Ja hier zit ik dus niet op te wachten hè?!? Wat denk je! Ze is 14. natuurlijk heeft ze tietjes! ..nog wel een beetje in de groei...maar toch...quote:Op zondag 3 april 2005 21:35 schreef on_air het volgende:
Heeft ze al tietjes?
Gaat om de beeldvorming.quote:Op zondag 3 april 2005 21:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja hier zit ik dus niet op te wachten hè?!? Wat denk je! Ze is 14. natuurlijk heeft ze tietjes! ..nog wel een beetje in de groei...maar toch...
Minderjarig. Ja wel voor de wet, maar geestelijk is ze behoorlijk bij de tijd...daar kijk ik ook gewoon naar...quote:Op zondag 3 april 2005 21:37 schreef Sabrina1981 het volgende:
Ze is harstikke minderjarig. Heb je daar wel bij nagedacht? Ik vind het leeftijdsverschil nu wel erg groot namelijk.
Doe even normaal zeg.quote:Op zondag 3 april 2005 21:39 schreef beerten het volgende:
Gebruik je gezonde verstand.
Als je 26 bent is een meisje van 14 een kind. Het had je dochter kunnen zijn bij wijze van spreken. Zulks heet pedofilie, kindermisbruik. Sex met minderjarigen.
Lach er om en zoek een volwassen kandidaat uit.
Lijkt het je niet een tikkeltje voorbarig om al over een huwelijk te spreken?quote:Op zondag 3 april 2005 21:33 schreef Kreator het volgende:
We hebben trouwens nog geen echte sex gehad (wel friemelen enzo...en handwerk) want daar willen we mee wachten. Ieg tot het een vaste relatie is en misschien tot het huwelijk.
Wat denk je wel niet.. Paus is dood nu mag het ofzo?quote:Op zondag 3 april 2005 21:40 schreef Spideyman het volgende:
Anders doe je het toch gewoon stiekem.
Maakt de kerk ineens een stuk spannender!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |