quote:Op maandag 4 april 2005 18:28 schreef HarigeKerel het volgende:
Door jullie kritiek durft Jorien hier niet meer te posten![]()
![]()
![]()
![]()
wanneer heeft ze dan wat gepost?quote:Op maandag 4 april 2005 18:28 schreef HarigeKerel het volgende:
Door jullie kritiek durft Jorien hier niet meer te posten![]()
![]()
![]()
![]()
Of Rink is gewoon een groot strateegquote:Op maandag 4 april 2005 18:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Waar ik me zo aan irriteer bij dit complot is dat degene die het spel graag Fair wil spelen (lees Rudi en de blije rode doos) nu ineens gebruik maken van dit complot om hun eigen hachie te redden. De schijnheiligheid ten top.
Ik zou misschien wel het zelfde doen in deze situatie, maar dan had ik zeker niet zo zitten te zeiken over het feit dat ik in die kooi moest zitten of te janken omdat mensen zich niet aan liftafspraken houden.
Rink en Jorien zijn superschijnheilig
hum??quote:Op maandag 4 april 2005 18:41 schreef The_T het volgende:
Dit is wel toepasselijk: 桂林山水甲天下 (gui4 lin2 shan1 shui3 jia3 tian1 xia4)
Huhquote:Op maandag 4 april 2005 18:41 schreef The_T het volgende:
die vraagtekens zijn wel toepasselijk jaquote:Op maandag 4 april 2005 18:41 schreef The_T het volgende:
In de eerste delenquote:Op maandag 4 april 2005 18:54 schreef TheSeeker_NL het volgende:
[..]
wanneer heeft ze dan wat gepost?
Sorry, was vertaling vergeten, staat er nu bijquote:Op maandag 4 april 2005 19:20 schreef TheSeeker_NL het volgende:
en dan nóg snap ik 't niet, wat moet 't beteken? heb ik iets gemist?
Wanneer starten we de petitie "Jorien terug?"? Jorien en haar pa zijn coolquote:
waarom zou ik dat doen, ik kan geen chinees en wil het niet kunnen ookquote:Op maandag 4 april 2005 19:17 schreef The_T het volgende:
Haha, dan moet je maar ondersteuning voor Chinees (vereenvoudigd) installeren
[afbeelding]
Dit is een beroemde uitspraak in China, de betekenis is:
"Guilin de bergen het water het mooist van de hele wereld" oftewel "Guilin is de mooiste plek op aarde"
Ja, ik snap ook niet waarom die stad nou zo vijandig zou zijn en andere steden niet.quote:Op maandag 4 april 2005 19:40 schreef TheVulture het volgende:
Raar volk die Chinezen trouwens, vooral met Jeroen en Manja en dat wantrouwen van de politie...
Ja.... het voordeel dat die agent het adres van die Chinees opschreef was natuurlijk wel dat dat de kans een stuk kleiner maakte dat J&M het slachtoffers van een misdrijf zouden worden...quote:Op maandag 4 april 2005 19:40 schreef TheVulture het volgende:
Raar volk die Chinezen trouwens, vooral met Jeroen en Manja en dat wantrouwen van de politie...
dat heeft ermee te maken dat er in het zuiden van China er nog steeds een communistisch gedachtengoed leeft...je moet wel bedenken dat het land jaren en jaren onder de ondrukking heeft gezeten, heel lang was afgesloten van de buitenwereld. De grootste vaijand van de communisten was het kapitalistische westen....Peking en andere grote steden zijn al helemaal verwesterd, die kleine dorpjes daar zijn heel veel mensen die nog nooit een westerling hebben gezien...quote:Op maandag 4 april 2005 19:40 schreef TheVulture het volgende:
ja zal toch wel.. ik zag ze in het voorstukje ook helemaal flippenquote:Op dinsdag 5 april 2005 00:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Volgende week het einde van Steven en Sofie, zijn we daar ook weer vanaf.
quote:Op dinsdag 5 april 2005 08:33 schreef keijz het volgende:
[..]
ja zal toch wel.. ik zag ze in het voorstukje ook helemaal flippen(omdat ze een stopvlag kregen?)
Die gasten kunnen ook geen tegenslag verdragen... en iedereen in China is dom, behalve zijzelf...quote:Op dinsdag 5 april 2005 08:33 schreef keijz het volgende:
[..]
ja zal toch wel.. ik zag ze in het voorstukje ook helemaal flippen(omdat ze een stopvlag kregen?)
ja, ik doe mee dag Stevenquote:Op dinsdag 5 april 2005 10:23 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Die gasten kunnen ook geen tegenslag verdragen... en iedereen in China is dom, behalve zijzelf...
IK zwaai ze vast uit![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |