quote:Op zondag 3 april 2005 20:54 schreef PeRi het volgende:
Mocht er ook maar iemand iets tegen mij willen zeggen; ik reageer even niet, want ik ben muziek aan het ordenen. So don't take it personal.
Je negeert me gewoon he?quote:Op zondag 3 april 2005 20:54 schreef PeRi het volgende:
Mocht er ook maar iemand iets tegen mij willen zeggen; ik reageer even niet, want ik ben muziek aan het ordenen. So don't take it personal.
Ik heb het vorige keer gezien en ben tot de conclusie gekomenquote:
Heb ik ook veel,uit het ritme!quote:Op zondag 3 april 2005 20:51 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Sterkte
Ik heb de afgelopen tijd elke zondag standaard hoofdpijn. Dacht eerst dat 't door de drank kwam, maar ben gisteravond niet weggeweest (en heb geen drank gehad) dus daar ligt het ook niet aan. M'n moeder zegt dat ik 's zondags uit m'n "ritme" ben en dat het daarvan komt.
Heb geen idee of dat kan, maar als dat kan is het flink kut
Omg, mijn ritme is ook helemaal stukquote:Op zondag 3 april 2005 20:57 schreef Nano het volgende:
[..]
Heb ik ook veel,uit het ritme!
Maar deze week komt het ergens anders door kwam ik vanmorgen achter.![]()
Wat zijn ze lelijk hequote:Op zondag 3 april 2005 20:57 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik heb het vorige keer gezien en ben tot de conclusie gekomen
Dat het progamma beter, boer zoekt paard had kunnen heten![]()
Misschien moeten we onze muziekinstrumenten er maar bij halen!quote:Op zondag 3 april 2005 20:59 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Omg, mijn ritme is ook helemaal stuk
We zijn maar ritme-loos hier in ShowChat
quote:
Ik dacht dat elkaar negeren hier de nieuwe hipte was.quote:Op zondag 3 april 2005 20:56 schreef Skaai het volgende:
Je negeert me gewoon he?
Wat een air heb je, je lijkt wel een hockeytrut!
quote:Op zondag 3 april 2005 21:00 schreef Nano het volgende:
[..]
Misschien moeten we onze muziekinstrumenten er maar bij halen!![]()
M'n broertje heeft sinds vrijdag een gitaar en heeft gitaarles. Hij heeft me al een A en een E akkoord geleerd... dus ik kan zorgen voor de gitaarklankenquote:
Alsjeblieft NEE NEEEEEEEquote:Op zondag 3 april 2005 21:06 schreef PeRi het volgende:
Komt 'ie, komt 'ie dan hè..
We gaan gewoon een band oprichten.quote:Op zondag 3 april 2005 21:05 schreef mark_03 het volgende:
[..]
M'n broertje heeft sinds vrijdag een gitaar en heeft gitaarles. Hij heeft me al een A en een E akkoord geleerd... dus ik kan zorgen voor de gitaarklanken
Oh, die accoorden kan ik ook nog wel spelen denk ikquote:Op zondag 3 april 2005 21:05 schreef mark_03 het volgende:
[..]
M'n broertje heeft sinds vrijdag een gitaar en heeft gitaarles. Hij heeft me al een A en een E akkoord geleerd... dus ik kan zorgen voor de gitaarklanken
Gewoon die vreselijke beat en dat stukje IK MOET LEREN TE ARTICULERENquote:
Waar is dat toch van?quote:Op zondag 3 april 2005 21:06 schreef PeRi het volgende:
Komt 'ie, komt 'ie dan hè..
Ik wil Skaai wel bespelenquote:Op zondag 3 april 2005 21:09 schreef Nano het volgende:
[..]
Heb jij zo'n tamboerijn?
Als jij die nou bespeelt!
Muziekinstrumenten en ik gaan niet zo goed samen.quote:Op zondag 3 april 2005 21:09 schreef Nano het volgende:
[..]
Heb jij zo'n tamboerijn?
Als jij die nou bespeelt!
Oh ja cool!quote:Op zondag 3 april 2005 21:11 schreef PeRi het volgende:
[..]
Muziekinstrumenten en ik gaan niet zo goed samen.
Ik heb wel ooit gezongen met schoolband. Tijdje terug wel. Is dat ook goed?
quote:Op zondag 3 april 2005 21:13 schreef PeRi het volgende:
[..]
http://www.kloaka.nl/watch.php?file=komtiedanhe
Lijmsnuivert!quote:Op zondag 3 april 2005 21:30 schreef timbob het volgende:
van 1 tube secondelijm onder je neus word je wazig
quote:Op zondag 3 april 2005 21:13 schreef PeRi het volgende:
[..]
http://www.kloaka.nl/watch.php?file=komtiedanhe
Van mijn fluit blijf je af!quote:
Je indeling is nu helemaal Feng-Shui?quote:Op zondag 3 april 2005 21:42 schreef Christine het volgende:
[..]
Er gaat niks boven een lekkere verbouwing van je huis
Ik voel me als herboren!
Je kan écht niet inlikken Bu.quote:
*******Breaking news*******quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |