Ik heb meer behoefte aan sex topicsquote:Op zondag 3 april 2005 23:03 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik heb wel behoefte aan r&p topics op het moment
Wat bedoel je dan in godsnaam? Je begint je zin met 'je' en het gaat niet over mij? Ik snap het nietquote:Op zondag 3 april 2005 23:04 schreef Skaai het volgende:
[..]
HET GAAT NIET ALTIJD OVER JOU !
* Skaai valt huilend van het lachen in de armen van een willekeurige Fokker. Hoi PeRi
En nu ben ik d'r klaar mee.
Huh? Wat doe ik dan?quote:
Ik doelde op dat filmpje verhaal... was me er niet van bewust dat jullie alweer een pagina verder warenquote:Op zondag 3 april 2005 23:08 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Huh? Wat doe ik dan?
Verdomme ik begrijp niks vandaag geloof ik
Owquote:Op zondag 3 april 2005 23:09 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik doelde op dat filmpje verhaal... was me er niet van bewust dat jullie alweer een pagina verder waren
Ja, maar jij stuurde het doorquote:Op zondag 3 april 2005 23:12 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ow
Ja, ik vind eigenlijk degene die het naar mij stuurde evil maar dat terzijde![]()
quote:
Retourtje Vegas. Gelukkig geloof ik niet in de Paus.quote:Op zondag 3 april 2005 23:16 schreef Christine het volgende:
[..]
Kunnen wij vóór dinsdag nog trouwen?
.
Ik ook niet!quote:Op zondag 3 april 2005 23:17 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Retourtje Vegas. Gelukkig geloof ik niet in de Paus.
Natuurlijk niet, dan is de hele grap er af.quote:Op zondag 3 april 2005 23:02 schreef MissBliss het volgende:
[..]
En dan van te voren niet verklappen wat het is he? Dat is het leukste nog![]()
Welk topicquote:Op zondag 3 april 2005 23:19 schreef BVO het volgende:
Wat een nare opmerking over je in dat R&P topic Christine. [afbeelding].
Alleen in schrikkeljaren indien 29 februari op een zondag valt.quote:Op zondag 3 april 2005 23:19 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik ook niet!
Maar zijn condooms ook taboe?
Oh, daar kan ik wel tegen hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |