dan kijk je toch niet...quote:Op dinsdag 5 april 2005 15:26 schreef Orginial het volgende:
Ik vind PE eigenlijk helemaal niet leuk meer.
Zou ik zeker blijven doen, India is weer een totaal ander land, wie weet hoe de racen nog kan lopenquote:Op dinsdag 5 april 2005 16:14 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
Vorig jaar was het veel en veel leuker, ik moet zeggen dat ìk het wel dit jaar gewoon blijf volgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 april 2005 17:10 schreef jorienpe2 het volgende:
Hallo,
Lang niks van me laten horen, maar ik heb t echt te druk om alles bij te houden. Bovendien zie ik de aflevering steeds zelf niet, daarnaast is het nu echt té mooi weer om binnen achter de computer te zitten. Ik ben dus absoluut niet kwaad ofzo, gewoon geen tijd en de lente roept!!! 'k Heb n enorme moestuim waar ik nu weer lekker in ga schoffelen!
Liefs
Pipi
groot gelijk geef ik je....quote:Op dinsdag 5 april 2005 17:10 schreef jorienpe2 het volgende:
Hallo,
Lang niks van me laten horen, maar ik heb t echt te druk om alles bij te houden. Bovendien zie ik de aflevering steeds zelf niet, daarnaast is het nu echt té mooi weer om binnen achter de computer te zitten. Ik ben dus absoluut niet kwaad ofzo, gewoon geen tijd en de lente roept!!! 'k Heb n enorme moestuim waar ik nu weer lekker in ga schoffelen!
Liefs
Pipi
Jammer dat je weinig tijd heb.quote:Op dinsdag 5 april 2005 17:10 schreef jorienpe2 het volgende:
Hallo,
Liefs
Pipi
het is wel minder dan vorig jaar ja, maar toch nog steeds het leukste programma op tvquote:Op dinsdag 5 april 2005 15:26 schreef Orginial het volgende:
Ik vind PE eigenlijk helemaal niet leuk meer.
daar ben ik het niet mee eens....quote:Op dinsdag 5 april 2005 17:15 schreef keijz het volgende:
[..]
het is wel minder dan vorig jaar ja, maar toch nog steeds het leukste programma op tv
Wij willen informatie over de PE-ers, Jorientje.quote:Op dinsdag 5 april 2005 17:10 schreef jorienpe2 het volgende:
Hallo,
Liefs
Pipi
de ruzies, bitchfights, intriges enzquote:Op dinsdag 5 april 2005 21:07 schreef Orginial het volgende:
[..]
Wij willen informatie over de PE-ers, Jorientje.![]()
juist!quote:Op dinsdag 5 april 2005 21:59 schreef haagse_elfje het volgende:
ja alle juicy details please, wie heeft er met wie sex gehad, de orgi's het drugsgebruik gooi het er maar uit...alles kan en alles mag
quote:Op dinsdag 5 april 2005 22:04 schreef HarigeKerel het volgende:
Vertel eens Jorien, was die kaak van Manja echt of zat er een metalen plaat in vast?![]()
het is mij eigelijk nog niet echt opgevallenquote:Op dinsdag 5 april 2005 22:50 schreef Zhenar het volgende:
[..]
![]()
Die kaak... ik blijf er van schrikken. Wat een kenau.![]()
quote:Op dinsdag 5 april 2005 22:04 schreef HarigeKerel het volgende:
Vertel eens Jorien, was die kaak van Manja echt of zat er een metalen plaat in vast?![]()
Biologisch Dynamische moestuin zeker !quote:Op dinsdag 5 april 2005 17:10 schreef jorienpe2 het volgende:
Hallo,
Liefs
Pipi
Misschien genetisch gemanipuleerd dan?quote:Op woensdag 6 april 2005 10:57 schreef jorienpe2 het volgende:
ik heb idd een biologisch dynamische moestuin, ja, echt waar! en volgens mij is de mond van manja gewoon puur natur, zonder metalen platen edd.
die krijg je meestal met de laatste aflevering, vorig jaar kreeg je een making-offquote:Op dinsdag 5 april 2005 22:19 schreef alwaysthebest het volgende:
Geen beelden van "achter de schermen"??
geloof ik niets van.....quote:Op woensdag 6 april 2005 10:57 schreef jorienpe2 het volgende:
ik heb idd een biologisch dynamische moestuin, ja, echt waar! en volgens mij is de mond van manja gewoon puur natur, zonder metalen platen edd.
Lekker!!quote:Op woensdag 6 april 2005 10:57 schreef jorienpe2 het volgende:
ik heb idd een biologisch dynamische moestuin
Ik geloof je wel hoor, van die moestuin. Je houdt je toch wel ook rekening met de maan en planeten?quote:Op woensdag 6 april 2005 10:57 schreef jorienpe2 het volgende:
quote:Op woensdag 6 april 2005 13:16 schreef Staps.nl het volgende:
[..]
Ik geloof je wel hoor, van die moestuin. Je houdt je toch wel ook rekening met de maan en planeten?
En hoeveel Chinese maagden zijn gesneuveld bij de rituelen van S&S?
[..]
Ik geloof je wel hoor, van die moestuin. Je houdt je toch wel ook rekening met de maan en planeten?
Doe eens een vette Roddel (met een hoofdletter inderdaad). Zijn Natalie en Krieke nu met elkaar vreemdgegaan bijvoorbeeld. En bleek Manja met haar slaafje toch gewoon bij elkaar te zijn? En hoeveel Chinese maagden zijn gesneuveld bij de rituelen van S&S?
En hoeveel Chinese maagden zijn gesneuveld bij de rituelen van S&S?
[..]
Doe eens een vette Roddel (met een hoofdletter inderdaad). Zijn Natalie en Krieke nu met elkaar vreemdgegaan bijvoorbeeld. En bleek Manja met haar slaafje toch gewoon bij elkaar te zijn? En hoeveel Chinese maagden zijn gesneuveld bij de rituelen van S&S?
Dat ontkende ze toch juist?!quote:Op woensdag 6 april 2005 13:43 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
van die moestuin geloof ik het wl hoor, maar dat van manja haar omgebouwde bek
juist daarom en dat geloofde ik dus niet...quote:
quote:Op woensdag 6 april 2005 14:36 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
juist daarom en dat geloofde ik dus niet...
Ik denk dat Manja gewoon een omgebouwde man is
En... zou ze haar/zijn klokkenspel nog hebben?quote:Op woensdag 6 april 2005 14:56 schreef Zhenar het volgende:
[..]
![]()
![]()
Misschien dat Manja dat niet aan de grote klok heeft gehangen tijdens de reis?
Ik denk dat ze daar een shredder heeft laten implanteren...quote:Op woensdag 6 april 2005 15:12 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
En... zou ze haar/zijn klokkenspel nog hebben?![]()
quote:Op woensdag 6 april 2005 15:12 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
En... zou ze haar/zijn klokkenspel nog hebben?![]()
Hoi Jorien,quote:Op dinsdag 5 april 2005 17:10 schreef jorienpe2 het volgende:
Hallo,
Liefs
Pipi
In de vorige topics is dat al gebeurd. Lees maar eens terugquote:Op donderdag 7 april 2005 00:58 schreef No-Li-Ta het volgende:
Volgens mij is Jorien nep. Ze heeft nog steeds niet bewezen dat ze het is ... misschien iets simpels verklappen dmv een spoilertje, iets wat alleen de echte jorien zou kunnen weten.
Of dat wat al eerder was voorgesteld: een foto van Jorien met een bordje met de tekst " Fok" erop. Tot die tijd...
Niet gewonnen dus.quote:jorienpe2 - zaterdag 12 maart 2005 @ 18:55
-ik heb nog sporadisch contact met de andre deelnemers en heb zodoende ook geen tel. of msn dingen van hun, ben nadat we terug waren weer heel hard doorgegaan met m'n eigen leventje en studeren en heb pe een beetje achter me gelaten, vandaar
Ik vind het typisch iets voor Jorien en Rin(c)k om PE te winnen, feest te vieren, en het daarna 'achter zich te laten'. Dus dat zegt niets.quote:Op donderdag 7 april 2005 01:21 schreef No-Li-Ta het volgende:
OKe heb het gechecked.
[..]
Niet gewonnen dus.
dat kan komen omdat standaard er man word neergezet en je het akn wijzigen als je aanmeld...snuggere henkie en ik denk niet dat ze dat gedaan heeft aangezien ze niet echt een fokker is....quote:
told you soquote:Op donderdag 7 april 2005 17:51 schreef static het volgende:
Ze is echt, heb een mailwisseling met haar gehad en we gaan haar interviewen als het einde van de serie nadert.
Klopt, ze is hier via-via terechtgekomen.quote:Op donderdag 7 april 2005 17:51 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
dat kan komen omdat standaard er man word neergezet en je het akn wijzigen als je aanmeld...snuggere henkie en ik denk niet dat ze dat gedaan heeft aangezien ze niet echt een fokker is....
en een PE met alleen "reinier" achtige personen? zou dat je nog wel kunnen vermaken?quote:Op donderdag 7 april 2005 19:27 schreef keijz het volgende:
[..]
eikels
ik denk trouwens dat een PE met alleen nederlanders een stuk anders is, minder leuk
nee, wordt ook te eentonigquote:Op donderdag 7 april 2005 19:37 schreef TheSeeker_NL het volgende:
[..]
en een PE met alleen "reinier" achtige personen? zou dat je nog wel kunnen vermaken?
inderdaadquote:
Haha, ja inderdaadquote:Op donderdag 7 april 2005 20:16 schreef haagse_elfje het volgende:
dan moet Elias er ook zijn...
goed zo!quote:Op donderdag 7 april 2005 22:15 schreef misteriks het volgende:
[..]
inderdaad![]()
Leuke uitzending btw![]()
wegens spoiler alert geen details![]()
er is behoorlijk wat dierenleed te zien, dit jaar...quote:Op donderdag 7 april 2005 22:21 schreef Monticola het volgende:
Wat doen ze in het voorstukje voor PE #6 in godsnaam met dat beest? Laten die ze die doodbloeden ofzo?
dat hoort ook wel een beetje bij China...Ik vind het goed dat ze het laten zienquote:Op vrijdag 8 april 2005 09:21 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
er is behoorlijk wat dierenleed te zien, dit jaar...
quote:Three men, an American, an Indian and a Chinese, were standing on a hill. A spacecraft landed in front of them and out came an alien. It was like nothing any of them had ever imagined. The American demanded of the alien,"Take me to your leader!". The Indian, pious Hindu that he was, threw himself down upon the ground and worshipped the alien as a god. All the while the Chinese gentleman searched his memory for an appropriate recipe.
ik snap hem wel...quote:
de mensen die zondag gaan kijken kijken het toch wel hoor:Pquote:Op vrijdag 8 april 2005 13:22 schreef Orginial het volgende:
Voor de mensen die zondag gaan kijken: Ga vooral kijken, het wordt megaspannend!![]()
Ik heb het verslag gelezen. En ik weet dus ook wie eruit gaan.quote:Op vrijdag 8 april 2005 14:50 schreef keijz het volgende:
[..]
de mensen die zondag gaan kijken kijken het toch wel hoor:P
maar heb je het al gezien dan? je bent toch nederlander?
quote:Op vrijdag 8 april 2005 13:22 schreef Orginial het volgende:
Voor de mensen die zondag gaan kijken: Ga vooral kijken, het wordt megaspannend!![]()
Hmm, ik zal me maar beheersen met die verslagen te gaan lezen.. Ik kan niet wachten tot zondag! Laten we hopen dat de 3 stellen van de BBQ er in blijven...quote:Ik heb het verslag gelezen. En ik weet dus ook wie eruit gaan.![]()
het is toch veel leuker om gewoon zondag pas te zien?quote:Op vrijdag 8 april 2005 15:07 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik heb het verslag gelezen. En ik weet dus ook wie eruit gaan.![]()
Nee. Het begint nu pas echt leuk te worden.quote:Op vrijdag 8 april 2005 15:27 schreef keijz het volgende:
[..]
het is toch veel leuker om gewoon zondag pas te zien?
Hij bedoelt dat het "live" zien een stuk leuker is dan zo'n suf verslag lezen.quote:Op vrijdag 8 april 2005 17:01 schreef Orginial het volgende:
[..]
Nee. Het begint nu pas echt leuk te worden.![]()
![]()
Mag iemand ook nog een eigen mening hebben? Echt iedereen moet altijd naar jou pijpen dansen.quote:Op vrijdag 8 april 2005 17:02 schreef BVO het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat het "live" zien een stuk leuker is dan zo'n suf verslag lezen.
Ach gossiepossie, niet zo snel op je kleine pikkie getrapt zijn hoor.quote:Op vrijdag 8 april 2005 17:03 schreef Orginial het volgende:
[..]
Mag iemand ook nog een eigen mening hebben? Echt iedereen moet altijd naar jou pijpen dansen.![]()
Ik zeg gewoon dat het er leuk uitziet vergeleken met andere afleveringen. Dus veel belovend, mag het zég?
En natuurlijk had ik al zo`n reactie al verwacht.quote:Op vrijdag 8 april 2005 17:05 schreef BVO het volgende:
[..]
Ach gossiepossie, niet zo snel op je kleine pikkie getrapt zijn hoor..
Afscheidstopic voor..quote:Op vrijdag 8 april 2005 17:08 schreef TheSeeker_NL het volgende:
oh en wie gaat 't volgende topic maken? ik ben te lui
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!quote:
Ik ga niks zeggen uit respect voor de spoiler-haters.quote:Op vrijdag 8 april 2005 17:12 schreef TheSeeker_NL het volgende:
[..]
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!
niet zeggen![]()
Jeroen en Manja!
of Nathalie en Krikke... of hoe je die gast ook schrijft
ik ben helemaal doorgeflipt, ik denk dat door 't complot de ranking helemaal door elkaar wordt geschudt....
en waarschijnlijk zit ik er helemaal naast...
Ik had het niet alleen over dat, maar over alles wat ik plaats. En nou geen gezeik meer, maar ontopic.quote:Op vrijdag 8 april 2005 17:22 schreef Monticola het volgende:
BVO licht alleen maar keijz z'n reactie toe omdat jij zo dom bent om het niet te vatten.
maar bvo is dan ook gewoon onwijs cool hequote:Op vrijdag 8 april 2005 17:03 schreef Orginial het volgende:
[..]
Mag iemand ook nog een eigen mening hebben? Echt iedereen moet altijd naar jou pijpen dansen.![]()
Ik zeg gewoon dat het er leuk uitziet vergeleken met andere afleveringen. Dus veel belovend, mag het zég?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |