abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 5 april 2005 @ 22:58:15 #126
34891 melonovy
La Kutschie
pi_26010935
Ik vind dat ik nu naar bed moet, maar heb geen slaap, dus ik kwam nog even kijken hier!

Bed staat sinds vanavond op klossen, het is gewoon helemaal menus, ik mag al thuis bevallen... het mag dan ook wel snel beginnen. Ben het nog niet zat hoor, maar mijn buik wordt een beetje krap met die grote baby erin, heb het gevoel dat hij (m/v) echt klem ligt, want zodra hij weer beweegt voel ik dat zo duidelijk van onder tegen mijn schaambeen aan, en van boven tegen mijn maag, en de trappen tegen mijn ribben zal ik er ook nog even bij noemen Dus wat dat betreft wordt het wel wat. Ik ben er klaar voor, maar als het nog een paar dagen/ weken duurt heb ik er vooralsnog ook wel vrede mee...

Bix, de jeuk is niet erger geworden, godzijdank niet! Ik houd mijn zeer droge huid nu lekker vet met huisolie en daar heb ik wel baad bij.

En dan nog even puffen voor Renzell, want die heeft nu echt wel wat steun nodig, want ze ligt vast al te bevallen!! Ga dr voor meid, je kan het!!

En Snake. Ik ben echt zo benieuwd hoe het met je gaat!!
Het voelt goed hè?
A je to!
  dinsdag 5 april 2005 @ 22:59:03 #127
34891 melonovy
La Kutschie
pi_26010951
Snake, rustig dus, nou das mooi meid, nog even een paar dagen die rust bewaren, dan mag je lekker thuis bevallen!
Het voelt goed hè?
A je to!
  dinsdag 5 april 2005 @ 22:59:27 #128
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_26010961
Ah, het is al weer rustig zie ik...

Tijd voor babietjes, babietjes en nog meer babietjes!
pi_26011038
Superted gefeliciteerd! Mooie naam ook!

En TearSong wat is Tomas een schatje!
  dinsdag 5 april 2005 @ 23:06:14 #130
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_26011139
Mel, wat finj zeg dat jij het al hebt gehaald, jij mag als het goed is lekker thuis bevallen.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_26011165
oja superted was ik nog vergeten, heel hartelijk gefeliciteerd met Noor! mooie naam!
  dinsdag 5 april 2005 @ 23:10:40 #132
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_26011264
Superted gefeliciteerd met Noor

en Tearsong wat een mooi mannetje is Tomas
pi_26016111
Tearsong......wat een droppie en dat lakentje

Superted.....van harte gefeliciteerd met jullie dochter Noor.Ga lekker genieten.

Groetjes,Minoes
  woensdag 6 april 2005 @ 08:59:12 #134
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_26016397
Goedemorgen!
Ik meld mij zonder baby helaas, maar wel na een heerlijke nacht slaap. Deze afgelopen week slaap ik langer dan ik in tijden heb gedaan. Ik word natuurlijk wel tien keer per nacht wakker, maar val uiteindelijk ook weer in slaap en dat is me heel wat waard na die ellendige slapeloosheid!
Het heeft volgens volgens mij te maken met het feit dat ik me eindelijk heb overgegeven aan het niet veel meer kunnen en ook niet perse alles meer willen. De boeddharust is tot mij gekomen, haha.
Gister naar de VK geweest en alles was nog prima. Kleintje is alleen toch niet helemaal ingedaald (ze blijven hierover van mening veranderen, maar goed...), dus mochten de vliezen breken, dan moet ik voor de zekerheid direct maar even bellen. En als er maandag nog niks gebeurt is qua baringsperikelen, dan moet ik naar het ziekenhuis om daar te laten kijken of Struikje nog steeds fijn baantjes aan het trekken is, of dat ie stiekem toch al naar buiten wil. Maar zover is het nog lang niet dames! Ik ga natuurlijk gewoon voor een lekkere, vlotte bevalling van een uur of zes, zelf had ik vandaag of morgen in gedachten, kan dat geregeld worden alstublieft?

Mel; wat fijn dat je nu thuis mag bevallen. Weer een belangrijke mijlpaal bereikt!

Snake; ik ben toch wel blij voor je dat het vooralsnog weer even rustig is geworden in je buikje. Laat die kleine nog maar lekker even doorgroeien daarbinnen!

Lewis; hoe is het daar? Nog steeds zo dodelijk vermoeid steeds? Ik hoop het niet meid!
  † In Memoriam † woensdag 6 april 2005 @ 09:01:58 #135
43556 miss_dynastie
pi_26016431
Renzell
Ik had toch wel op zn minst een paar gebroken vliezen verwacht
  woensdag 6 april 2005 @ 09:25:17 #136
103793 kozakken
Living the life
pi_26016761
quote:
Op woensdag 6 april 2005 08:59 schreef renzell het volgende:
Goedemorgen!
Ik meld mij zonder baby helaas,
En ik dacht (suffe doos als ik ben ): Waar heeft ze 'm gelaten dan??

Nog maar eventjes toch? Zet 'm maar op. Die kleine heeft het gewoon heel goed bij je, zo te zien.
  woensdag 6 april 2005 @ 09:42:52 #137
34891 melonovy
La Kutschie
pi_26017031
Renzell, balen joh, nog steeds niet bevallen... Er is alweer een nieuwe zondag in zicht, dus een nieuwe kans voor jullie!
Wel lekker dat je nachtrust wat beter is!
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_26019804
TearSong en Stefan, van harte gefeliciteerd met jullie prachtige Tomas! Wat een schatje

Superpapa, gefeliciteerd met Noor

Saffier & Lautie en Rekkie & Roumysa, gefeliciteerd met jullie zwangerschap

Hier gaat het iets minder. Heb echt totaal geen energie deze week. Ik dacht dat die erge moeheid voorbij was, maar blijkbaar toch niet.
Vandeweek ben ik met Yakult begonnen. Gaat perfect! Die darmen van mij komen eindelijk weer op gang.
Verder heb ik nergens meer trek in. Vooral brood en aardappels krijg ik niet naar binnen, wat vooral met het middageten problemen oplevert bij mij. Heeft iemand hier tips voor?

Vrijdagmiddag heb ik m'n eerste (termijn)echo. Vind het echt spannend!

Renzell, ik hoop dat jullie humpie eens snel komt kijken wie z'n ouders nou eigenlijk zijn

Mel, veel succes de laatste weken
Uitgerekend op 29 oktober 2005!
*O* Voor alle tweede streepjes dames *O*
  woensdag 6 april 2005 @ 12:46:03 #139
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_26020789
jammer renzell, maar nieuwe dag nieuwe kansen.

Hier weer slecht geslapen, wer flink last gehad van harde buiken, maar voelde niet aan als weeën ofzo, ondanks dat ik ook pijn in mijn rug heb.

Maar hebben meer meiden dat gehad? ik vind het namenlijk maar raar, ik had verwacht dat als ik eenmaal lichte weeën zou hebben het ook door zou zetten maar volgens de vlos kan het gewoon op uitgerekende datum komen.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  woensdag 6 april 2005 @ 12:46:50 #140
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_26020805
Babylover, doe lekker rustig aan en fijn van yakult werkt.
pi_26020890
Sneek: Ik had omstreeks de 23e en de 31e week al last van voorweeën! Het hoeft dus niet echt door te gaan zetten (gelukkig maar in mijn geval! )

Als je twijfelt trouwens of een harde buik in de catagorie "wee" valt dan kan je ook een douche gaan nemen. Valse weeën (oefenweeën dus) nemen namelijk af als je aan het douchen ben, blijft het aanhouden dan zijn het dus echte weeën!
Kijk ook eens op de vernieuwde site van Susanne
  FOK!fossiel woensdag 6 april 2005 @ 12:54:00 #142
2628 Karin
pi_26020975
Superted van harte gefeliciteerd met de geboorte van Noor
  woensdag 6 april 2005 @ 13:00:20 #143
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_26021144
thnx voor de tip Luck, zal het eens gaan testen.
  woensdag 6 april 2005 @ 13:19:32 #144
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_26021646
Het zonnetje schijnt, de lucht is blauw, lieve struikje kom je gauw
kijk te veel teletubbies

Mel wat ga je hard, wat lekker dat je vanaf nu thuis mag bevalllen het einde komt in zicht

Superted en Superted-vrouw van Harte gefeli met de geboorte van jullie dochter Floor

Snakelady, Tan heeft weken met weeën gelopen dus het is mogelijk
pi_26023395
Superted, van harte gefeliciteerd met de geboorte van Noor!
  † In Memoriam † woensdag 6 april 2005 @ 16:41:05 #146
81992 Githa
pi_26027019
quote:
Op woensdag 6 april 2005 12:46 schreef snakelady het volgende:
jammer renzell, maar nieuwe dag nieuwe kansen.

Hier weer slecht geslapen, wer flink last gehad van harde buiken, maar voelde niet aan als weeën ofzo, ondanks dat ik ook pijn in mijn rug heb.

Maar hebben meer meiden dat gehad? ik vind het namenlijk maar raar, ik had verwacht dat als ik eenmaal lichte weeën zou hebben het ook door zou zetten maar volgens de vlos kan het gewoon op uitgerekende datum komen.
Ik heb ruim een week weeën gehad en de eerste dagen ook 3 cm ontsluiting maar verder gebeurde er niks en toen ineens braken de vliezen om twaalf uur s'nachts, toen was ik 39 weken en 1 dag. Je kunt er gewoon helemaal niks van zeggen snake maar zeker is dat al het werk wat je nu doet, je straks niet hoeft te doen Het is dus niet voor niks.
  woensdag 6 april 2005 @ 19:00:18 #147
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_26030337
Babylover, probeer je niet al te druk maken over het eten. Als je nu even niet veel trek hebt, dan eet je toch gewoon wat minder. Het komt wel weer en je lijf heeft echt wel genoeg reserves. Eet lekker veel fruit en groenten als je brood en aardappels moeilijk kunt verdragen. Ik zou in ieder geval niet tegen je zin gaan eten.
Vervelend ook dat je zo moe bent! Troost je maar met de gedachte dat het waarschijnlijk binnenkort echt minder wordt! Ja hoor, echt waar!!!

Snake; Hoe viel de test uit? Ben benieuwd!

Rottdog: Floor?!? Ik dacht toch echt dat het Noor was...
  woensdag 6 april 2005 @ 21:10:19 #148
75426 Romek
spreek je uit als ROMMEK
pi_26033165
Ik zal ook weer eens wat van me laten horen....

*Van zich horen laat
Eet nooit gele sneeuw!!
Didier klinkt als Dj
pi_26033259
Echt geweldig allemaal! Bedankt voor jullie leuke reacties!
Ik zal eens zien of ik morgen wat foto's kan plaatsen!!
Alles gaat goed! lekker aan de bortsvoeding. (nog wel) lekker rustig slapen!
Ze is echt een schatje!
May I say, what a SMASHING blouse you have on?
  woensdag 6 april 2005 @ 21:17:40 #150
34891 melonovy
La Kutschie
pi_26033333
Ow, heerlijk superted! En foto's daar zijn we hier dol op!
Het voelt goed hè?
A je to!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')