Deze is ook leuk: Liefde is... http://www.bmezine.com/news/pubring/20050401.htmlquote:Op donderdag 7 april 2005 22:06 schreef blieblie het volgende:
Eeeeeeeeeeeeeeuwh.... Waarom klikte ik![]()
quote:Op donderdag 7 april 2005 21:45 schreef Mex_ het volgende:
auw!
http://www.canal96.com/extra/strange/sexchange/
Yes I know. Toets 2 t/m 4 heb ik gehaald. Toets 2 zelfs een 10 voorquote:Op donderdag 7 april 2005 23:02 schreef blieblie het volgende:
It's a beautifull daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay.....
Met mij is alles goed Flow, en met u?
ITIL tentamen is best makkelijk. Als je voor de tussentestjes een redelijk punt had ist gewoon een inkoppertje.
Ik had een keertje wel geleerd, was wel de enige met een 10.quote:Op donderdag 7 april 2005 23:14 schreef blieblie het volgende:
Had ik ook.
Perongeluk 10 keer goedgegokt ofzo.
Was wel de enige in de klas.
10 - 15... kan allemaal. Heb het vak gelukkig vorig jaar afgerond.quote:Op donderdag 7 april 2005 23:44 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik had een keertje wel geleerd, was wel de enige met een 10.
Maar bij ons waren het telkens 15 stellingen.
ik was ook al verbaasdquote:Op donderdag 7 april 2005 23:45 schreef blieblie het volgende:
[..]
10 - 15... kan allemaal. Heb het vak gelukkig vorig jaar afgerond.
wow... tlijkt wel alsof ik iets te doen heb.
in 1 minuut reageren.
Access, MySQL & PHP... leef je uitquote:Op donderdag 7 april 2005 23:48 schreef Blueman het volgende:
Gaap
Iemand nog een goed programmatje om je dvd verzameling in op te slaan, met een uitleenfunctie erin (zeer belangrijk) en ook dat je makkelijk kan converteren naar een HTML pagina?
Had er net 1 maar de laatste update daarvan was juni 2004 en de laatste versie was 1.0.21 ofzo dus wel iets actueler.
Heb liever ook niet dat hij vanaf internet de IMDB informatie laad, maargoed als dat erbij zit boeit dat niet.
Access opgestart maar toch niet de zin inquote:
Ik heb geen idee. Mss hier iets? www.download.comquote:Op vrijdag 8 april 2005 00:00 schreef Blueman het volgende:
[..]
Access opgestart maar toch niet de zin in
Dus vandaar eerst de vraag
Gezocht heb ik natuurlijk al een beetje.quote:Op vrijdag 8 april 2005 00:04 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Mss hier iets? www.download.com
Nie zo hèquote:Op vrijdag 8 april 2005 00:10 schreef Blueman het volgende:
[..]
Gezocht heb ik natuurlijk al een beetje.
Denk jullie als computernerds hebben misschien wel al zoiets.
Dus nog even verder zoeken voor mij...
quote:Op vrijdag 8 april 2005 01:24 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Nie zo hè
Er is hier maar 1 nerd en dat is Juup
ben zoiets zelf aan het maken in php/mysql..maar dat duurt ook maanden en maanden en maandenquote:Op vrijdag 8 april 2005 00:10 schreef Blueman het volgende:
[..]
Gezocht heb ik natuurlijk al een beetje.
Denk jullie als computernerds hebben misschien wel al zoiets.
Dus nog even verder zoeken voor mij...
Bij ons kreeg je een stuk of 25 ja/nee vragen...en dan de laatste.. is dit vraag 25 over hoofdstuk 2 & 3 uit het boek 'blabla'quote:Op donderdag 7 april 2005 23:44 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik had een keertje wel geleerd, was wel de enige met een 10.
Maar bij ons waren het telkens 15 stellingen.
een 6 voor mondelingquote:Op vrijdag 8 april 2005 11:47 schreef Inu het volgende:
Ik heb mijn mondeling gehaaldeen 6
(kan beter, I know...maar ben altijd heel slecht in mondelingen, dus kben trots
)
En het was goed gelukt gister met de treinen, had gewoon meteen een rechtstreekse treinWas ook wel de enige die reed, maar was ook net diegene die ik nodig had....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |