jolijt!quote:Op donderdag 7 april 2005 10:59 schreef blieblie het volgende:
Euhmmm.. Succes dan.
Ik ga dadelijk mijn koopcontract tekenen.
Jay!!
Het is voor m'n MDA Compact. Ik heb al een Adapt 16-kanaals Bluetooth GPS ontvanger besteld via een inkoopactie voor maar ¤ 75,-quote:Op donderdag 7 april 2005 08:03 schreef Mex_ het volgende:
De Proclip heb je niet persé nodig, maar het is wel zo netjes uiteraard. Als je echt zo'n houder/clip wil dan moet je me maar even mailen ik kan waarschijnlijk wel wat fiksen.
Nou ja, niet voor weinig, deshop.nl is gestopt met leveren maar ik kan evt nog wel wat bij hem bestellen.quote:Op donderdag 7 april 2005 14:24 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Het is voor m'n MDA Compact. Ik heb al een Adapt 16-kanaals Bluetooth GPS ontvanger besteld via een inkoopactie voor maar ¤ 75,-Moet alleen nog een passieve houder hebben dus. En met zo'n proclip hoef je geen gaten in je dash te maken lijkt mij dus als je daar voor weinig aan kunt komen, graag
Dat las ik idd op GoT al. Maar die prijzen van deShop vind ik niet zo geweldig. Bij Halfords hebben ze voor 18 euro een houder.quote:Op donderdag 7 april 2005 15:30 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Nou ja, niet voor weinig, deshop.nl is gestopt met leveren maar ik kan evt nog wel wat bij hem bestellen.
quote:Op donderdag 7 april 2005 17:06 schreef Partygurl het volgende:
hallo hallo hallo
daar is ik weeeeeeeeeeer
Klopt, die schijnt ook goed te passen.quote:Op donderdag 7 april 2005 16:43 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Dat las ik idd op GoT al. Maar die prijzen van deShop vind ik niet zo geweldig. Bij Halfords hebben ze voor 18 euro een houder.
quote:Op donderdag 7 april 2005 17:33 schreef blieblie het volgende:
Die PDA muk is voor mietjes.
Wie gaat er stappen vanavond?
Nee, maar ff serieus Flow, dat ziet er toch kei belachelijk uit als je daarmee beltquote:Op donderdag 7 april 2005 18:28 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
![]()
Misschien, weet het nog niet. Morgen een tentamen ITIL.
Hahaha lol @ plaatjes.quote:Op donderdag 7 april 2005 18:34 schreef febster het volgende:
[..]
Nee, maar ff serieus Flow, dat ziet er toch kei belachelijk uit als je daarmee belt
Beetje dit idee dus
[afbeelding]
ja zo bel je met een N-Gage![]()
Zie hier voor nog meer van die gare plaatjes
best leuk dat je altijd hits verzamelt door te verwijzen naar je eigen site ipv een directe link te gevenquote:Op donderdag 7 april 2005 19:06 schreef FlowDesign het volgende:
Seau... voor hen die Messenger 7 nog moeten hebben en een fijne patch, directe links staan hier: http://www.eggsplosion.com/2005/04/07/msn-messenger-7/
Het laatste heb ik moeten ondergaan, en dat was hier allesbehalve een pretjequote:Op donderdag 7 april 2005 19:07 schreef ArTiC het volgende:
jeeej tandarts..leuk...dinsdag terugkomen voor een zenuwbehandeling en ik mag een afspraak gaan maken voor het verwijderen van een verstandskies
Ik ben wat aan het zoeken hierover maar dingen als drie dagen ziek zijn en veel napijn klinkt alvast okayquote:Op donderdag 7 april 2005 19:18 schreef febster het volgende:
[..]
Het laatste heb ik moeten ondergaan, en dat was hier allesbehalve een pretje
Er staat ook een link bij naar een patch hè. Mooi alles overzichtelijk en makkelijk bij elkaarquote:Op donderdag 7 april 2005 19:10 schreef ArTiC het volgende:
[..]
best leuk dat je altijd hits verzamelt door te verwijzen naar je eigen site ipv een directe link te geven
Rommel! Ik zeg het je!quote:Op donderdag 7 april 2005 20:08 schreef blieblie het volgende:
http://www.big-boys.com/articles/badhummer.html
Oi... dat sucks.
Zenuwbehandeling is echt zwaar kut (volgens m'n zus).quote:Op donderdag 7 april 2005 19:07 schreef ArTiC het volgende:
jeeej tandarts..leuk...dinsdag terugkomen voor een zenuwbehandeling en ik mag een afspraak gaan maken voor het verwijderen van een verstandskies
uhuh...voor die patch deed ik het ookquote:Op donderdag 7 april 2005 21:11 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Er staat ook een link bij naar een patch hè. Mooi alles overzichtelijk en makkelijk bij elkaar
zenuwbehandeling heb ik eerder gehad..dat stelt juist niks voorquote:Op donderdag 7 april 2005 21:18 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Zenuwbehandeling is echt zwaar kut (volgens m'n zus).
Maar verstandskiezen trekken stelt meestal niet zo veel voor, ik heb er geeneen meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |