Mja, maar jij fantaseert stiekem om op een parkeerplaats een vent in de bek te poepen. Dat is dan weer sociaal geaccepteerd hè...quote:Op zondag 3 april 2005 21:47 schreef Dskedar het volgende:
wat een sick fuck ben jij Kreator
Dat bedoel ik maar. Als het 50 met 38 is, hoor je er niemand over en nu ben ik ineens een vieze pedo...quote:Op zondag 3 april 2005 21:49 schreef King_Nothing het volgende:
Ach het scheelt maar 12 jaar. Als je straks 50 bent is dat toch niks?
Rijden is rijden.quote:Op zondag 3 april 2005 21:47 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Hoe durft gij het om God's Geschenk , God's Vrucht, te vergelijken met een zielloos stuk blik????!!!
als je jij 50 bent is zij geen 14 meerquote:Op zondag 3 april 2005 21:49 schreef King_Nothing het volgende:
Ach het scheelt maar 12 jaar. Als je straks 50 bent is dat toch niks?
Alleen anaal natuurlijk.quote:Op zondag 3 april 2005 21:49 schreef Het_Biertje het volgende:
fok!ken jullie al?
Ja maar jongen.. luister es naar tante nic, sommige dingen in het leven kunnen gewoonweg niet, zijn niet mogelijk. En daar zul je toch echt mee om moeten gaan, hoe shit het af en toe is! Er zijn nog genoeg leuke meiden die wel een goede leeftijd hebben, en die oud en wijs genoeg zijn om zelfstandig zulke beslissingen te nemen.quote:Op zondag 3 april 2005 21:46 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wacht maar totdat het jezelf overkomt, dan praat je wel anders. En hier zit ik dus niet op te wachten hè. Ik ben al nerveus genoeg voor haar vader....(bouwvakker)
Wat is dan je probleemquote:Op zondag 3 april 2005 21:40 schreef Kreator het volgende:
[..]
Minderjarig. Ja wel voor de wet, maar geestelijk is ze behoorlijk bij de tijd...daar kijk ik ook gewoon naar...
Ben je nou echt zo clueless dat je denkt dat je een toekomst hebt met een kind? (Ja, kind.)quote:Op zondag 3 april 2005 21:50 schreef Kreator het volgende:
Dat bedoel ik maar. Als het 50 met 38 is, hoor je er niemand over en nu ben ik ineens een vieze pedo....
Ja, ik hoop dat er zo een moderator of een beheerder langskomt! Want dit kan echt niet met die reacties!quote:Op zondag 3 april 2005 21:50 schreef MeneerMuis het volgende:
Wat een kut reacties worden er toch gegeven - reageer gewoon normaal of reageer gewoon niet?
- Leeftijdsverschil van 12 jaar is nog wel te doen, maar ik vind het niet toepasselijk als de dame pas 14 is. Ik denk ook niet dat de ouders van het meisje het zouden goedkeuren, en als jullie het toch door willen zetten er hoop ruzie's en ellende van komen.
Ik denk dat je toch hard moet nadenken wat je nu zelf wilt, maar ik zou het toch laten rusten en een dame opzoeken die wat ouder en volwassener is.
och tegen die tijd komt er vast wel een ander 14jarige langs hoor. Misschien wel een misdienaartje zelfsquote:Op zondag 3 april 2005 21:51 schreef DOGMAN het volgende:
[..]
als je jij 50 bent is zij geen 14 meer
dan is de lol er natuurlijk wel af
nu is het een kind, later is ze volwassenquote:Op zondag 3 april 2005 21:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat bedoel ik maar. Als het 50 met 38 is, hoor je er niemand over en nu ben ik ineens een vieze pedo....
De wet is er duidelijk in, en dat heeft een reden; 'kinderen' van onder de 16 jaar worden niet in staat gezien zelf te kunnen bepalen of ze écht verliefd zijn, en hun liefde wordt voor de wet dus eigenlijk niet als volwaardig gezien.quote:Op zondag 3 april 2005 21:40 schreef SHE het volgende:
[..]
Doe even normaal zeg.
Hij steekt 'm toch niet in een volgroeide kleuter???
Als zij het als verliefdheid ervaart en er volledig mee in consensus is, zie ik het probleem niet.
je kan ook nog ff 4 jaar wachten tot ze geestelijk volwassen isquote:Op zondag 3 april 2005 21:43 schreef Kreator het volgende:
[..]
We kennen elkaar al 3 jaar en we hebben al wat sinds een half jaar. Nee dus.
14 is een kind, jij zieke smeerlap...quote:Op zondag 3 april 2005 21:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |