Als je ook maar een beetje op mijn posts had gelet, had je kunnen voorspellen dat ik zo uit het niets posts plaats die als een lul op een drumstel slaan.quote:
Geen ideequote:
Gunstig!quote:Op zondag 3 april 2005 22:38 schreef QyRoZ het volgende:
Ah, ik ben op tijd voor het moddergevecht zie ik.
Oud & Nieuw vieren? Ben je dan niet wat vroeg of wat laat?quote:Op zondag 3 april 2005 22:40 schreef PeRi het volgende:
Skaai! FF en ik willen van de zomer oud & nieuwe vieren in Walibi Ergens in augustus doen ze dat. Gehst du mit?
Oke, dan let ik voortaan niet meer op jouw lul-drumstel-postsquote:Op zondag 3 april 2005 22:39 schreef Skaai het volgende:
[..]
Als je ook maar een beetje op mijn posts had gelet, had je kunnen voorspellen dat ik zo uit het niets posts plaats die als een lul op een drumstel slaan.
En dat dus niet elke post naar jou gericht is.![]()
Mooi, dat scheelt je dan weer een hele hoop R&P gehuillie.quote:Op zondag 3 april 2005 22:42 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oke, dan let ik voortaan niet meer op jouw lul-drumstel-posts
Tsss, vreemd figuur dat je bent. Dat is toch lachen?!quote:Op zondag 3 april 2005 22:39 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Geen idee
Hij vond het nogal raar dat ik not amused was achteraf![]()
"New year's eve;quote:Op zondag 3 april 2005 22:42 schreef Skaai het volgende:
[..]
Oud & Nieuw vieren? Ben je dan niet wat vroeg of wat laat?
Ik gehe wel mit hoor. Of hoe je dat ook in het Duits tikt.
Als jij mijn posts dan ook negeert scheelt jou dat weer heel wat 'Het is hier net R&P'-postsquote:Op zondag 3 april 2005 22:43 schreef Skaai het volgende:
[..]
Mooi, dat scheelt je dan weer een hele hoop R&P gehuillie.![]()
Ik stuur hem je gelijk even, heb je ook wat te lachen nog vandaagquote:Op zondag 3 april 2005 22:43 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Tsss, vreemd figuur dat je bent. Dat is toch lachen?!![]()
![]()
Je hebt wat moeite met tellen, 1 post maakt nog geen topicquote:Op zondag 3 april 2005 22:54 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Als jij mijn posts dan ook negeert scheelt jou dat weer heel wat 'Het is hier net R&P'-posts![]()
Hoiquote:
Leuk! Dan stuur ik hem meteen door aan al mijn vrienden. Die houden wel van wat lachen. Hersenloze humor is okay. Hihi, hersenloos. Leuke woordgrap.quote:Op zondag 3 april 2005 22:58 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik stuur hem je gelijk even, heb je ook wat te lachen nog vandaag
Waar heb ik het over een topic?quote:Op zondag 3 april 2005 22:59 schreef Skaai het volgende:
[..]
Je hebt wat moeite met tellen, 1 post maakt nog geen topic.
Wat nouquote:Op zondag 3 april 2005 23:01 schreef timbob het volgende:
[..]
ik ga hier niet verder op in
ik ben neutraal
ik ben zwitserland
En dan van te voren niet verklappen wat het is he? Dat is het leukste nogquote:Op zondag 3 april 2005 23:00 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Leuk! Dan stuur ik hem meteen door aan al mijn vrienden. Die houden wel van wat lachen. Hersenloze humor is okay. Hihi, hersenloos. Leuke woordgrap.
HET GAAT NIET ALTIJD OVER JOU !quote:
Huilie!quote:Op zondag 3 april 2005 23:04 schreef Skaai het volgende:
[..]
HET GAAT NIET ALTIJD OVER JOU !
* Skaai valt huilend van het lachen in de armen van een willekeurige Fokker. Hoi PeRi
En nu ben ik d'r klaar mee.
*willekeurige fokker meldt zich*quote:Op zondag 3 april 2005 23:04 schreef Skaai het volgende:
* Skaai valt huilend van het lachen in de armen van een willekeurige Fokker. Hoi PeRi
* Skaai giechelt als een schoolmeisje.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |