quote:We're talking 11.3-second performance at 122 mph
quote:Op zondag 3 april 2005 23:38 schreef Hugster het volgende:
ik net bij de shoarma zaak,
ik ging klagen waarom ze geen frikadellen verkopen.. hij zo neeee man heb ik niet!!!
Ik zag een frituur staan, en zeg als ik jou binnenkort een doos frikadellen breng, en ik bel jou, bezorg je ze dan ook?
Ja, maar als ik er dan wel wat bij neem, dan geeft ie gratis die frikadellen!!
Dus ik heb volgende keer frikadellen erbij![]()
anders had je frikadellen gekregen die 10 minuten hadden staan borrelenquote:Op zondag 3 april 2005 23:42 schreef Hugster het volgende:
zegt ie maar dan duurt et wel langer eh!!
Ik zo nee man, die dingen hoeven maar 4 minuten!
Oow maar 4 maar ja?! Ow nou dan duurt et niet langer
quote:Op zondag 3 april 2005 23:49 schreef Hugster het volgende:
nee kan je wel zeggen ja
Die staat ook een partij zwart te draaien daarze hebben nog een restaurantje er tegen over wat net quite draait, en een restaurant wat TOTAAL niet loopt en dik verlies draait
Die smeert zo naar die andere tenten toe
quote:Op zondag 3 april 2005 23:51 schreef Sjoewe het volgende:
Ik heb vandaag gewoon een culturele daad verricht
die ken ik niet eensquote:Op zondag 3 april 2005 23:55 schreef Sjoewe het volgende:
Tentoonstelling van Egon Schiele getjeckt in Amsterdam, was opzich wel ok, al was het bier in het museumplein nog wel beter
OP het museum pleinquote:Op zondag 3 april 2005 23:55 schreef Sjoewe het volgende:
Tentoonstelling van Egon Schiele getjeckt in Amsterdam, was opzich wel ok, al was het bier in het museumplein nog wel beter
picknickenquote:Op maandag 4 april 2005 00:00 schreef Sjoewe het volgende:
Mja, goed liggend IN het gras OP het museumplein.
Man gister was nog beter:
Skaten, picknicken in het park, tweeeneenhalve fles roze achterover slempen, nog verder proberen te skaten, nu ben ik echt blauw, maar het was wel vet.
A.K.A. Schaamteloos dronken worden met tien man (m/v) in het openbaarquote:
onder het genot van een broodje gras en een knäckebröd zandquote:Op maandag 4 april 2005 00:02 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
A.K.A. Schaamteloos dronken worden met tien man (m/v) in het openbaar
Proef je toch niks meer vanquote:Op maandag 4 april 2005 00:06 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
onder het genot van een broodje gras en een knäckebröd zand
laat maar komenquote:Op maandag 4 april 2005 00:09 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Proef je toch niks meer van
Er zit nog een veel genantere reden achter, horen?
Tuurlijk wel.quote:Op maandag 4 april 2005 00:09 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
laat maar komentoch geen vrouwen eh?
quote:Op maandag 4 april 2005 00:14 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.
Ik zat daar dus lekker te chillen, met een groepje mensen, komt opeens het meisje waar ik dus twee weken geleden een giga blauwtje bij heb gelopen erbij zitten, mèt d'r inmiddels vriendje
Toen heb ik de wijnconsumptiegraad maar wat opgeschroefd (met behulp van iemand uit de groep die het ook doorhad) om de situatie wat dragelijker te maken. Toen trok ik het op een gegeven moment niet meer, dus ik hop m'n skates weer aan. Beetje slalommen en springen, ging best aardig als je bedenkt dat ik toen al twee flessen wijn leeg had. Kom ik alleen terug, takje tussen m'n wieltjes, bam ik vol op m'n reet, handen open gehaald; oplossing was gewoon nog meer door zuipen.
Ach het leek wel goed te gaan, maar ik had uiteindelijk niet zo'n behoefte aan vuistneuken...quote:Op maandag 4 april 2005 00:23 schreef hermandeperman het volgende:
nog wat lekkers gescoord bij Dillinger trouwens?
nietquote:Op maandag 4 april 2005 00:25 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ach het leek wel goed te gaan, maar ik had uiteindelijk niet zo'n behoefte aan vuistneuken... [afbeelding]
whehehehehe, duurde ff voor ik het zag maar is wel kickenquote:Op maandag 4 april 2005 00:28 schreef Sjoewe het volgende:
Whehe, tis triest
Haha, wel grappige pic geschoten vandaag.
http://icecanoe.nl/sjoewe/img/spaarndam.jpg
Spaarndammerbuurt, je weet tog!
Alsof het niet opvalt dat iedere aanwezige artiest ook een award krijgtquote:Op maandag 4 april 2005 00:28 schreef hermandeperman het volgende:
'TMF klopt kijker geld uit de zak'
d'oh![]()
marco borsato krijgt al jaren alle awardsdomme breezahs
nee, dat ziet niemandquote:Op maandag 4 april 2005 00:32 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Alsof het niet opvalt dat iedere aanwezige artiest ook een award krijgt
whehehehe dat zal best ja, al die awardshows vind ik kansloos maar goed...quote:Op maandag 4 april 2005 00:43 schreef Sjoewe het volgende:
Tis echt een aanfluiting. Ik heb uit betrouwbare bron dat het ook vooral om de afterparty gaat, omdat daat iedereen die wat betekend en iedereen die wat wil betekenen bijeenkomt voor een potje oud-hollands slijmen.
nu moet je me toch eens wat vertellen over die betrouwbare bron...quote:Op maandag 4 april 2005 00:45 schreef Sjoewe het volgende:
Ook dat kan ik uit betrouwbare bron bevestigen
Ik ken wat mensen her en der zullen we maar zeggenquote:Op maandag 4 april 2005 00:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
nu moet je me toch eens wat vertellen over die betrouwbare bron...
wie is het?
ja ik ook maar die komen niet op die feestjesquote:Op maandag 4 april 2005 00:50 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik ken wat mensen her en der zullen we maar zeggen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |