenquote:Op zondag 17 april 2005 23:37 schreef trith het volgende:
`Verliezen in de laatse minuut, dat is het ergste wat er is...
© Jack van Gelder
Referend aan de Feyenoord Fans, en dank je wel he Jack... ik zou bijna denken dat je een Ajacied was...
Wat een frustratie toch weer. Voordat jullie een paar wedstrijdjes achter elkaar wonnen tegen ploegjes als De Graafschap en Willem II werden er snelheidsrecords gebroken door supporters op hun weg naar buiten. Volgens mij was 't soms na 70 minuten al raakquote:Op zondag 17 april 2005 23:47 schreef Tomatenboer het volgende:
Tja, die Ajacieden kennen dat niet heh, verslagen supporters die kapot zijn als hun passie verloren heeft. De meeste Ajacieden gaan gewoon over tot de orde van de dag, en weten niet hoe snel ze weg moeten komen uit het stadion als ze een keer verliezen.
Zoals tegen Heerenveen en AC Milan zekerquote:Op zondag 17 april 2005 23:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zal ik hem maar inkoppen
hoe weet jack wat verliezen in de laatste minuut is, zjin club wint altijd in de laatste minuut
Nee, zoals bijvoorbeeld tegen FC Den Bosch thuis......quote:
Joh laten we gelijk om iedere wedstrijd die we verliezne gaan jankenquote:Op zondag 17 april 2005 23:47 schreef Tomatenboer het volgende:
Tja, die Ajacieden kennen dat niet heh, verslagen supporters die kapot zijn als hun passie verloren heeft. De meeste Ajacieden gaan gewoon over tot de orde van de dag, en weten niet hoe snel ze weg moeten komen uit het stadion als ze een keer verliezen.
quote:Op zondag 17 april 2005 23:52 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Joh laten we gelijk om iedere wedstrijd die we verliezne gaan janken
Of zoals Feyenoord bij RKC uit. En zo kan je nog wel een reeks opzoeken in de afgelopen twee seizoenen van F'noord.quote:Op zondag 17 april 2005 23:52 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nee, zoals bijvoorbeeld tegen FC Den Bosch thuis......
Ja dat is waar, zo kan je natuurlijk bij elke club altijd wel een paar wedstrijden vinden.quote:Op zondag 17 april 2005 23:58 schreef twi het volgende:
[..]
Of zoals Feyenoord bij RKC uit. En zo kan je nog wel een reeks opzoeken in de afgelopen twee seizoenen van F'noord.
anders check je ff t PIquote:
Wij winnen er nog van in ieder geval...quote:Op zondag 17 april 2005 23:52 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nee, zoals bijvoorbeeld tegen FC Den Bosch thuis......
was hij er ook bij de VBL-meet?quote:Op maandag 18 april 2005 00:10 schreef twi het volgende:
[..]
Ik haat PI's, die mogen verboden wordenTony_Montana had me er ook altijd mee tuk
Klopt, Tony komt mee meetenquote:Op maandag 18 april 2005 00:17 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
was hij er ook bij de VBL-meet?
of moet die nog gebeuren?
want kheb ergens gelezen dat Sandman hem zou meenemen
kan je em dan niet meteen eens dwingen om terug op de PSV-topics te bezoekenquote:
Ik hap graag, zeker als ik niets beters te doen heb. Maar met een PI laten happen is laagquote:Op maandag 18 april 2005 00:10 schreef Da_Sandman het volgende:
Tony ging er altijd voor om jou (en andere hapgrage ajacieden) op de kast te krijgen...
Lukte altijd aardig
Nu je het zegt, toen Tony ging, kwam Cultheld zo'n beetje.quote:Op maandag 18 april 2005 00:24 schreef twi het volgende:
[..]
Ik hap graag, zeker als ik niets beters te doen heb. Maar met een PI laten happen is laagDa's jezelf flauw indekken voor het geval dat iemand eventueel met betere argumenten kan komen
/edit: Nu ik erbij nadenk. Het zou wat zijn als cultheld de kloon van Tony blijkt te zijnDe enige PSV'er die ik hier wel mis af en toe trouwens
TM dan, cultheld kunnen we missen als kiespijn
Ik was al lid toen hij ging hoor.quote:Op maandag 18 april 2005 00:33 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Nu je het zegt, toen Tony ging, kwam Cultheld zo'n beetje.
Kijk, daar komt de aap uit de mouwquote:Op maandag 18 april 2005 00:34 schreef cultheld het volgende:
Ik was al lid toen ik ging hoor.
DiegoArmandoMaradonaquote:Op maandag 18 april 2005 00:39 schreef ASSpirine het volgende:
Nu ik erover denk, wat is er in godsnaam met chelloboy gebeurd
quote:Op maandag 18 april 2005 00:39 schreef twi het volgende:
[..]
Kijk, daar komt de aap uit de mouw
[..]
DiegoArmandoMaradona
quote:Op maandag 18 april 2005 00:39 schreef twi het volgende:
[..]
Kijk, daar komt de aap uit de mouw
[..]
DiegoArmandoMaradona
Bart is getrouwd en heeft 4 kinderenquote:Op maandag 18 april 2005 01:53 schreef klootje het volgende:
Jullie zijn bijna allemaal nerdmiepen en over studio voetbal;bart goor is een homo,opzeker.
word alleen maar over PSV gepraat dusquote:Op zondag 24 april 2005 12:38 schreef Ambrosius het volgende:
Vanavond met PSV-voorzitter Rob Westerhof.
Ik hoop hetquote:
Inderdaad niet kijken.quote:
Voor de verandering.quote:
Kan me niks schelenquote:Op zondag 24 april 2005 13:44 schreef mitt het volgende:
ja hoor, kijkcijfers zullen alleen wat minder zijn
Gisteren ook alquote:
Het moet niet nóg ergere vormen aannemen, want anders ga ik er nog wat van zeggen!quote:
Studio Lampquote:
al was hij er wel vaag overquote:
"voor zover ik weet". Altijd weer een leuke tekst, kan je er later altijd nog onderuit komenquote:
Idd, ik denk dat hij niet helemaal de waarheid vertelde.quote:
dat nou weer niet maar hij bleef vaag over de financiering.quote:Op zondag 24 april 2005 23:07 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Idd, ik denk dat hij niet helemaal de waarheid vertelde.
Maar het is dus niet zo dat Alex al van Chelsea is, zoals onze Rotterdamse vrienden van de Telegraaf ons willen doen laten geloven...quote:Op zondag 24 april 2005 23:07 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Idd, ik denk dat hij niet helemaal de waarheid vertelde.
Hij deed er erg vaag over en zei "voor zo ver ik weet wel".... Chelsea heeft dus gewoon wat meegedokt voor Alex.quote:Op zondag 24 april 2005 23:09 schreef cultheld het volgende:
[..]
Maar het is dus niet zo dat Alex al van Chelsea is, zoals onze Rotterdamse vrienden van de Telegraaf ons willen doen laten geloven...
Misschien niet, maar ik zit ook niet te wachten op weer een uitzending over welke directeur er bij Ajax weg gaat (of moet gaan volgens jack) en wie hem kan gaan opvolgen.quote:Op zondag 24 april 2005 23:13 schreef Suijk het volgende:
Het blijkt dat er over een ploeg waar het goed gaat, weinig interessants te melden is.
Dat meen je nietquote:Op zondag 24 april 2005 23:17 schreef Dos37 het volgende:
Frits Phillips stadion wel een goed idee
Het is geheel logisch dat het vandaag over psv gaat hoor! Maar zo'n duffe voorzitter helpt ook niet echt mee om het een beetje spannend te maken. Zorg dan dat je er veel meer beelden in doet.quote:Op zondag 24 april 2005 23:17 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Misschien niet, maar ik zit ook niet te wachten op weer een uitzending over welke directeur er bij Ajax weg gaat (of moet gaan volgens jack) en wie hem kan gaan opvolgen.
Ach, op sommige CL kaartjes staat in plaats van PSV, Philips SV.quote:Op zondag 24 april 2005 23:17 schreef rubbereend het volgende:
Frits Philips stadion, da's wel wat overdreven.
leuke uitzending
Die maken er ook niks van ja.quote:Op zondag 24 april 2005 23:21 schreef cultheld het volgende:
Dat ligt niet aan Westerhof, maar aan Jack en de zijnen.
Nog geen 5 sec man.quote:Op zondag 24 april 2005 23:28 schreef cultheld het volgende:
Gaat 't toch weer over Ajax-onzin, waar zelfs Ajax-supporters niet op zitten te wachten.
godverdomme hé het gaat al vanaf het begin over PSV.. En nu 5 mins MAX! even over Ajax en je begint gelijk weer te jankenquote:Op zondag 24 april 2005 23:28 schreef cultheld het volgende:
Gaat 't toch weer over Ajax-onzin, waar zelfs Ajax-supporters niet op zitten te wachten.
Jank 'ns niet zo men...quote:Op zondag 24 april 2005 23:28 schreef cultheld het volgende:
Al 10 minuten van de 40.quote:Op zondag 24 april 2005 23:29 schreef VoreG het volgende:
[..]
godverdomme hé het gaat al vanaf het begin over PSV.. En nu 5 mins MAX! even over Ajax en je begint gelijk weer te janken
5 min?!?!?quote:Op zondag 24 april 2005 23:29 schreef VoreG het volgende:
[..]
godverdomme hé het gaat al vanaf het begin over PSV.. En nu 5 mins MAX! even over Ajax en je begint gelijk weer te janken
Dat Jack in beeld is wil nog niet zeggen dat het over Ajax gaat natuurlijk.quote:Op zondag 24 april 2005 23:28 schreef cultheld het volgende:
quote:Op zondag 24 april 2005 23:30 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dat Jack in beeld is wil nog niet zeggen dat het over Ajax gaat natuurlijk.
Gelukkig mag iedereen zijn eigen mening hebben.quote:Op zondag 24 april 2005 23:27 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Wat een onzin zeg, Bruce117. Waarom zou een naam met daarin een sponsor niet mogen maar mag Philips stadion wel weer?
quote:Op zondag 24 april 2005 23:09 schreef cultheld het volgende:
[..]
onze Rotterdamse vrienden van de Telegraaf
en de 34 normale wedstrijden moeten ook nog eens in een kortere tijd gespeeld worden. Dat betekent dus voor de internationals van de teams in de CL / UEFA cup dat ze eigenlijk vanaf augustus tot en met maart elke woensdag en zaterdag moeten spelen. Dit zal wel weer een aantal extra blessures met zich meebrengen.quote:Op zondag 24 april 2005 23:41 schreef rubbereend het volgende:
leuke uitzending en idd wat een onzin die play offs, moet je nagaand at de kampioen nu allang is uitgespeeld en ze moeten nog wel CL spelen, daar gaat je wedstrijd ritme
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |