Doe ik ook nietquote:
quote:Op zondag 3 april 2005 21:51 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
*******Breaking news*******
FOK!forum, zondag 3 april 2005;
volgens geruchten heeft Bupatih zijn eerste XTC-pilletje geslikt en is hij nu verliefde op de hele wereld.
Maakt niet uit, de Showchat topics lijken toch al alsof ze uit R&P komenquote:Op zondag 3 april 2005 21:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Doe ik ook niet
Het was gewoon een opgekropte emotie die er plots uitmoest
Excuses.
Ik vind jou nog liever dan dat jij mij lief vindt.quote:
+1000000 subtiliteitquote:Op zondag 3 april 2005 21:55 schreef Skaai het volgende:
[..]
Maakt niet uit, de Showchat topics lijken toch al alsof ze uit R&P komen![]()
Ik vind jou nog liever dan dat jij mij liever vindt dan dat ik jou lief vind.quote:Op zondag 3 april 2005 21:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik vind jou nog liever dan dat jij mij lief vindt.
Ik vind jou even lief als dat jij mij lief vindt plus 1quote:Op zondag 3 april 2005 21:57 schreef Nano het volgende:
[..]
Ik vind jou nog liever dan dat jij mij liever vindt dan dat ik jou lief vind.![]()
Darkraver is de shitquote:Op zondag 3 april 2005 21:13 schreef PeRi het volgende:
[..]
http://www.kloaka.nl/watch.php?file=komtiedanhe
Eeeh.....Nou ja,we houden het er maar bij dat we elkaar heel lief vindenquote:Op zondag 3 april 2005 22:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik vind jou even lief als dat jij mij lief vindt plus 1
Ha!!
We hebben ook LIF elementen erin zittenquote:Op zondag 3 april 2005 21:55 schreef Skaai het volgende:
[..]
Maakt niet uit, de Showchat topics lijken toch al alsof ze uit R&P komen![]()
Whatever makes your boat float baby.quote:Op zondag 3 april 2005 22:26 schreef MissBliss het volgende:
Ja mijn gunst ja, of is dat teveel R&P?
Ik zag het filmpje dus waarom is het jouw gunst?quote:Op zondag 3 april 2005 22:29 schreef Skaai het volgende:
[..]
Whatever makes your boat float baby.
Ohja niet jouw gunst, maar mijn gunst.
Waaruit maak jij op dat mijn reactie over jouw post ging?quote:Op zondag 3 april 2005 22:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik zag het filmpje dus waarom is het jouw gunst?
Waarom stuurt iemand dat?quote:Op zondag 3 april 2005 22:19 schreef MissBliss het volgende:
Gadverdamme, iemand stuurt me net een filmpje met de tekst: 'Het is niet schrikken hoor'
Ik klik: Een onthoofdingsfilmpjeen niet vaag van veraf een Irakees maar gewoon een close-up van een hoofd dat wordt afgesneden
met bijbehorend geluid natuurlijk
Heerlijk![]()
Wat was er dan mijn gunst?quote:Op zondag 3 april 2005 22:33 schreef Skaai het volgende:
[..]
Waaruit maak jij op dat mijn reactie over jouw post ging?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |