quote:We're talking 11.3-second performance at 122 mph
quote:Op zondag 3 april 2005 23:38 schreef Hugster het volgende:
ik net bij de shoarma zaak,
ik ging klagen waarom ze geen frikadellen verkopen.. hij zo neeee man heb ik niet!!!
Ik zag een frituur staan, en zeg als ik jou binnenkort een doos frikadellen breng, en ik bel jou, bezorg je ze dan ook?
Ja, maar als ik er dan wel wat bij neem, dan geeft ie gratis die frikadellen!!
Dus ik heb volgende keer frikadellen erbij![]()
anders had je frikadellen gekregen die 10 minuten hadden staan borrelenquote:Op zondag 3 april 2005 23:42 schreef Hugster het volgende:
zegt ie maar dan duurt et wel langer eh!!
Ik zo nee man, die dingen hoeven maar 4 minuten!
Oow maar 4 maar ja?! Ow nou dan duurt et niet langer
quote:Op zondag 3 april 2005 23:49 schreef Hugster het volgende:
nee kan je wel zeggen ja
Die staat ook een partij zwart te draaien daarze hebben nog een restaurantje er tegen over wat net quite draait, en een restaurant wat TOTAAL niet loopt en dik verlies draait
Die smeert zo naar die andere tenten toe
quote:Op zondag 3 april 2005 23:51 schreef Sjoewe het volgende:
Ik heb vandaag gewoon een culturele daad verricht
die ken ik niet eensquote:Op zondag 3 april 2005 23:55 schreef Sjoewe het volgende:
Tentoonstelling van Egon Schiele getjeckt in Amsterdam, was opzich wel ok, al was het bier in het museumplein nog wel beter
OP het museum pleinquote:Op zondag 3 april 2005 23:55 schreef Sjoewe het volgende:
Tentoonstelling van Egon Schiele getjeckt in Amsterdam, was opzich wel ok, al was het bier in het museumplein nog wel beter
picknickenquote:Op maandag 4 april 2005 00:00 schreef Sjoewe het volgende:
Mja, goed liggend IN het gras OP het museumplein.
Man gister was nog beter:
Skaten, picknicken in het park, tweeeneenhalve fles roze achterover slempen, nog verder proberen te skaten, nu ben ik echt blauw, maar het was wel vet.
A.K.A. Schaamteloos dronken worden met tien man (m/v) in het openbaarquote:
onder het genot van een broodje gras en een knäckebröd zandquote:Op maandag 4 april 2005 00:02 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
A.K.A. Schaamteloos dronken worden met tien man (m/v) in het openbaar
Proef je toch niks meer vanquote:Op maandag 4 april 2005 00:06 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
onder het genot van een broodje gras en een knäckebröd zand
laat maar komenquote:Op maandag 4 april 2005 00:09 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Proef je toch niks meer van
Er zit nog een veel genantere reden achter, horen?
Tuurlijk wel.quote:Op maandag 4 april 2005 00:09 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
laat maar komentoch geen vrouwen eh?
quote:Op maandag 4 april 2005 00:14 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.
Ik zat daar dus lekker te chillen, met een groepje mensen, komt opeens het meisje waar ik dus twee weken geleden een giga blauwtje bij heb gelopen erbij zitten, mèt d'r inmiddels vriendje
Toen heb ik de wijnconsumptiegraad maar wat opgeschroefd (met behulp van iemand uit de groep die het ook doorhad) om de situatie wat dragelijker te maken. Toen trok ik het op een gegeven moment niet meer, dus ik hop m'n skates weer aan. Beetje slalommen en springen, ging best aardig als je bedenkt dat ik toen al twee flessen wijn leeg had. Kom ik alleen terug, takje tussen m'n wieltjes, bam ik vol op m'n reet, handen open gehaald; oplossing was gewoon nog meer door zuipen.
Ach het leek wel goed te gaan, maar ik had uiteindelijk niet zo'n behoefte aan vuistneuken...quote:Op maandag 4 april 2005 00:23 schreef hermandeperman het volgende:
nog wat lekkers gescoord bij Dillinger trouwens?
nietquote:Op maandag 4 april 2005 00:25 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ach het leek wel goed te gaan, maar ik had uiteindelijk niet zo'n behoefte aan vuistneuken... [afbeelding]
whehehehehe, duurde ff voor ik het zag maar is wel kickenquote:Op maandag 4 april 2005 00:28 schreef Sjoewe het volgende:
Whehe, tis triest
Haha, wel grappige pic geschoten vandaag.
http://icecanoe.nl/sjoewe/img/spaarndam.jpg
Spaarndammerbuurt, je weet tog!
Alsof het niet opvalt dat iedere aanwezige artiest ook een award krijgtquote:Op maandag 4 april 2005 00:28 schreef hermandeperman het volgende:
'TMF klopt kijker geld uit de zak'
d'oh![]()
marco borsato krijgt al jaren alle awardsdomme breezahs
nee, dat ziet niemandquote:Op maandag 4 april 2005 00:32 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Alsof het niet opvalt dat iedere aanwezige artiest ook een award krijgt
whehehehe dat zal best ja, al die awardshows vind ik kansloos maar goed...quote:Op maandag 4 april 2005 00:43 schreef Sjoewe het volgende:
Tis echt een aanfluiting. Ik heb uit betrouwbare bron dat het ook vooral om de afterparty gaat, omdat daat iedereen die wat betekend en iedereen die wat wil betekenen bijeenkomt voor een potje oud-hollands slijmen.
nu moet je me toch eens wat vertellen over die betrouwbare bron...quote:Op maandag 4 april 2005 00:45 schreef Sjoewe het volgende:
Ook dat kan ik uit betrouwbare bron bevestigen
Ik ken wat mensen her en der zullen we maar zeggenquote:Op maandag 4 april 2005 00:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
nu moet je me toch eens wat vertellen over die betrouwbare bron...
wie is het?
ja ik ook maar die komen niet op die feestjesquote:Op maandag 4 april 2005 00:50 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik ken wat mensen her en der zullen we maar zeggen![]()
Niet eensquote:
quote:Op maandag 4 april 2005 01:17 schreef hermandeperman het volgende:
dit topic![]()
Masturbeer zonder tissues
rekenmachine overclockenquote:Op maandag 4 april 2005 01:27 schreef hermandeperman het volgende:
dit is ECHT TE ZIELIG VOOR WOORDEN
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1023332
zoef zoef schoonmaakturk is onderwegquote:Op maandag 4 april 2005 01:38 schreef Hugster het volgende:
[..]
rekenmachine overclocken![]()
![]()
oke kom me nu maar opvegen![]()
JEZUS!!!!!
quote:Op maandag 4 april 2005 02:00 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
zoef zoef schoonmaakturk is onderweg![]()
als ze daardoor sneller zijnquote:Op maandag 4 april 2005 02:15 schreef hermandeperman het volgende:
http://www.joejennings.com/slide9.htm wat voor jou huug?
quote:Op maandag 4 april 2005 02:26 schreef Hugster het volgende:
[..]
als ze daardoor sneller zijn![]()
maar ik krijg al voorrang en hoef het adres niet meer te noemen
je valt in herhalingquote:Op maandag 4 april 2005 02:26 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
je haalt er echt TE vaak gewoon
ohwquote:Op maandag 4 april 2005 02:27 schreef Hugster het volgende:
[..]
je valt in herhaling
Nee max. 1x per week hoor
sssssstquote:Op maandag 4 april 2005 02:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ohw
en 1x per weekde rest ga je halen zeker?
![]()
teringlijersquote:Op maandag 4 april 2005 10:19 schreef Thermo het volgende:
Zo eff bedrijfskunde tentamen ingekopt.
Why is het zo dat als je auto mooi gewassen is, mensen er met een deur tegen aan moeten SLAAN
Zodat er een DEUK in je DEUR zit.
Het zit zo mee he
Jaloerse pikquote:
Supra time iddquote:
Don't you go fock over my fone ya niggaquote:Op maandag 4 april 2005 12:05 schreef Fugie het volgende:
echt zon telefoon die echte gangsters vroegah hadde
Heb je al een dual-card aangevraagd?quote:Op maandag 4 april 2005 12:11 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Don't you go fock over my fone ya nigga
Geen idee, zal wel verschillen per netwerk en abbonementquote:Op maandag 4 april 2005 12:23 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Ga 'k wel doen denk ik.
wat kost zoiets?
ik heb tele2 (kpn was alleen een test simmetje), ik heb die gasten al een mail gestuurd.quote:Op maandag 4 april 2005 12:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geen idee, zal wel verschillen per netwerk en abbonement
had ik ookquote:
Bij Orange kan je als zakelijke klant alleen maar dual sim aanvragen.quote:Op maandag 4 april 2005 12:36 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ik heb tele2 (kpn was alleen een test simmetje), ik heb die gasten al een mail gestuurd.
zal wel weer niet kunnen met die goedkope zut
Handsfree is cool hequote:Op maandag 4 april 2005 13:19 schreef Xtreem het volgende:
Tjabbo: Handsfree.. dan is het goed... zo'n hoorn aan je hoofd met 200 is wel kansloos
Wil je daar mee zeggen dat ik niet cool ben?quote:
nou, eh.. neequote:Op maandag 4 april 2005 13:29 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Wil je daar mee zeggen dat ik niet cool ben?
Zo ken ik je weer.quote:Op maandag 4 april 2005 13:53 schreef Tjabbo het volgende:
niet trouwens Xtreem, dat ik je cool vind.
je bent gewoon echt niet cool.
maar dat wilde ik met de hands-free post niet aantonen.
quote:Op maandag 4 april 2005 13:53 schreef Tjabbo het volgende:
niet trouwens Xtreem, dat ik je cool vind.
je bent gewoon echt niet cool.
maar dat wilde ik met de hands-free post niet aantonen.
Middagquote:
sig neejquote:Op maandag 4 april 2005 14:23 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Middag
je sig, veranderen?![]()
Hoe is het eigenlijk met je sneeuwglijpartij afgelopen? helemaal afgewikkeld?
jij met dat geile icoon halloquote:
Dat je maar hard genomen mag worden door 19 negers als je de volgende keer in een beetle cabrio rijdt.quote:Op maandag 4 april 2005 14:29 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
sig neej![]()
golf is nu een leenauro geworden![]()
vandaag nieuw dieptepunt bereiktbeetle cabrio gereden
![]()
wit, helemaal wit, bekleding alles WIT, aaaaaah wat een kut kleur is wit tochquote:Op maandag 4 april 2005 14:34 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Dat je maar hard genomen mag worden door 19 negers als je de volgende keer in een beetle cabrio rijdt.
limoengroen zeker ook nog?![]()
leenauto lijkt me een prima oplossing... toch?
witquote:Op maandag 4 april 2005 14:39 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
wit, helemaal wit, bekleding alles WIT, aaaaaah wat een kut kleur is wit toch![]()
leenauto is een perfecte oplossing, ding is toch weer 100%
je bent net een hoer als je erin zit......quote:
ja ze vinden het prachtig omdat ze denken: "aggot, kijk daar eens, een klein lief homo-tje"quote:Op maandag 4 april 2005 14:56 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
je bent net een hoer als je erin zit......
iedereen kijkt je aan en kijkt vaak ook na......
een voordeel, de vrouwen vinden hem prachtig![]()
quote:Op maandag 4 april 2005 15:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ja ze vinden het prachtig omdat ze denken: "aggot, kijk daar eens, een klein lief homo-tje"
wat een lekkere bolleboosquote:Op maandag 4 april 2005 15:14 schreef BoJo het volgende:![]()
een klant vroeg me net of ik achter in zijn computer wilde kruipen![]()
Als ik wist wie had ie nu geen deur meer.quote:Op maandag 4 april 2005 13:19 schreef Xtreem het volgende:
He, ik leef ook weer
Thermo: je weet wie de deur gooide?
Tjabbo: Handsfree.. dan is het goed... zo'n hoorn aan je hoofd met 200 is wel kansloos
wat zei je? zit er een lekker nat gat in?quote:Op maandag 4 april 2005 15:14 schreef BoJo het volgende:![]()
een klant vroeg me net of ik achter in zijn computer wilde kruipen![]()
Ja vooral jij met je lange blonde lokkenquote:Op maandag 4 april 2005 14:56 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
je bent net een hoer als je erin zit......
iedereen kijkt je aan en kijkt vaak ook na......
google.fok.nlquote:Op maandag 4 april 2005 18:07 schreef nikanoru het volgende:
Is er nog een ´´´waar rijd de fokker in´´ topic?
quote:Op maandag 4 april 2005 18:45 schreef hermandeperman het volgende:
nee he
Nieuwe moderator gevonden voor SES
zegt een opelrijderquote:Op maandag 4 april 2005 18:51 schreef Fugie het volgende:
bas, ooit wordt je nog verstandig en zal je inzien dat je nix heb gemist aan die golf
quote:Op maandag 4 april 2005 19:01 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ze wilde een goed C.V. mee hebben anders wilde ze toen niet oprotten
ach ja je moet watquote:Op maandag 4 april 2005 19:03 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
TF heeft haar helemaal opgehemeld natuurlijk
OPDONDEREN, IK WIL TJABBO...
maar ja, dat is helaas ook minder succesvol gebleken dan verwacht
quote:Op maandag 4 april 2005 19:15 schreef jozef444 het volgende:
op verzoek van een blauwe vriend meot ik maar weer s wat neerzetten
Goeiesavonds luitjes![]()
pas maar op wat je zegt crew connecties und so weiterquote:
quote:Op maandag 4 april 2005 19:01 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ze wilde een goed C.V. mee hebben anders wilde ze toen niet oprotten
je avatarquote:
je geloof! wat doe je?!quote:
wat moet dat hier.quote:Op maandag 4 april 2005 19:24 schreef jozef444 het volgende:
[..]
pas maar op wat je zegt crew connecties und so weiter![]()
Volvo kopen?quote:Op maandag 4 april 2005 18:48 schreef BazzoS het volgende:
Goeienavond, geen Golf. De eigenaar belde en zei: "De APK is duurder uitgevallen dan verwacht, ik wil er nu 200 euro meer voor hebben." Nou, dan niet he, lampens
eeuhquote:
Ik kan me voorstellen dat roest onder je kont niet zo lekker zitquote:Op maandag 4 april 2005 19:31 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
ja hoezo?
gestemd heeftquote:Op maandag 4 april 2005 19:32 schreef ThaFreak het volgende:
Tommy_Kuklinski een BAN voor het verliesen van verstand
» ja
» nee
[afbeelding]
maak je eigen FOK! poll zelf!
* ThaFreak JA STEMT
Eeuh, vanwege dat 'ding' onder je naamquote:Op maandag 4 april 2005 19:31 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
ja hoezo?
quote:Op maandag 4 april 2005 19:37 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Mooi toch zo'n echte duitse blitz?
oke je hebt een baksteen op je hoofd gehad en bent nu aan het ijlenquote:Op maandag 4 april 2005 19:37 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
ow
Toyota is niet meer geaccepteerd op dit forum, daar wordt iedereen ziek van, dus ik dacht: "ik doe wat nieuws, en spannends"
Mooi toch zo'n echte duitse blitz?
rot op jij bent toch niet meer cool.quote:Op maandag 4 april 2005 19:39 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Overigens is Tjabbo ook nog geaccepteerd
quote:Op maandag 4 april 2005 19:41 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
rot op jij bent toch niet meer cool.
hoe'st met je column?
audi is niet baggerquote:Op maandag 4 april 2005 21:19 schreef PeuRac het volgende:
Tering Tommy, vergeet je de belangrijkste![]()
Ooh ik snap het, dit is een verzameling bagge:r merken![]()
verklaar jij eens waarom audi als een idioot verkoopt, ja ook tweedehands......quote:Op maandag 4 april 2005 21:38 schreef PeuRac het volgende:
Verklaar maar eens waarom wij zoveel Audi inruilen dan?![]()
Trouwens ik ga bankhangen![]()
![]()
omdat die mensen dan uit hun audi zijn gegroeid, ze willen nu wat "ouwelullerigs"quote:Op maandag 4 april 2005 21:38 schreef PeuRac het volgende:
Verklaar maar eens waarom wij zoveel Audi inruilen dan?![]()
Trouwens ik ga bankhangen![]()
![]()
en hij is weer wegquote:Op maandag 4 april 2005 21:59 schreef Hugster het volgende:
zoooooooooooooooooooooooo er is er 1 thuis hoera hoera dat kun je wel zien dat is * Hugster
heelmaal gesloopt
finse uitwisselings studentes![]()
![]()
![]()
vluggertjequote:
quote:V. Waarom blijven de persoonlijke instellingen van mijn autoradio niet in het geheugen?
A. Bij sommige auto's worden de constante spanning (12 Volt/gele draad) en de geschakelde spanning (contactslot/rode draad) omgekeerd aangeboden. De gele- en de rode draad in de bekabeling naar de autoradio moeten dan worden omgedraaid. De gele draad moet op constante spanning worden aangesloten. De rode draad moet ook aangesloten worden en dan op het contactslot. Om ernstige schade aan de autoradio te voorkomen controleert en meet u de bedrading in uw auto altijd vooraf! E.e.a. kunt u ook nalezen in de installatie handleiding van uw model.
ik heb ook een startonderbreker. geen probleem gehad.quote:Op dinsdag 5 april 2005 11:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
Bij mij is er een 3e verhaal.. startonderbreker.. Dan blijft ie ook niet staan..
quote:Op dinsdag 5 april 2005 11:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
Bij mij is er een 3e verhaal.. startonderbreker.. Dan blijft ie ook niet staan..
sleutels niet uit het contact halenquote:Op dinsdag 5 april 2005 12:01 schreef Xtreem het volgende:
[..]dat is een mogelijkheid... Wat is de oplossing?
quote:
zodra je de sleutel uit het contact haalt.quote:Op dinsdag 5 april 2005 12:05 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Sleutel uit het contact halen kan wel. Alleen niet zo lang (of: de deuren niet op slot doen). (Wanneer wordt zo'n startonderbreker geactiveerd??)
Vriendjequote:
jaloers?quote:
echt nietquote:
guitigquote:
anders neem je een inburgeringscursus ofzoquote:Op dinsdag 5 april 2005 16:00 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
guitig![]()
praat eens normaal nederlands![]()
quote:Op dinsdag 5 april 2005 16:14 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
anders neem je een inburgeringscursus ofzo
quote:Op dinsdag 5 april 2005 16:20 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
anders praat je gewoon ABN (Algemeen Beschaafd Nederlands, als je de afkorting niet kent)
http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=guitig
quote:Omdat er onderhoudswerkzaamheden plaatsvinden, is de on-lineversie van het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands op dit moment niet raadpleegbaar. De webmaster is hier al van op de hoogte gebracht.
quote:Op dinsdag 5 april 2005 16:20 schreef ThaFreak het volgende:
111
pas jij je maar aanquote:Op dinsdag 5 april 2005 16:14 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
anders neem je een inburgeringscursus ofzo
nu ook nog posts gaan verzinnen hequote:Op dinsdag 5 april 2005 16:23 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
al is de edit nog zo snel....![]()
dat nummer duurd gewoon iets van 8 a 9 min tochquote:Op dinsdag 5 april 2005 16:49 schreef Hugster het volgende:
Aphex Twin - Windowlicker blijft heerlijk wazig op hoog volume
Hij die geen eens een rijbewijs heeftquote:Op dinsdag 5 april 2005 12:01 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
berg u!
hi- die-geen-fatsoenlijke-auto-betalen-kan
Download de clip! Die negers aan het begin, lol dat is zo grappig.quote:Op dinsdag 5 april 2005 16:49 schreef Hugster het volgende:
Aphex Twin - Windowlicker blijft heerlijk wazig op hoog volume
ik weet etquote:Op dinsdag 5 april 2005 17:14 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Download de clip! Die negers aan het begin, lol dat is zo grappig.
Hey, jij hangt al 10min aan de phonequote:Op dinsdag 5 april 2005 19:59 schreef Hugster het volgende:
BO+
Zoek je werk dan? Hele aardige gozer die eigenaar, hij woont zelf in België, heeft zelf een stuk of wat Mercedessen, E400CDI enzo.quote:Op dinsdag 5 april 2005 20:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
Mijn schoonmoeder is grappig..
Komt ze aan met "mijn zus zei gisteren dat er bij haar man op het bedrijf vacatures zouden zijn, bij één of andere Firma Bosman in 's-Heerenberg, misschien is dat wat?"
Zoek ik het op, is het gewoon HET Transport bedrijf Wim Bosman waar je overal die rood-blauwe vrachtwagens van ziet rijden... En dat zegt ze nu pas.. Nice going mah..![]()
Ik volg niet alle SC's meer, ik kan op m'n stage niet echt op internet.quote:Op dinsdag 5 april 2005 21:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
Volg topics joh, ik zoek sinds 18 maart werk jah.. Maandag gesprek gehad in Nijmegen, afwachten tot maandag, donderdag middag naar Duiven voor Randstad Transportdiensten, en vanavond een mail gestuurd naar Bosman.. Maybe dat, omdat er familie/kennis werkt, er veel sneller naar gekeken wordt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |