Ow, das mooiquote:Op maandag 4 april 2005 18:33 schreef bwt het volgende:
[..]
AU,![]()
ik mag onbegrensd rond rijden
toen ik mijn rijbewijs haalde was dat nog niet bekend - begrenzing
Ik hoorde Reetspeerder over ijzel en poollucht ofzo, ik denk dat dat betekend dat dat kut is....quote:Op maandag 4 april 2005 20:40 schreef RB het volgende:
Eindelijk weer thuisen lekker vrij tot volgende week Dinsdag
![]()
Nou maar hopen dat het mooi weer wordt![]()
quote:Op maandag 4 april 2005 20:45 schreef Makster het volgende:
Ik hoorde Reetspeerder over ijzel en poollucht ofzo, ik denk dat dat betekend dat dat kut is....![]()
Man je bent niet goed snik....quote:Op maandag 4 april 2005 20:34 schreef Makster het volgende:
Eej goeie avond![]()
Om ff op pagina 3 terug te komen, Nijmegen is ook een tering eind
Dat is opzich niet zo heel ver neequote:Op maandag 4 april 2005 20:59 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Man je bent niet goed snik....
Nijmegen is ca. 80km en reed er vrijdag nog geen uur over....
Ideaal voor mij dusquote:Op maandag 4 april 2005 21:04 schreef Rietvaerder het volgende:
SM is zeker vet.... voor een rondje van een uurtje op een zondagBinnendoor.... lekker over dijkjes en jumpen over drempels
Maar zeker niks voor mij.... wil nog wel de optie open houden om >500km per dag te rijden
Eigenlijk wel, heb een paar SV`s uitgekozen waarnaar ik ga kijken in de loop van deze week.quote:Op maandag 4 april 2005 20:59 schreef PatrickM het volgende:
RB, search completed?
Daarom ook jaquote:Op maandag 4 april 2005 21:09 schreef hicham het volgende:
Iddhij is ook flink aan het rellen in dat andere topic waar Rietvaerder ook is
Van die 3000km
Er zit een verschil tussen het 2003 en 2004 model.quote:Op maandag 4 april 2005 21:09 schreef RB het volgende:
[..]
Heb verschillende tests gelezen, sv650s is niet echt voor lange mensen.
Inmiddels weer aangepastquote:Op maandag 4 april 2005 21:04 schreef Makster het volgende:
LOL @ PatM ondertitel![]()
Zet je haat tegen motorrijders net iets meer kracht bij heh![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |